Nubira

miksi

On aika erikoista, että suomessakin esim. Daewoo Nubira on alkanut tehdä kauppaa. Hintaakin CDX -varusteisella Nubiralla on yli 20.000 euroa. Tuolla rahallahan saa jo esim. huippuvarustellun Focus Limitedin. Itse valitsin kesällä VW Boran, hinta muodostui tarpeellisten varusteiden kera alle tuhat euroa kalliimmaksi, välirahassa sen sijaan säästin valitessani volkkarin. Mielestäni Nubira ei ole todellinen vaihtoehto pariin vuoteen. Jos merkkiä vielä silloin tuodaan maahan, ja autoja myydään tarpeeksi, niin sitten voisi harkita uudestaan. Ja vielä sen verran, että jos tuon Nubira CDX:n saisi laadukkaalla kangasverhoilulla, niin a vot! Tuo hieman huonolaatuinen nahkasisusta ei ole kovin hyvä idea... Ajettavuus autossa oli yllättävänkin hyvä, peittosi aika lailla kaikki saman hintaluokan japsit, mutta ei ohittanut volkkaria.

10

4051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nubiraa?

      Ei siinä ole mielestäni mitään omituista, että huippuvarusteltu auto kolmen vuoden takuulla tekee kauppansa, ja vieläpä ajettavuuskin on kohdallaan, kuten itsekin mainitsit. Eipä "huippuvarustellussa" Focus Limitedissä ole esimerkiksi automaattista ilmastointia. Ja mitä minä olen Nubiraan ehtinyt tutustumaan (eli istunut pari kertaa sisällä), niin ei se nahkaverhous minusta mitenkään huonolaatuiselle vaikuttanut.

      • Onnellinen

        Täytyy sanoa että omistajana olen erittäin tyytyväinen cdx.Nahkaverhoiluhan on huippuluokkaa verrattuna japsiin tai vw.Ja mitä ne maksaa toisiin autoihin ,todella kallista.Itse meillä oli kaksi vaihtoetoa Nubira vai Golf.Päädyttiin tietysti Nubiraan,paremmat tilat ,parempi varustelu,ärhäkäämppi moottori,parempi ajettavuus ja viimeksi mutta ai niin hyvä,AUTOMAATTI ILMASTOINI.


      • Henkka
        Onnellinen kirjoitti:

        Täytyy sanoa että omistajana olen erittäin tyytyväinen cdx.Nahkaverhoiluhan on huippuluokkaa verrattuna japsiin tai vw.Ja mitä ne maksaa toisiin autoihin ,todella kallista.Itse meillä oli kaksi vaihtoetoa Nubira vai Golf.Päädyttiin tietysti Nubiraan,paremmat tilat ,parempi varustelu,ärhäkäämppi moottori,parempi ajettavuus ja viimeksi mutta ai niin hyvä,AUTOMAATTI ILMASTOINI.

        Sanovat täälläpäin että nahkapenkit kovilla pakkasilla on yhtä viisasta kun laittais saunaansa teräslauteet ;)

        Toi oli TM:stä lainattua tekstiä!


      • Huomioitsija
        Onnellinen kirjoitti:

        Täytyy sanoa että omistajana olen erittäin tyytyväinen cdx.Nahkaverhoiluhan on huippuluokkaa verrattuna japsiin tai vw.Ja mitä ne maksaa toisiin autoihin ,todella kallista.Itse meillä oli kaksi vaihtoetoa Nubira vai Golf.Päädyttiin tietysti Nubiraan,paremmat tilat ,parempi varustelu,ärhäkäämppi moottori,parempi ajettavuus ja viimeksi mutta ai niin hyvä,AUTOMAATTI ILMASTOINI.

        Tuossa iltapäivällä koiria ulkoiluttaessani ensikerran tietoisesti näin kyseisen auton luonnossa.
        Täytyy myöntää että ainakin tuollaisena tumman harmaana auto näyttää todella tyylikkäältä.
        En yhtään ihmettele valintaasi.


      • Onnellinen
        Henkka kirjoitti:

        Sanovat täälläpäin että nahkapenkit kovilla pakkasilla on yhtä viisasta kun laittais saunaansa teräslauteet ;)

        Toi oli TM:stä lainattua tekstiä!

        Tiedätkös mikä se on.Ei oo nahka kylmää kun sitä käyttää.


      • Lefa
        Onnellinen kirjoitti:

        Tiedätkös mikä se on.Ei oo nahka kylmää kun sitä käyttää.

        Ei ne ole teräslauteetkaan kuumat jos sauna ei ole päällä.


      • Jocu

        -Ja automaattista ilmastointia en ottaisi missään
        tapauksessa!


      • kuullut
        Jocu kirjoitti:

        -Ja automaattista ilmastointia en ottaisi missään
        tapauksessa!

        sanontaa, että köyhälle on kaikki kallista. Minä taasen en ottaisi ilmastoimatonta autoa missään tapauksessa, ja jos vain on mahdollisuus valita automaatti-ilmastointi manuaalisen sijaan, niin ilman muuta otan sen! Manuaali-ilmastointia kun saa olla rämppäämässä jatkuvasti; milloin on liian kylmä ja milloin on liian kuuma. Automaatti-ilmastointi selkeällä celsius-näytöllä on ilman muuta paras vaihtoehto, senkun näpyttelee haluamansa astemäärän ja kone hoitaa loput.


      • kekholm
        Henkka kirjoitti:

        Sanovat täälläpäin että nahkapenkit kovilla pakkasilla on yhtä viisasta kun laittais saunaansa teräslauteet ;)

        Toi oli TM:stä lainattua tekstiä!

        Onhan meillä penkin lämmittimet.


    • kekholm

      Kaverillani on tämä huippuvarusteltu Focus,tosi 2 litrainen, mutta jo on paukkunut vetoakseleita muutan kerran ja kaksi kertaa bensiinimittarin anturi.Mulla 1.8 nubira,esittelyauto 1600 ajettu,hinta 19600.Varustelu on ylellinen,ajettavuus ok.Alusta on tiukka verrattuna 1.6 Primeraan,mikä mulla oli aikaisemmin.Vääntöä enemmän.Olen tyytyväinen,kolmen vuoden jälkeen kerron enemmän.Silloin on takuu loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe