Iltaa ystävä

SEKA.tm

Luulin että pääsen omilleni ,kun jaksan tahtoa! Luja usko omiin hengen varoihin täytyy jotenkin todentua ,en luovuta.
Olen Parkinsonin piirittämänä polkuani kulkenut puulta puulle jo yli kymmenen vuotta,olen saanut lääkkeistä avun päivittäiseen selviytymiseen. Suljen silmäni ja toivon ympärilläni olevien näkevän saman jonka itse koen.
Olkoon hän mr.P joka on saanut imaistua minut piiriinsä;jos en jaksa skarpata ,näkökentän rajalla häilähtää tummiin pukeutunut seuralaiseni,en tiedä ken koska poistuu näkymättömiin. Kuolaan suupielet kosteina tai ensaa saa sanotuksi lausetta loppuun kitalaen muistuttaessa "beduiinin sandaalia". Varsinkin yöllä herätessä ei alkuun ole tuntumaa onko se P:n käsi vai oma kieli joka karkeana jönöttää suussani.
Entäpä yleinen saamattomuus ja ajatuskin suu ammollaan kuolaavasta hiippailevasta ilmeettömästä äijästä puistattaa,,,,ei aina muista sulkea suutaan edellisen yllätyksen jälkeen.
Ken tarvitsee vertaistukea,saakoon hän, kelle ei välttämättä apua tarvitse,matalat kynnykset ovat inhimillisempiä. Mr.P on opettanut pitämään sairaskertomukset omina juttuina.Keskustelu palstat kiinnostaa,mutta kun heikko hermoisille ei ole omaa sivustoa,Suomi24 antaa mahdollisuuden anonyymeille!On varmaa ettei kannata luovuttaa netti,sen paremmin kuin muitakaan tunniste tietoja päästäkseen omille sivuilleen!! Olen erittäin varma ettei sairastunut halua lukea ensimmäiseksi mihin hän päätyy?Lääke luettelot aiheuttavat suotta kateutta; Jokainen saa lääkityksen lääkärin kokemuksen mukaan kokeilemalla eri valmisteita! Keltaisia orvokkeja lukijalle!

3

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TONELI

      moi , olen myöskin kulkenut n. 10 vuotta tuon kummajaisen kanssa,hra paskinsonin.niin ei suinkaan kirjoitusvirhe vaan todellakin kutsun häntä paskinsonksi sillä ei kait sitä kukaan haluaisi mukaansa kulkemaan.......... Must tuntuupi siltä joka ainut päivä kuin olisin aivan turha hyödyke tässä maailmassa.kuin olisin jokin helkkarin paketti jota onpi helppo heitellä paikasta toiseen,niin lääkärin kuin omaistenkin toimesta . ja nuo ripuvuudet ovat myöskin tosi raskaita mukana kuskattavia,ostomania ja sexiriipppuvuus,siinä sitä onpi kyllä kestämistä.varsinki tuo sx-mania: kun haluja ois enemmän kuinkykyjä.oisko kellän tuohn ongelmani minkäänlaista vastausta........
      muten olen sitä mieltä ettttää tuhaan pelkäät noita netinkauhistuksia,ei kukaa sulta mitään vie vaika sivustoilla kävisitkin.YRITETÄN YHDESSÄ.JA TULLAAN VAHVEMMIKSI YHDESSÄ......

      • SEKAtm.

        Toivon uneliasta yötä meille olematta itsekäs! Vaivun nirvanaan kevyesti liukuen ,harvoin suksi lipsahtaa niin että havahdun. Neljä tuntia nopeasti unessa,ja taas on yksi yö enemmän nuoruutta eletty ,silti olen näkevinäni juonteita kasvoillani verratessani peilissä näkyvän tuijottelijan eiliseen olemukseen!
        Olen puolestasi onneton riippuvuuksista joita kohtaat ,tuntien olevasi poikkeus .! Jokainen puu on erilainen oksat ylös ,oksat alas juuri suoraan maan uumeniin ,toinen juuret elon tärkeät lonkerot maan pintaa mukaellen kaikilla tavoitteena olla huomennakin.
        Kuinka uskallat väittää olevasi turha(ke) ,jos Hra pas...olisi ohittanut Sinut olisit mahdollisesti "maan hiljaisia",nyt olemme painaneet kiusaajamme alakynteen tarttumalla mahdollisuuteen keskustella aiheesta joka sinänsä ei tuppaa rintaa kaarelle . Kirjoitat itsestäsi itse , haluat kuulua normaali yhteisöön, olkoon p:n tilanne mikä on. Ostomania,itse pidän mukana vain vähän mania , jos osto yllättää ei ole millä ostaa.
        6 on tärkein numeroista ,oltava osa ihmistä vieteistä vahvin sexi- sukupuolivietti. Riippuvuus on todellakin ongelma,riippuva on kiusana kuten housunkauluksen yli kurkkivakin! Näillä säännöillä on pelattava. Ollaan ainakin aluksi vaikeuksissa puolison kanssa, en ole alan guruja ,mutta entinen"aktivisti" on joutunut opettelemaan uudet säännöt joihin kuuluu yhteistyö,avunanto sekä kekseliäisyys. Olen huomannut esi isien moraali käsitysten sopivan nykyäänkin=itsehillintä ,,,mahdollisimman vähän ärsykkeitä!


    • veijo===

      et ole yksin!! älä luovuta päivä kerrallaan ja positiivisella mielellä t.veijo sairastanu 19v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe