hyvä urhotv

etäkärppä666

miksi jälkilähetys????????????????

9

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njnkl

      mitä ihmettä aivan typeräää

    • blow1

      ei ole jälkilähetyksistä ollut puhetta urhotv:n yhteydessä!

      • Lantioheiluu

        Kohuttu ja odotettu URHOtv:hän osoittautuikin sitten TÄYDELLISEKSI VITSIKSI!

        Esittävät tänään lauantaina 12.9. Blues-Kärpät pelin, alkaen kello 18:00. Ainoa PIENI ongelma on se että itse peli alkaa jo 17:00. URPOtv siis EI NÄYTÄ PELEJÄÄN SUORINA!!!!!

        Aivan käsittämätöntä kusetusta, jotenkin on julkisuudessa "unohtunut" mainita etteivät pelit ainakaan viikonloppuisin ole suoria vaan JÄLKILÄHETYKSIÄ! Ei taida ihan vastata tilaajien odotuksia tämä tuote.

        Viimeistään jouluna URHOtv konkurssissa.


      • ei urhoa enää
        Lantioheiluu kirjoitti:

        Kohuttu ja odotettu URHOtv:hän osoittautuikin sitten TÄYDELLISEKSI VITSIKSI!

        Esittävät tänään lauantaina 12.9. Blues-Kärpät pelin, alkaen kello 18:00. Ainoa PIENI ongelma on se että itse peli alkaa jo 17:00. URPOtv siis EI NÄYTÄ PELEJÄÄN SUORINA!!!!!

        Aivan käsittämätöntä kusetusta, jotenkin on julkisuudessa "unohtunut" mainita etteivät pelit ainakaan viikonloppuisin ole suoria vaan JÄLKILÄHETYKSIÄ! Ei taida ihan vastata tilaajien odotuksia tämä tuote.

        Viimeistään jouluna URHOtv konkurssissa.

        mainostetaan joka paikassa suoraa lähetystä, täyttää petoksen tunnusmerkistön.

        ei ole pitkäaikainen kanava jos näin jatkuu...


      • ei urhoa enää kirjoitti:

        mainostetaan joka paikassa suoraa lähetystä, täyttää petoksen tunnusmerkistön.

        ei ole pitkäaikainen kanava jos näin jatkuu...

        Ainakin minulle kanavaa mainostettiin paikkana, josta näytetään SUORIA TV-lähetyksiä jääkiekko-otteluista. Tämän perusteella tein 12kk sopimuksen kyseisen lafkan kanssa ja jo toisella suorituskerralla suora lähetys oli korvattu pari erää viivästettynä jälkilähetyksenä.

        Arvatkaa oliko kiva ryhtyä katsomaan matsia, kun lopputulos oli jo ykkösen tekstiTV:llä luettavissa?

        Tällainen palvelu ei ole sentinkään arvoinen ja edellytän, että yhtiö esittää viipymättä hyväksyttävissä olevan selityksen käytökseensä, pyytää anteeksi ja suorittaa tapauksen luonteeseen sopivan hyvityksen petoksensa uhreille.

        Tämä on mm. peruste tehdyn 12kk sopimuksen purkamiselle, tuote ei vastaa tilattua. Pahin yleisön älykkyyden loukkaus UrhoTV:ltä oli laittaa mm. EPG-ohjelmatietoihin lähetys merkinnällä "suora".


    • Mä vaan

      Vai suoraa,Niinpä Telkku comissakin mainostetaan että suora lähetys.Aika vedätystä kyllä on.

      • Huijattu?

        Miksi joku viitsisi katsoa matsia kun lopputulos on selvinnyt jo.
        Irtisanotaan koko urhotv porukalla ja mennään katsomaan pelit oikeasti livenä.


    • Arccu

      Lähettäkää nyt palautetta [email protected]
      Tollanen kusetus riittänee syyksi kestotilauksenkin peruuttamiseen.
      Hitto kun tuli pahalle päälle lauantaina, valehtelevat vielä sivuillansakkin. Joku selityshän tuohon pitää saada. Kyllä urheilussa reaaliaikaisuus on muillekin kuin veikkaajille suurin arvo.

      • Rapakko

        Jatko-ajan keskustelupalstalla jonku tyypin saama palaute Urho Tv:ltä lupaili, että jatkossa myös lauantain pelit lähetettäisiin suorina. Muutenhan tässä on selvä sopimusrikkomus - 3 livepeliä viikossa lupailivat. Toivotaan toivotaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe