onko topshot.fi luotettava verkkokauppa?

tikdjkljf

eli uskaltaako tuolta tilata kameran?

19

4354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden kameran

      ja yhden akkukahvan.
      Hyvin toimi kaupanteko, ei valittamista.

    • Tyytyväinen asiakas

      Mulla o ainakin erittäin hyviä kokemuksia tuosta liikkeestä nimenomaan palvelusta.
      Tosin olen asioinut myös liikkeessä fyysisesti. Hyvää ja nopeaa palvelua oon aina saanut :)

    • mika2

      .... uskallan kyllä suositella. Itse olen asioinut tuossa liikkeessä vain paikanpäällä, kun se on tossa naapurissa. Palvelu siellä on hyvää ja asiantuntevaa ja liike on myös laajentunut eli homma on ilmeisemmin toiminut. Myös hinnat ovat sangen kilpailukykyisiä (ainakin rajalaa halvemipia yleensä ottaen).

    • TS fani

      Oletteko kuullut Top Shotin jatkosta?? Kävin liikkeessä äsken ja sain kuulla että itse omistaja on jäämässä ensi perjantaina 28.2.2014 eläkkeelle!!!! Mistä tämän jälkeen saa hyvää palvelua valokuausalan asioissa? Kuka auttaa ja ohjaa ongelmatilanteissä puhelimitse? Mistä saan yhtä nopeaa palvelua verkon kautta? Ja vielä mistä saan yhtä hyvät hinnat? Tänään ostin uutuus tuotteen reippaasti alle kilpailijoiden tarjousten..tosin nyt tässä taisi olla mukana vähän tyhjennysmyyntiä. Olen kyllä myös aiemmin saanut todella hyvät alennukset uutuus tuotteista..

      • Myös asiakas

        Top Shot Ky on kommandiittiyhtiö. Netistä eri lähteistä löytyvien tietojen mukaan vastuunalaisia yhtiömiehiä / liikkeenharjoittajia on kaksi. En tiedä, ovatko molemmat olleet aktiivisesti liiketoiminnassa mukana ja jatkaako mahdollisesti toinen toisen lopettaessa huhutun eläköitymisen myötä. Tienneekö kukaan enempää asiasta?

        Olen asioinut liikkeessä paikan päällä joitakin kertoja ja ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Listahinnat ovat olleet korkeahkoja, mutta tarjouksista on löytynyt ihan houkuttelevaakin ostettavaa.

        Toiminnan jatkuminen olisi toki suotavaa.


      • Netistä poimittua
        Myös asiakas kirjoitti:

        Top Shot Ky on kommandiittiyhtiö. Netistä eri lähteistä löytyvien tietojen mukaan vastuunalaisia yhtiömiehiä / liikkeenharjoittajia on kaksi. En tiedä, ovatko molemmat olleet aktiivisesti liiketoiminnassa mukana ja jatkaako mahdollisesti toinen toisen lopettaessa huhutun eläköitymisen myötä. Tienneekö kukaan enempää asiasta?

        Olen asioinut liikkeessä paikan päällä joitakin kertoja ja ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Listahinnat ovat olleet korkeahkoja, mutta tarjouksista on löytynyt ihan houkuttelevaakin ostettavaa.

        Toiminnan jatkuminen olisi toki suotavaa.

        ”Myymälämme muuttuessa 1.3.2014 alkaen verkkokaupan noutopisteeksi tyhjennämme myymälävarastoamme muutostöiden tieltä!”

        https://www.topshot.fi/page/9/tarjoukset

        Sopinee siis olettaa, että henkilökuntaa sitova myymälätoiminta sellaisenaan loppuu, mutta liiketoiminta jatkuu verkkokaupan muodossa. Noutopisteen aukioloajat voivat olla oleellisesti lyhyempiä tai noudoista voidaan jopa joutua sopimaan erikseen.


