Oiskohan jollain innokkuutta ostaa vhs leffoja ? Sopuhintaan tietysti :D Niitä on laatikollinen kertynyt varastoon! Monia hyviäkin leffoja on tullut ostettua kun ne aikoinaan ilmestyivät vhs:nä! Vai oisko jotain paikkaa/firmaa mikä ostaisi niitä ? En halua minnekään kirpparia ruveta pitämään!
Vhs
4
190
Vastaukset
- MÄ1988
tänne mitä leffoja olisi tarjolla ??
Free willy 2, Linnoitus, Taru Sormusten Herrasta 1-3, Coyote Ugly, Isku Mogadishuun, American pie 1, Van the man, A man apart, 8 Mile, Blue crush, Muumio 1 & 2, Armageddon, Tomb raider 1, Bad boys 1 & 2, Road trip, Mestarit 1-3, Ace ventura 2, Linnoitus, Hurjapäät 1-2, vertical limit, Star wars: Pimeä Uhka ja Kloonien hyökkäys, Lämäri 2, Con Air, Riddickin aikakirja, Resident evil 1 & 2, Kaava 51, Kolme kuningasta, X - Men 2, Hiiri jota ei saatu hengiltä, xXx, Flubber - Mailman mahtavin mönjä, Medusan verkko, Apinoiden planeetta ja Leijona kuningas!
Kaikki on alkuperäsissä koteloissa!
- keräilijämä
Divaria, kuten toi Porin Videodivari. EI niistä kyllä varmaan paljoa saa. Itse olen lahjoitellut tai tyyliin eurolla antanut, kun on tullut kerättyä dvd:nä tilalle. Sitten tulee tietty kuluja, jos asuu kauempana firmasta, joka haluaisi tuotteet ostaa.
- BXNMZXN
autotallikirppistä kotona ja yllätyksekseni kaikki vanhat VHS:t meni kuin kuumille kiville (mm. lasten piirretyt, toimintaleffat, hömppäleffat ja romanttiset leffat) . Hinnaksi laitoin 2.5.5 egee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741