Hei!
Ostetaan 2 frettiä, sukupuolella ja iällä ei ole väliä, mutta kumpienkin pitää olla leikatut ja rokotukset kunnossa jne, mutta voi ehdottaa yhtäkin.
Olen tänä vuonna muuttamassa omaan kämppään kaksioon, jossa freteille olisi oma huone jossa saavat olla 24/7 vapaana turvallisesti ja koko kämpässä valvotusti. Kaikki fretin kamppeet on jo ostettu.
Mutta muutosta en tiedä, koska se voi olla että muutan vuoden loppu puolla tai aikasemmin, eli fretin myynnillä ei pitäisi olla kiire.
Jos olet luopumassa 2 fretistä ota yhteyttä, tulevat hyvään ja asiantuntevaan kotiin, ja freteistä on hieman kokemusta ystävän kautta.
Ja mieluiten suht. halpaan hintaan.
Itse asun Forssassa ja voin tulla hakemaan enintään 200km päästä.
Terv. Jone Aaltonen
[email protected]
Ostetaan 2 frettiä
Jone_
0
285
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966