Muistaako kukaan mitä ja kuinka paljon tulee Uuniomena nimiseen drinkkiin? Kyllä mä baaritiskillä kovasti tavasin sitä Koskenkorvan mainosta missä tuo resepti oli mutta kun ei muista niin ei muista ;)
Vastaukset 7
Mummon drinkki: 4 cl Mummon uuniomenalikööriä, Pommacia, jäitä
Mummo kuumana: 4 cl Uuniomenalikööriä, 12 cl kuumaa omenatäysmehua, kermavaahtoa ja ripaus kaneliaHyviin nettitapoihin kuuluu kirjoittaa lähde mukaan, jos kerran siteeraa jotain toisen kirjoittamaa et sillei hei!
http://www.bothniaplain.com/tuotteet.htm
Teppo joi joskus Lapissa sellaisen kuuman totin, jossa oli tuorepuristettua omenamehua, omenalikööriä (4cl), vodkaa (2cl) ja päällä kanelikermavaahtoa et sillei hei!teppo.moi kirjoitti:
Hyviin nettitapoihin kuuluu kirjoittaa lähde mukaan, jos kerran siteeraa jotain toisen kirjoittamaa et sillei hei!
http://www.bothniaplain.com/tuotteet.htm
Teppo joi joskus Lapissa sellaisen kuuman totin, jossa oli tuorepuristettua omenamehua, omenalikööriä (4cl), vodkaa (2cl) ja päällä kanelikermavaahtoa et sillei hei!Tavoista en niinkään tiedä - muuta kuin hyvistä. Kyselijä kyseli kuitenkin ohjetta - ei linkkiä.
- ...
crudo kirjoitti:
Tavoista en niinkään tiedä - muuta kuin hyvistä. Kyselijä kyseli kuitenkin ohjetta - ei linkkiä.
molemmille, mutta teiltä jäi yksi pikku seikka huomioimatta... Jos mä kerran olen lukenut ohjetta Koskenkorvan mainosläpyskästä, niin silloin juomaan tulee melko suurella todennäköisyydellä kossua, vai mitä? Taatusti nuo teidänkin kertomat on hyviä, sitä en epäile yhtään :)
... kirjoitti:
molemmille, mutta teiltä jäi yksi pikku seikka huomioimatta... Jos mä kerran olen lukenut ohjetta Koskenkorvan mainosläpyskästä, niin silloin juomaan tulee melko suurella todennäköisyydellä kossua, vai mitä? Taatusti nuo teidänkin kertomat on hyviä, sitä en epäile yhtään :)
Tällainen löytyy myös - olisikohan kyseessä näin yksinkertainen asia kuin
Koskenkorva Vodka Vanilla
omenatuoremehu?
Näitä nimiähän kehitellään lähinnä johonkin uuteen juomaan perustuviksi, markkinointimielessä. Tällöin samanniminen paukku saattaa olla ihan eri asia jossain toisessa baarissa eikä näillä nimillä ja koostumuksilla ole yleensä minkäänvaltakunnan laajempaa kantavuutta saatikka kansainvälistä yhteyttä. Klassikkopaukut ovat asia erikseen - myös sisällöltään.- ...
crudo kirjoitti:
Tällainen löytyy myös - olisikohan kyseessä näin yksinkertainen asia kuin
Koskenkorva Vodka Vanilla
omenatuoremehu?
Näitä nimiähän kehitellään lähinnä johonkin uuteen juomaan perustuviksi, markkinointimielessä. Tällöin samanniminen paukku saattaa olla ihan eri asia jossain toisessa baarissa eikä näillä nimillä ja koostumuksilla ole yleensä minkäänvaltakunnan laajempaa kantavuutta saatikka kansainvälistä yhteyttä. Klassikkopaukut ovat asia erikseen - myös sisällöltään.mutta... Siihen tuli vielä jotain muutakin ja sitten kiinnostaisi ne tarkat määrät. On tosiaan tullut selväksi, että drinkkien nimillä ei oo mitään merkitystä, koskaan ei tiedä minkä yllätyksen saa jos tilaa. Tämän mainosläpyskän näin kahdella terassilla tänä kesänä - oli muuten kallis juoma :(
- Hot'nSpicyJalapeño
... kirjoitti:
mutta... Siihen tuli vielä jotain muutakin ja sitten kiinnostaisi ne tarkat määrät. On tosiaan tullut selväksi, että drinkkien nimillä ei oo mitään merkitystä, koskaan ei tiedä minkä yllätyksen saa jos tilaa. Tämän mainosläpyskän näin kahdella terassilla tänä kesänä - oli muuten kallis juoma :(
Heippa,
Oiskohan ollu tällanen drinksu:
4 cl Koskenkorva Vodka Vanillaa
omenatuoremehua
pari lohkoa limeä
jäitä
Tuon tyyppisen mainosläpyskän näin terassilla, ja oli herkullinen uus tuttavuus. Itse kotona kokeilin, ja huomasin, että parempaa tulee jos laittaa n. 2 cl tuota vaniljavodkaa ja 2 cl tavallista kirkasta - ei tule liian vaniljaista. Limeä maun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681236
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61541Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32541Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22486Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475