      • tyhjennyshinta?
        Netistä poimittua kirjoitti:

        ”Myymälämme muuttuessa 1.3.2014 alkaen verkkokaupan noutopisteeksi tyhjennämme myymälävarastoamme muutostöiden tieltä!”

        https://www.topshot.fi/page/9/tarjoukset

        Sopinee siis olettaa, että henkilökuntaa sitova myymälätoiminta sellaisenaan loppuu, mutta liiketoiminta jatkuu verkkokaupan muodossa. Noutopisteen aukioloajat voivat olla oleellisesti lyhyempiä tai noudoista voidaan jopa joutua sopimaan erikseen.

        topshot.fi varaston tyhjennyshinta näyttää olevan sama kuin alentamaton hinta muualla.
        Esim Samyang 16mm f/2 399€ digitarvike.fi (36kk takuu)
        (Rajalan hinta 499€)


      • Vertailevinani
        tyhjennyshinta? kirjoitti:

        topshot.fi varaston tyhjennyshinta näyttää olevan sama kuin alentamaton hinta muualla.
        Esim Samyang 16mm f/2 399€ digitarvike.fi (36kk takuu)
        (Rajalan hinta 499€)

        Tuo mainitsemasi Digitarvikkeen hinta 399 € näkyy pätevän tietyllä kiinnityksellä varustettuun Samyangin tarjouserään.

        Minua lähinnä kiinnostavaan Nikoniin sama maksaisi Digitarvikkeessa 429 €. Silti halvin tässä otannassani.
        http://www.digitarvike.fi/samyang_16mm_f20_ed_as_umc_cs_nikon_ae

        Top Shotissa hinta 399 € näkyy pätevän Canon- ja Pentax-kiinnitteisiin, mutta Nikon-kiinnitteistä ei tarjoustuotteista löydy. Sellaisella on listalla hintaa 449 €.
        https://www.topshot.fi/product/8060/samyang-16mm-f20-ed-as-umc-cs-objektiivi-nikon-ae

        Superkuvassa hinta on 448 €.
        http://www.superkuva.fi/samyang-16mm-f-2-ed-nikon-ae.html

        Foto-Formassa 449 €.
        http://www.fotoforma.fi/samyang-16mm-font-colorrednikonfont-kiinnikkeella-p-2539.html

        Verkkokauppa.com menee kalliimpaan päähän: 454,90 €.
        http://www.verkkokauppa.com/fi/product/9960/dqsrc/Samyang-16-mm-F2-0-ED-AS-UMC-CS-laajakulmaobjektiivi-Nikon-F

        Rajala ottaakin sitten selvän hajuraon muihin: hinta 499 €. Rajala profiloituu yleensä kalliiksi taloksi, mutta tarjouksista olen onnistunut poimimaan muutaman kerran kelpo ostoksia. Monien tuotteiden kohdalla Rajalan ja (Rajalan omistaman) Superkuvan hinnat ovat identtiset.
        http://www.rajalacamera.fi/samyang-16mm-f-2-ed-nikon-ae.html

        Halvimman ja kalleimman hinnan erotus otannassani on 70 € eli kallein on yli 16 % halvinta kalliimpi. Vertailu juuri ostohetkellä kannattaa – tai tarjouksia kannattaa pitää silmällä ja iskeä kiinni sopivalla hetkellä!


      • tyhjennyshinta?
        Vertailevinani kirjoitti:

        Tuo mainitsemasi Digitarvikkeen hinta 399 € näkyy pätevän tietyllä kiinnityksellä varustettuun Samyangin tarjouserään.

        Minua lähinnä kiinnostavaan Nikoniin sama maksaisi Digitarvikkeessa 429 €. Silti halvin tässä otannassani.
        http://www.digitarvike.fi/samyang_16mm_f20_ed_as_umc_cs_nikon_ae

        Top Shotissa hinta 399 € näkyy pätevän Canon- ja Pentax-kiinnitteisiin, mutta Nikon-kiinnitteistä ei tarjoustuotteista löydy. Sellaisella on listalla hintaa 449 €.
        https://www.topshot.fi/product/8060/samyang-16mm-f20-ed-as-umc-cs-objektiivi-nikon-ae

        Superkuvassa hinta on 448 €.
        http://www.superkuva.fi/samyang-16mm-f-2-ed-nikon-ae.html

        Foto-Formassa 449 €.
        http://www.fotoforma.fi/samyang-16mm-font-colorrednikonfont-kiinnikkeella-p-2539.html

