Kun nainen ikääntyy, hänelle tulevat uudet arvot. Miehen ulkoisilla ominaisuuksilla on enää hyvin pieni merkitys. Naiselle tärkeimmiksi miehen mitoiksi tulee henkinen kypsyys, ennen mitään muuta.
Eikä miehen asemalla työelämässä ole minkäänlaista merkitystä.
Minä olen aurinko-Härkä, nousu-Vaaka nainen ja minä pidän nykyisin henkisistä miehistä, jotka eivät korosta omaa egoansa. Nuo miehet elävät elämäänsä arkeensa tyytyen, nauttien ns pienistä iloista. Tiedämme kaikki, että ego on vain katoavaista. Henki säilyy.
Vaaka-mies ja itsearviointi.
2
628
Vastaukset
- ego (ilman ismiä)
ego= minuus, minä; ihmisen oma käsitys itsestään. Ei ego miinekään katoa tai jos katoaa, on ihmisen kannalta "paha merrassa" (murtunut minuus).
Minuuden korostamisen tarve vaihtelee eri yksilöillä ja vaaoilla tätä tarvetta
näyttää olevan keskivertoa enemmän.- Kaunista, kaunista.
Olen saanut seurata ikääntyviä Vaaka-miehiä. Heistä tulee kuuntelevia, ryhmänohjaajiakin, toisia huomioonottavia, lempeitä miehiä. Heidän kukkoilunsa loppuu ja vaatetus muuttuu vain mukavuutta tuottavaksi. Kaikki kiiltävät puvut ovat nuoruuden historiaan, kun henkinen kehitys on lähtenyt käyntiin.
Heidän egoisminsa murtuu muiden auttamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91284Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 10741
- 27711