SM-karaokehumpan tuloksia.
Naiset avoin 1.Anita Leskinen
2.Mirjami Ratilainen
3.Pirkko Ikonen
Miehet avoin.1.Markku Korpinen
2.Kari Leskinen
3.Otto Ryynänen
Naiset 50 1.Pirkko Ikonen
2.Mirjami Ratilainen
3.Anita Leskinen
Miehet 50 1.Markku Korpinen
2.Reino Kinnunen
3.Kari Leskinen
SM-humppakaraoken tuloksia
7
356
Vastaukset
- 4 plus3
Sen verran pitää korjata tai lisätä. Siinä on tuloslista ja osanottajalista myöskin.
Osallistujia oli kuitenkin enemmän mutta nähtävästi on ilmoitettu kuninkaat kuningattaret ja prinssit heh
Olihan tuo aihe taas potkaista kissaa jne
Kerran viel kerran viel on hyvä laulaa
Joskus laulut on oleet Turvaton voi minua poika raukaa kun olen turvaton ikäänkuin taivaan lintu joka lentoon luotu on.
Emänsä linnun poikaa siivillään suojelee lumillaan talven tuisku mua nyt vain peittelee.
Toivotan sinulle tuota emoa ja siipien suojaa elämään MK- humppahuu
markkukorpinen kirjoitti:
Osallistujia oli kuitenkin enemmän mutta nähtävästi on ilmoitettu kuninkaat kuningattaret ja prinssit heh
Joskus laulut on oleet Turvaton voi minua poika raukaa kun olen turvaton ikäänkuin taivaan lintu joka lentoon luotu on.
Emänsä linnun poikaa siivillään suojelee lumillaan talven tuisku mua nyt vain peittelee.
Toivotan sinulle tuota emoa ja siipien suojaa elämään MKPaljon onnea Sinulle Markku ja jaksamista laulun parissa edelleen.
Luin lehtijutun Sinusta ja ihailen valtavasti positiivista elämänkatsomustasi.Toivon Sinulle ja
elämäntoverillesi hyvää syksyä.Jatka edelleen samallalailla. - mertsi697
Toivotan sinulle tuota emoa ja siipien suojaa elämään MKKiva lukea jotain positiivista näin ankeiden aiheiden keskellä.
mertsi697 kirjoitti:
Kiva lukea jotain positiivista näin ankeiden aiheiden keskellä.
Lieksan lehden toimittajalle kiitos.
Ystäville jotka ovat onnitelleet olen viestittänyt,että toivottavasti sarja jatkuu muista ihmisistä samalla tavalla ja joitakin juttuja on ollutkin ja ne ovat oleet mielestäni mielenkiintoisia aiheita.
Mielestäni täällä on varsin paljon ihmisiä erilaisine taitoineen ja harrastuksineen joilla on varmaan hyvin positiivinen merkitys hänelle itselleen ja muille ihmisille.
Kuten jutusssa ilmeni kyllä niitä ankeita aikoja on vietetty jota ei niin reposteltu mutta kuitenkin totean vaikka vuosi olin toimeentuloa vailla se otti pohjanmaalta syntyisin olevan miehen kalloon kun akka joutu elättämään raavasta miestä,mutta oikeus tapahtui ja vuoden eläke kerralla ja näin pystyin sitten myöskin maksamaan takauksen ja autoin näin leskeä ja orpoja ja minulla säily koti sentään.
Elämässä tulee olla kiitollinen siitä mitä on ja löytää itsestään jotain ja olla itsellekin armahtavainen joten ei tarvitse aina olla vahva niin kestää paremmin jopa kolhuja.
Kiitos Teille MK- tangotane
Lieksan lehden toimittajalle kiitos.
Ystäville jotka ovat onnitelleet olen viestittänyt,että toivottavasti sarja jatkuu muista ihmisistä samalla tavalla ja joitakin juttuja on ollutkin ja ne ovat oleet mielestäni mielenkiintoisia aiheita.
Mielestäni täällä on varsin paljon ihmisiä erilaisine taitoineen ja harrastuksineen joilla on varmaan hyvin positiivinen merkitys hänelle itselleen ja muille ihmisille.
Kuten jutusssa ilmeni kyllä niitä ankeita aikoja on vietetty jota ei niin reposteltu mutta kuitenkin totean vaikka vuosi olin toimeentuloa vailla se otti pohjanmaalta syntyisin olevan miehen kalloon kun akka joutu elättämään raavasta miestä,mutta oikeus tapahtui ja vuoden eläke kerralla ja näin pystyin sitten myöskin maksamaan takauksen ja autoin näin leskeä ja orpoja ja minulla säily koti sentään.
Elämässä tulee olla kiitollinen siitä mitä on ja löytää itsestään jotain ja olla itsellekin armahtavainen joten ei tarvitse aina olla vahva niin kestää paremmin jopa kolhuja.
Kiitos Teille MKNiin sitä pitää.Hyvä Markku.
tangotane kirjoitti:
Niin sitä pitää.Hyvä Markku.
Kisoista kirjoitti myös Uutis-Jousi siilinjärvellä ilmestyvä lehti sain sen tänään käsiini. Siinä olin Kekäleen mannekiinina mutta ravatti oli Virosta ja kengät Latviasta.
Mainitsin kyllä ,että ajattelin laitaa reinot jalkaan niin tuomari sano "maksettu mainos"
Joo reinot minulla on mutta ne on kisattu kesätorilla niinkuin olen kertonut,siellä oli kyllä mukana myös toinenkin oikea Reino ja totesin tuotako mun pitää ensin heitää,oli näet hanpaankolossa hieman muistoja,mutta huumori huumorina.
Mutta Reino jutusssa kyllä mainittiin ,että voisi ponsoroida, niin ne siniset Reinot olisi aika veikeä, mutta käympä hankimassa lapsenlapselle sellaiset.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631207- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146876Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677- 56656
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto100653- 78581
- 41564