        Verkkokauppa.com menee kalliimpaan päähän: 454,90 €.
        http://www.verkkokauppa.com/fi/product/9960/dqsrc/Samyang-16-mm-F2-0-ED-AS-UMC-CS-laajakulmaobjektiivi-Nikon-F

        Rajala ottaakin sitten selvän hajuraon muihin: hinta 499 €. Rajala profiloituu yleensä kalliiksi taloksi, mutta tarjouksista olen onnistunut poimimaan muutaman kerran kelpo ostoksia. Monien tuotteiden kohdalla Rajalan ja (Rajalan omistaman) Superkuvan hinnat ovat identtiset.
        http://www.rajalacamera.fi/samyang-16mm-f-2-ed-nikon-ae.html

        Halvimman ja kalleimman hinnan erotus otannassani on 70 € eli kallein on yli 16 % halvinta kalliimpi. Vertailu juuri ostohetkellä kannattaa – tai tarjouksia kannattaa pitää silmällä ja iskeä kiinni sopivalla hetkellä!

        ”näkyy pätevän tietyllä kiinnityksellä varustettuun Samyangin tarjouserään.”

        Mistä päättelet, että kysymyksessä on digitarvikkeen tarjouserä? Eihän tuossa ole mitään ovh-huijausta kuten topshot.fi:llä?

        Nikonille sama objektiivi
        – topshot (varaston tyhjennyshinta?) 449,00 €
        – digitarvike alentamaton (normaali)hinta 429,00 € (3 kk takuu)


      • Vertailevinani
        tyhjennyshinta? kirjoitti:

        ”näkyy pätevän tietyllä kiinnityksellä varustettuun Samyangin tarjouserään.”

        Mistä päättelet, että kysymyksessä on digitarvikkeen tarjouserä? Eihän tuossa ole mitään ovh-huijausta kuten topshot.fi:llä?

        Nikonille sama objektiivi
        – topshot (varaston tyhjennyshinta?) 449,00 €
        – digitarvike alentamaton (normaali)hinta 429,00 € (3 kk takuu)

        Jaaha – itse Digitarvikeko se siellä kirjoittelee?

        >Mistä päättelet, että kysymyksessä on digitarvikkeen tarjouserä?

        En tiedä. Jotenkin vain olin saavinani sellaisen käsityksen. Digitarviketta en sinänsä tunne – en ole siellä koskaan asioinut enkä osaa sanoa firmasta pahaa sen enempää kuin hyvääkään.

        >Eihän tuossa ole mitään ovh-huijausta kuten topshot.fi:llä?

        Se on taas tykkänään toinen juttu. Minäkään osaa pitää noita ”ovh-” ja ”normaalihinta” -vertailuja lainkaan fiksuina. Top Shotin ohella myös mm. korkean profiilin Rajala syyllistyy moiseen kuluttajan ymmärryskyvyn täydelliseen ja törkeään aliarviointiin.

        Nuo mainitsemasi Nikon-hinnat Samyang-lasille mainitsin jo edellisessä viestissäni ja annoin jopa Digitarvikkeelle tunnustusta halvimmasta hinnasta!

        Miksi muuten kehut Digitarvikkeen myöntävän Samyangeille peräti 3 kk:n takuun, kun Digitarvikkeen nettisivut puhuvat 36 kk:n takuusta?


      • tyhjennyshinta?
        Vertailevinani kirjoitti:

        Jaaha – itse Digitarvikeko se siellä kirjoittelee?

        >Mistä päättelet, että kysymyksessä on digitarvikkeen tarjouserä?

        En tiedä. Jotenkin vain olin saavinani sellaisen käsityksen. Digitarviketta en sinänsä tunne – en ole siellä koskaan asioinut enkä osaa sanoa firmasta pahaa sen enempää kuin hyvääkään.

        >Eihän tuossa ole mitään ovh-huijausta kuten topshot.fi:llä?

        Se on taas tykkänään toinen juttu. Minäkään osaa pitää noita ”ovh-” ja ”normaalihinta” -vertailuja lainkaan fiksuina. Top Shotin ohella myös mm. korkean profiilin Rajala syyllistyy moiseen kuluttajan ymmärryskyvyn täydelliseen ja törkeään aliarviointiin.

        Nuo mainitsemasi Nikon-hinnat Samyang-lasille mainitsin jo edellisessä viestissäni ja annoin jopa Digitarvikkeelle tunnustusta halvimmasta hinnasta!

