Auttaakee nyt kun kun ei löydy mistään, kukaa osaa vai osaako kukaan kertoa mistä löytää omc 3.0 litraselle myllylle uusi lohko?
Mistä omc:hen lohko?
14
416
Vastaukset
- löytääpi
kirjota vaan perämoottoripurkaamo.
- Ruohtista
Taitaa saada uuden koneen hintaan 29 995 skr.
- Eikkis-
Ruohtista kirjoitti:
Taitaa saada uuden koneen hintaan 29 995 skr.
Mistäs sen sieltä ruohtista saa? Onko tietoa vai lankomieheltä kuullu?
- och köpa
Eikkis- kirjoitti:
Mistäs sen sieltä ruohtista saa? Onko tietoa vai lankomieheltä kuullu?
Essolla puhuivat näistä..
http://www.usaonline.se/_product.php?pid=6&id=16 och köpa kirjoitti:
Essolla puhuivat näistä..
http://www.usaonline.se/_product.php?pid=6&id=16Kokemusta ei ole ko. yrityksestä, ja voi olla hyväkin toimittaja.
Toisaalta nuo kotisivut eivät saa, ainakaan minua, antamaan luottokorttinumeroa maksamisessa, tai edes tilaamaan mitään, selvittämättä ruotsin viranomaisilta yrityksen taustoja...- Vielä vähemmän
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Kokemusta ei ole ko. yrityksestä, ja voi olla hyväkin toimittaja.
Toisaalta nuo kotisivut eivät saa, ainakaan minua, antamaan luottokorttinumeroa maksamisessa, tai edes tilaamaan mitään, selvittämättä ruotsin viranomaisilta yrityksen taustoja...innostaisi usasta ostaminen....mutta usaonline taitaa sijaita tukholman lähellä jonne
pääsee esim. höyrylaivalla.
- Löytyypi
http://www.usparts.fi/
Eikö vain löydykkin ??- ,,,,,,..,,,...,
ei juhannuksen tienoilla löytynyt edes öljyä OMC vetariin.
- Eikkis-
,,,,,,..,,,..., kirjoitti:
ei juhannuksen tienoilla löytynyt edes öljyä OMC vetariin.
Mistäs löytäis pelkän lohkon? Saksasta ilmeisesti ainakin löytää, sillä autokorjaamo piispanen niitä saksasta käy. n.1200e arveli lohkon hinnaksi. Saatavilla olisi joskus tammi helmikuussa. Googlella en ainakaan itse äkkivilkaisulla löytänyt.
- Lohkooooo
Eikkis- kirjoitti:
Mistäs löytäis pelkän lohkon? Saksasta ilmeisesti ainakin löytää, sillä autokorjaamo piispanen niitä saksasta käy. n.1200e arveli lohkon hinnaksi. Saatavilla olisi joskus tammi helmikuussa. Googlella en ainakaan itse äkkivilkaisulla löytänyt.
Tuohon hintaan varmaan uusi? Johon on sitten mukava ruuvata 20 vuotta vanhoja kuluneita osia.
- Eikkis-
Lohkooooo kirjoitti:
Tuohon hintaan varmaan uusi? Johon on sitten mukava ruuvata 20 vuotta vanhoja kuluneita osia.
Uusihan se juu, mielestäni suhteellisen kallis kuitenkin.. Mitäs järkeä uuteen lohkoon on laittaa vanhoja osia?
- tosiaankaan
Eikkis- kirjoitti:
Uusihan se juu, mielestäni suhteellisen kallis kuitenkin.. Mitäs järkeä uuteen lohkoon on laittaa vanhoja osia?
Kupletin juoni ei paljastunut...se oli vain villi arvaus.
- ACNR
Eikkis- kirjoitti:
Multa saat satasella lohkon. Oli toissakesänä ajossa eikä silloin ainakaan ollut halki. Myös muita osia löytyy.
- Eikkis-
ACNR kirjoitti:
Multa saat satasella lohkon. Oli toissakesänä ajossa eikä silloin ainakaan ollut halki. Myös muita osia löytyy.
laitelleppa postia tulemaan mulle, eino.kinnunen(@)gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061126
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611082Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144818- 66708
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel104611Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 53557
- 78551
- 39528