Olen savuton ja melko raitis, hyvätapainen 3-kymppinen mies. Naimisissa ja yksi lapsi. Olen juuri etsimäsi henkilö, sillä kuulun evlut-kirkkoon.
Tulen lapsesi kummiksi pk-seudulla alkaen 400 €/vuosi (sis. ristiäiskäynti 1 käynti/vuosi). Matkakulut laskutan erikseen.
Jos jotain kiinnostaa, meilosoitetta esiin.
Pulaa kummeista? Tulen kummiksi 400 €/vuosi
4
454
Vastaukset 4
- mm
siis eihän tää ole vakavissaan? eihän..
- hohoijaa taas
miksi ei noinkin? ei kummius ole monellakaan
sitä mitä täällä selitetään. Se on 2xvuoessalahjan osto
ripillepääsyn asti. Näkemisiäkin toisilla.
- visioita
Kummiksi ryhtyminen ihan perheen voimin avartaa ja kasvattaa henkisesti myös omaa lasta. Mm. seuraavista linkeistä löydätte kummilapsen kehitysmaista. 400 eurolla saat huimasti aikaan kohdemaan lapsen hyväksi.
www.worldvision.fi
www.sos-lapsikylä.fi
www.plan.fi
www.mission.fi- lukekaa nyt
se on meillä kerran kuussa rahaa projekti ja
kerran vuodessakirje. Tarvii ajatella että
joku ne kirjeet on raahattava aluelle.
Kehitysmaiden ihmisillä ei olisi maksaa tuota
400e - käsitit siisasian väärin. Henkilö
kauppaamaksullisia kummipalveluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811203- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga59655Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77540- 45538
- 23498
- 36494
- 26482