Olen savuton ja melko raitis, hyvätapainen 3-kymppinen mies. Naimisissa ja yksi lapsi. Olen juuri etsimäsi henkilö, sillä kuulun evlut-kirkkoon.
Tulen lapsesi kummiksi pk-seudulla alkaen 400 €/vuosi (sis. ristiäiskäynti 1 käynti/vuosi). Matkakulut laskutan erikseen.
Jos jotain kiinnostaa, meilosoitetta esiin.
Pulaa kummeista? Tulen kummiksi 400 €/vuosi
4
426
Vastaukset
- mm
siis eihän tää ole vakavissaan? eihän..
- hohoijaa taas
miksi ei noinkin? ei kummius ole monellakaan
sitä mitä täällä selitetään. Se on 2xvuoessalahjan osto
ripillepääsyn asti. Näkemisiäkin toisilla.
- visioita
Kummiksi ryhtyminen ihan perheen voimin avartaa ja kasvattaa henkisesti myös omaa lasta. Mm. seuraavista linkeistä löydätte kummilapsen kehitysmaista. 400 eurolla saat huimasti aikaan kohdemaan lapsen hyväksi.
www.worldvision.fi
www.sos-lapsikylä.fi
www.plan.fi
www.mission.fi- lukekaa nyt
se on meillä kerran kuussa rahaa projekti ja
kerran vuodessakirje. Tarvii ajatella että
joku ne kirjeet on raahattava aluelle.
Kehitysmaiden ihmisillä ei olisi maksaa tuota
400e - käsitit siisasian väärin. Henkilö
kauppaamaksullisia kummipalveluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422482Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012084- 231872
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241475- 441366
- 1001339
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta381315En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391295- 361076