mikä sen kappaleen nimi on mikä kuuluu siinä ryyppybussissa mihin uuno ja ben menee otsikonmukaisessa elokuvassa. menee jotenki näin:
"enpä ymmärrä että ei tajua naiset jollainen ?aarre tässä on? niin viriili jätkä ja charmanttikin lemmenpuuhissa uupumaton. pane vierelle sä pleiboy sä etelänmaan se ei kauaa siinä hetku, tosi miehen rinnalla hitalkot on ku vuotava vesiletku. vaan on se hemmetin moinen elämän käänne kun jätkästä tehdään muinaisjäänne nääs viimeinen kappale lajini oon, ne nostaa mut, hyllylle museoon. rantaleijona etelän poskelle pussaa lemmestä huulta heittää. vaan ehkäpä sillä kylmästi koittaa vehkeensä pienuutta peittää. (nyt pieni hetki josta en saanut selvää koska uuno ja beni tilasivat evästä :D) jatkuu ---> enpä joutaisi hyllylle museoon PERKELE"
tollasen kipaleen nimi pitäs tosiaan saada tietoon.. oon koittanu googlettaa mut en löytäny...
uuno turhapuro bisnismies
uunot=number 1
3
4206
Vastaukset
- Hyvä Biisi
Heikki Kinnunen - Lajinsa viimeinen/"Muinaisjäänne"
- Anonyymi
Kiitos tästä! Tänään katsoin youtubesta klipin ja tätä etsin! :)
- Anonyymi
Mistä levyltä laulu löytyy puhtaana verisona, eikä elokuvan hälinän kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114359
- 793543
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223381Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273286- 762954
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800- 852749
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589