Täytyykö ajaa niin helvetin tosissaan, notta hienoja häkkyröitä tuhoutuu ulosajoissa? Pahaa teki katsella mm. pyhimys-Volvon tuhoutumista.Olen kyllä itse autourheilun kannattaja mutta jotain rotia pitäisi olla.
Historic-rallien verenmaku?
5
740
Vastaukset
- p1800
kerran ajetaan kilpaa niin siihen ikään kuin kuuluu se että silloin ajetaan"veren maku suussa".sen "sunnuntai ajelun" kun voi suorittaa ihan missä ja milloin vaan.
aika harvoin ne autot tuhoutuu ihan totaalisesti ulos ajoissa,kyllä ne yleensä "parsitaan" kasaan.ja toisaalta ne on vaan autoja,ei mitään korvaamatonta."ne on vaan autoja,ei mitään korvaamatonta"
Kyllä se autokin silloin tavallaan korvaamaton on, jos vastaavaa yksilöä ei löydy tilalle. Kyllä esinekin voi olla korvaamaton. Eri asia, jos uusia osia tehtäisiin, mutta kun ei yleensä tehdä. Siten näihin rallivehkeisiin menee osia, joita voisivat tarvita muutkin.
Moni varmaan ajaa historicissa vain siksi, kun vanha auto on uutta halvempi rakennettava. Tämä on väärin. Vanhalla ajamiseen pitää olla jokin muu asenne kuin se, että sitä käytetään vain siksi kun se on uutta halvempi. Nämä kuskit eivät varmaan arvosta vanhaa autoa autona, vaan se on heille vain uutta halvempi kilpuri....
Vanhoilla formuloilla ajettavat ratakilpailut ovat ehkä aidompaa historiccia kuin nämä henkilöautokilpailut. Formulat on kuitenkin tehty vain kilpailemiseen. Sensijaan ralliautolla on usein pitkä siviilikäyttöhistoria, joten ei sitä oikein sellaiseksi historialliseksi kilpuriksi voi mieltää, jos se vasta vanhana on kilpuriksi tehty...se on kuitenkin kilpurina uusi, vaikka se autona onkin vanha.
Asia erikseen tietysti ovat ne vanhat ralliautot, jotka eivät ole siviililiikennettä ikinä nähneetkään.- p1800
M1978 kirjoitti:
"ne on vaan autoja,ei mitään korvaamatonta"
Kyllä se autokin silloin tavallaan korvaamaton on, jos vastaavaa yksilöä ei löydy tilalle. Kyllä esinekin voi olla korvaamaton. Eri asia, jos uusia osia tehtäisiin, mutta kun ei yleensä tehdä. Siten näihin rallivehkeisiin menee osia, joita voisivat tarvita muutkin.
Moni varmaan ajaa historicissa vain siksi, kun vanha auto on uutta halvempi rakennettava. Tämä on väärin. Vanhalla ajamiseen pitää olla jokin muu asenne kuin se, että sitä käytetään vain siksi kun se on uutta halvempi. Nämä kuskit eivät varmaan arvosta vanhaa autoa autona, vaan se on heille vain uutta halvempi kilpuri....
Vanhoilla formuloilla ajettavat ratakilpailut ovat ehkä aidompaa historiccia kuin nämä henkilöautokilpailut. Formulat on kuitenkin tehty vain kilpailemiseen. Sensijaan ralliautolla on usein pitkä siviilikäyttöhistoria, joten ei sitä oikein sellaiseksi historialliseksi kilpuriksi voi mieltää, jos se vasta vanhana on kilpuriksi tehty...se on kuitenkin kilpurina uusi, vaikka se autona onkin vanha.
Asia erikseen tietysti ovat ne vanhat ralliautot, jotka eivät ole siviililiikennettä ikinä nähneetkään.taida ainakaan suomen historic-ralleissa olla sellaisia autoja joita ei olis muita yksilöitä olemassa.esim. pyhymys volvo ei ole mitenkään harvinainen.itse ajan historic rallia siksi että mulle riittää vähän huononpikin suorituskykyinen auto ja kyseisen sarjan "rento meininki".jos halvalla haluaa päästä niin taitaa toi f-ryhmäläinen auto tulla kaikkein halvimmaksi ylläpitää.
- Retkuilija
on ainakin totaalisen paskana.
http://video.google.com/videoplay?docid=2394832206575091783#docid=-6956544339081437552 - rre
Retkuilija kirjoitti:
on ainakin totaalisen paskana.
http://video.google.com/videoplay?docid=2394832206575091783#docid=-6956544339081437552auto menee täysin korjauskelvottomaksi ainoastaa silloin kun se palaa kokonaan.se että auto on esim. poikki,keirinyt useamman kerran ympäri ei useinkaan tuhoa autoa korjauskelvottomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473