Ostin keväällä tosi upean ja ison tuijan. Nyt mietin että uskallanko jättää sen ruukkuun talveksi vai pitäisikö istuttaa maahan. Haluaisin kuitenkin ensi keväänä taas ruukkuun tuijan, siis ostanko joka vuosi uuden ja istutan entisen maahan? Onko tietoa säilyykö se ruukussa talven yli? Minulla on avonainen terassi, jossa sitä voisi säilyttää.
Tuijan talvisäilytys
Annu.
1
769
Vastaukset
- muuan vain
Olisin istuttanut sen heti kotiin tultua. Sen juuret voi paleltua pelkässä ruukussa. Laita maahan tai sitten suojaisampi paikka säilytykseen.
Keväällä istutetut ehtivät juurtua. Jos maa on hiekkainen, kaiva ainakin 50x50 kuoppa ja hyvää multaa vettä ja siihen kasvi. Tyvi kunnolla peittoon. Älä lannoita istukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550