On aika erikoista, että suomessakin esim. Daewoo Nubira on alkanut tehdä kauppaa. Hintaakin CDX -varusteisella Nubiralla on yli 20.000 euroa. Tuolla rahallahan saa jo esim. huippuvarustellun Focus Limitedin. Itse valitsin kesällä VW Boran, hinta muodostui tarpeellisten varusteiden kera alle tuhat euroa kalliimmaksi, välirahassa sen sijaan säästin valitessani volkkarin. Mielestäni Nubira ei ole todellinen vaihtoehto pariin vuoteen. Jos merkkiä vielä silloin tuodaan maahan, ja autoja myydään tarpeeksi, niin sitten voisi harkita uudestaan. Ja vielä sen verran, että jos tuon Nubira CDX:n saisi laadukkaalla kangasverhoilulla, niin a vot! Tuo hieman huonolaatuinen nahkasisusta ei ole kovin hyvä idea... Ajettavuus autossa oli yllättävänkin hyvä, peittosi aika lailla kaikki saman hintaluokan japsit, mutta ei ohittanut volkkaria.
Nubira
10
4108
Vastaukset
- Nubiraa?
Ei siinä ole mielestäni mitään omituista, että huippuvarusteltu auto kolmen vuoden takuulla tekee kauppansa, ja vieläpä ajettavuuskin on kohdallaan, kuten itsekin mainitsit. Eipä "huippuvarustellussa" Focus Limitedissä ole esimerkiksi automaattista ilmastointia. Ja mitä minä olen Nubiraan ehtinyt tutustumaan (eli istunut pari kertaa sisällä), niin ei se nahkaverhous minusta mitenkään huonolaatuiselle vaikuttanut.
- Onnellinen
Täytyy sanoa että omistajana olen erittäin tyytyväinen cdx.Nahkaverhoiluhan on huippuluokkaa verrattuna japsiin tai vw.Ja mitä ne maksaa toisiin autoihin ,todella kallista.Itse meillä oli kaksi vaihtoetoa Nubira vai Golf.Päädyttiin tietysti Nubiraan,paremmat tilat ,parempi varustelu,ärhäkäämppi moottori,parempi ajettavuus ja viimeksi mutta ai niin hyvä,AUTOMAATTI ILMASTOINI.
- Henkka
Onnellinen kirjoitti:
Täytyy sanoa että omistajana olen erittäin tyytyväinen cdx.Nahkaverhoiluhan on huippuluokkaa verrattuna japsiin tai vw.Ja mitä ne maksaa toisiin autoihin ,todella kallista.Itse meillä oli kaksi vaihtoetoa Nubira vai Golf.Päädyttiin tietysti Nubiraan,paremmat tilat ,parempi varustelu,ärhäkäämppi moottori,parempi ajettavuus ja viimeksi mutta ai niin hyvä,AUTOMAATTI ILMASTOINI.
Sanovat täälläpäin että nahkapenkit kovilla pakkasilla on yhtä viisasta kun laittais saunaansa teräslauteet ;)
Toi oli TM:stä lainattua tekstiä! - Huomioitsija
Onnellinen kirjoitti:
Tuossa iltapäivällä koiria ulkoiluttaessani ensikerran tietoisesti näin kyseisen auton luonnossa.
Täytyy myöntää että ainakin tuollaisena tumman harmaana auto näyttää todella tyylikkäältä.
En yhtään ihmettele valintaasi. - Onnellinen
Henkka kirjoitti:
Sanovat täälläpäin että nahkapenkit kovilla pakkasilla on yhtä viisasta kun laittais saunaansa teräslauteet ;)
Toi oli TM:stä lainattua tekstiä!Tiedätkös mikä se on.Ei oo nahka kylmää kun sitä käyttää.
- Lefa
Onnellinen kirjoitti:
Tiedätkös mikä se on.Ei oo nahka kylmää kun sitä käyttää.
Ei ne ole teräslauteetkaan kuumat jos sauna ei ole päällä.
- Jocu
-Ja automaattista ilmastointia en ottaisi missään
tapauksessa! - kuullut
Jocu kirjoitti:
-Ja automaattista ilmastointia en ottaisi missään
tapauksessa!sanontaa, että köyhälle on kaikki kallista. Minä taasen en ottaisi ilmastoimatonta autoa missään tapauksessa, ja jos vain on mahdollisuus valita automaatti-ilmastointi manuaalisen sijaan, niin ilman muuta otan sen! Manuaali-ilmastointia kun saa olla rämppäämässä jatkuvasti; milloin on liian kylmä ja milloin on liian kuuma. Automaatti-ilmastointi selkeällä celsius-näytöllä on ilman muuta paras vaihtoehto, senkun näpyttelee haluamansa astemäärän ja kone hoitaa loput.
- kekholm
Henkka kirjoitti:
Toi oli TM:stä lainattua tekstiä!Onhan meillä penkin lämmittimet.
- kekholm
Kaverillani on tämä huippuvarusteltu Focus,tosi 2 litrainen, mutta jo on paukkunut vetoakseleita muutan kerran ja kaksi kertaa bensiinimittarin anturi.Mulla 1.8 nubira,esittelyauto 1600 ajettu,hinta 19600.Varustelu on ylellinen,ajettavuus ok.Alusta on tiukka verrattuna 1.6 Primeraan,mikä mulla oli aikaisemmin.Vääntöä enemmän.Olen tyytyväinen,kolmen vuoden jälkeen kerron enemmän.Silloin on takuu loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716207- 1335564
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4703446Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091827Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3811286- 381266
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889