        Miksi muuten kehut Digitarvikkeen myöntävän Samyangeille peräti 3 kk:n takuun, kun Digitarvikkeen nettisivut puhuvat 36 kk:n takuusta?

        En ole itse digitarvike, enkä tykkää sen hitaudesta, mutta hinnat ja takuu on kohdallaan.
        En myöskään tykkää noista ”asiakkaan tyhmennysmyynneistä” ja vielä vähemmän niiden mainostamisesta täällä. Asiakkaan tyhmyyteen vetoaminen ovh-satuiluilla on minusta typerää asiakkaan halveksimista.
        Jos joku tykkää ostaa alennuksia niin se on minusta ihan OK, mutta se kannattanee pitää ”omana tietona” eikä tyrkyttää muille.

        Miksi satuilet ”Digitarvikkeen hinta 399 € näkyy pätevän tietyllä kiinnityksellä varustettuun Samyangin tarjouserään.” Jos et sellaisesta mitään tiedä?

        ”… peräti 3 kk:n takuun”
        —tuo ”peräti” on sinun mielikuvituksesi tuote. (3 kk takuu) on tietysti kirotusvihre po (3 v:n takuu). 3V:n takuu on mielestäni hyvä asia myymälästä riippumatta..


      • Vertailevinani
        tyhjennyshinta? kirjoitti:

        En ole itse digitarvike, enkä tykkää sen hitaudesta, mutta hinnat ja takuu on kohdallaan.
        En myöskään tykkää noista ”asiakkaan tyhmennysmyynneistä” ja vielä vähemmän niiden mainostamisesta täällä. Asiakkaan tyhmyyteen vetoaminen ovh-satuiluilla on minusta typerää asiakkaan halveksimista.
        Jos joku tykkää ostaa alennuksia niin se on minusta ihan OK, mutta se kannattanee pitää ”omana tietona” eikä tyrkyttää muille.

        Miksi satuilet ”Digitarvikkeen hinta 399 € näkyy pätevän tietyllä kiinnityksellä varustettuun Samyangin tarjouserään.” Jos et sellaisesta mitään tiedä?

        ”… peräti 3 kk:n takuun”
        —tuo ”peräti” on sinun mielikuvituksesi tuote. (3 kk takuu) on tietysti kirotusvihre po (3 v:n takuu). 3V:n takuu on mielestäni hyvä asia myymälästä riippumatta..

        >Miksi satuilet ”Digitarvikkeen hinta 399 € näkyy pätevän
        >tietyllä kiinnityksellä varustettuun Samyangin
        >tarjouserään.” Jos et sellaisesta mitään tiedä?

        Päättelin sen itse asiassa siitä, että juuri tuo Canon EOS -kiinnityksellä varustetun Samyangin hinta oli merkitty punaisella, kun hinnat Digitarvikkeen sivustossa on merkitty normaalisti mustalla.

        http://www.digitarvike.fi/samyang_16mm_f20_ed_as_umc_cs_canon
        http://www.digitarvike.fi/samyang_16mm_f20_ed_as_umc_cs_nikon_ae

        Tuo ”peräti”-sanan leimaaminen minun mielikuvitukseni tuotteeksi taitaa olla sinun ymmärryskykysi puutetta. Et ymmärtänyt minun piruilevan kirotusvihreellesi, joka teki viestistäsi tuon takuun osalta tahattoman koomisen.

        Ollessaan noin tautisen tosissaan ei olisi varaa tehdä noin hassuja kirotusvihreitä.

        Sinulla on myös koominen tapa nimetä näillä palstoilla ”satuiluksi” kaikki, mikä ei osu yksiin sinun tietojesi ja näkemystesi kanssa.


      • ”peräti”
        Vertailevinani kirjoitti:

        >Miksi satuilet ”Digitarvikkeen hinta 399 € näkyy pätevän
        >tietyllä kiinnityksellä varustettuun Samyangin
        >tarjouserään.” Jos et sellaisesta mitään tiedä?

        Päättelin sen itse asiassa siitä, että juuri tuo Canon EOS -kiinnityksellä varustetun Samyangin hinta oli merkitty punaisella, kun hinnat Digitarvikkeen sivustossa on merkitty normaalisti mustalla.

        http://www.digitarvike.fi/samyang_16mm_f20_ed_as_umc_cs_canon
        http://www.digitarvike.fi/samyang_16mm_f20_ed_as_umc_cs_nikon_ae

        Tuo ”peräti”-sanan leimaaminen minun mielikuvitukseni tuotteeksi taitaa olla sinun ymmärryskykysi puutetta. Et ymmärtänyt minun piruilevan kirotusvihreellesi, joka teki viestistäsi tuon takuun osalta tahattoman koomisen.

        Ollessaan noin tautisen tosissaan ei olisi varaa tehdä noin hassuja kirotusvihreitä.

        Sinulla on myös koominen tapa nimetä näillä palstoilla ”satuiluksi” kaikki, mikä ei osu yksiin sinun tietojesi ja näkemystesi kanssa.

        Minustakin on ihan valtavan hienoa jos löytää kirjoitusvirheen vaikka ei tiedä tai ymmärrä po asiasta yhtään mitään peräti tautisen tosissaan.

        Jos jokin hinta on jossakin liikkeessä merkitty punaisella niin kyllä sen on pakko olla tarjouserä toisessa liikkessä vaikka hinta on mustalla?


    • aujfs

      "Kävin liikkeessä äsken ja..."

      Olisikohan se paras tieto asiassa löytynyt ihan sieltä liikkeestä?

    • vaatimaton uskallus

      Töp shot o iha kiva "pikku" liike mut siellä on ollu lähes jatkuva "remontti, poisto yms. myynti ainaksin netti sivustoilla..ei tuolla nyt mitää sen kummempaa tai
      halvempaa ku paljon muuallakaan Suomessa tai etenkään ulommilla mailla oikeesti ole..
      Parasta ois saaha palvelua. Superkuvas sekä monessa muussa myös muun kun
      kuvausalan liikkeessä on semmonen juttu nykysin jotta netis oleva ALE hinta on voimas vain ja ainoastaan "postimyynnis" liikkeessä ostettunasama laite voi olla kalliimpi.
      On melko selvää että, kaupan henkilökunnanon helpompi ja ehkä nopeempi postitella paketteja kun jutella hankalan asijakkaan kanssa mukavia
      kanssa mukavia eri samalla palkalla.

    • tyhjennyshinta?

      Topshot on mukava liike ja siellä on ollut kiva asioida. Harmi jos siirtyvät pelkästään nettimyyntiin joka on mielestäni firman heikointa osaamista. Syy lienee meissä harrastajissa kun etsimme vähänkin halvempaa hintaa vaikka kiinalaisesta nettikaupasta.

    • kyllä.kai.se.voi.luotta

      Kyllä kai ne sielllä on osaavia ja sillätavalla se onkin luotettava ettei ole epäluotettava kai se on niinkun hyvä vaikka en ole paljon käynyt niin ei sitä voi haukkua kun se on niinkuin asiantunteva liike jossa on paljon kameroita. Siellä on niinkuin asiat oikein eikä mikään huono kai ole kuin on paljon huonompiakin olemassa. Kyllä kai ehkä sieltä voi ostaa kameran ei kai ne sillätavoin ole huonoja kun ne on hyviä merkkejä ne kamerat. Minä uskaltaisin ehkä ostaa kameran jos se on hyvä ja myyjä sanoo ettei se ole huono tai niinkuin rihkamaa niin sitten voi ostaa. Kiinalainenkin voi olla hyvä tai sitten huono se riippuu merkistä mikä siinä lukee päällä tai sitten se voi olla kuitenkin nniinkuin sellainen valenimi joka onkin oikeasti huono tai niinkuin epäluotettava jotkut on sellaisia eikä ole oikeita mitä nissä lukee. Valokuvaaminen on kivaa kun on kamera millä voi kuvata valokuvia.

      • apuva_tjaas

        Sjergei, me puhuttiin tästä.
        Oikeesti kukaan ei "ymärrä" tai b jaksa lukea.
        Mjunulla hyvä ljada ojosta pjois. Hjalpa


    • vts-388

      Olen ostanut, ja ostan edelleenkin. T. Kari.....tuliko paljon kirjoitusvirheitä, täh?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe