Nubira

miksi

On aika erikoista, että suomessakin esim. Daewoo Nubira on alkanut tehdä kauppaa. Hintaakin CDX -varusteisella Nubiralla on yli 20.000 euroa. Tuolla rahallahan saa jo esim. huippuvarustellun Focus Limitedin. Itse valitsin kesällä VW Boran, hinta muodostui tarpeellisten varusteiden kera alle tuhat euroa kalliimmaksi, välirahassa sen sijaan säästin valitessani volkkarin. Mielestäni Nubira ei ole todellinen vaihtoehto pariin vuoteen. Jos merkkiä vielä silloin tuodaan maahan, ja autoja myydään tarpeeksi, niin sitten voisi harkita uudestaan. Ja vielä sen verran, että jos tuon Nubira CDX:n saisi laadukkaalla kangasverhoilulla, niin a vot! Tuo hieman huonolaatuinen nahkasisusta ei ole kovin hyvä idea... Ajettavuus autossa oli yllättävänkin hyvä, peittosi aika lailla kaikki saman hintaluokan japsit, mutta ei ohittanut volkkaria.

10

4096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nubiraa?

Ei siinä ole mielestäni mitään omituista, että huippuvarusteltu auto kolmen vuoden takuulla tekee kauppansa, ja vieläpä ajettavuuskin on kohdallaan, kuten itsekin mainitsit. Eipä "huippuvarustellussa" Focus Limitedissä ole esimerkiksi automaattista ilmastointia. Ja mitä minä olen Nubiraan ehtinyt tutustumaan (eli istunut pari kertaa sisällä), niin ei se nahkaverhous minusta mitenkään huonolaatuiselle vaikuttanut.

• Onnellinen

Täytyy sanoa että omistajana olen erittäin tyytyväinen cdx.Nahkaverhoiluhan on huippuluokkaa verrattuna japsiin tai vw.Ja mitä ne maksaa toisiin autoihin ,todella kallista.Itse meillä oli kaksi vaihtoetoa Nubira vai Golf.Päädyttiin tietysti Nubiraan,paremmat tilat ,parempi varustelu,ärhäkäämppi moottori,parempi ajettavuus ja viimeksi mutta ai niin hyvä,AUTOMAATTI ILMASTOINI.

• Henkka
        Onnellinen kirjoitti:

Täytyy sanoa että omistajana olen erittäin tyytyväinen cdx.Nahkaverhoiluhan on huippuluokkaa verrattuna japsiin tai vw.Ja mitä ne maksaa toisiin autoihin ,todella kallista.Itse meillä oli kaksi vaihtoetoa Nubira vai Golf.Päädyttiin tietysti Nubiraan,paremmat tilat ,parempi varustelu,ärhäkäämppi moottori,parempi ajettavuus ja viimeksi mutta ai niin hyvä,AUTOMAATTI ILMASTOINI.

Sanovat täälläpäin että nahkapenkit kovilla pakkasilla on yhtä viisasta kun laittais saunaansa teräslauteet ;)

Toi oli TM:stä lainattua tekstiä!

• Huomioitsija
        Onnellinen kirjoitti:

Tuossa iltapäivällä koiria ulkoiluttaessani ensikerran tietoisesti näin kyseisen auton luonnossa.
        Täytyy myöntää että ainakin tuollaisena tumman harmaana auto näyttää todella tyylikkäältä.
        En yhtään ihmettele valintaasi.

• Onnellinen
        Henkka kirjoitti:

Sanovat täälläpäin että nahkapenkit kovilla pakkasilla on yhtä viisasta kun laittais saunaansa teräslauteet ;)

Tiedätkös mikä se on.Ei oo nahka kylmää kun sitä käyttää.

• Lefa
        Onnellinen kirjoitti:

Tiedätkös mikä se on.Ei oo nahka kylmää kun sitä käyttää.

Ei ne ole teräslauteetkaan kuumat jos sauna ei ole päällä.

• Jocu

-Ja automaattista ilmastointia en ottaisi missään
        tapauksessa!

• kuullut
        Jocu kirjoitti:

-Ja automaattista ilmastointia en ottaisi missään
        tapauksessa!

sanontaa, että köyhälle on kaikki kallista. Minä taasen en ottaisi ilmastoimatonta autoa missään tapauksessa, ja jos vain on mahdollisuus valita automaatti-ilmastointi manuaalisen sijaan, niin ilman muuta otan sen! Manuaali-ilmastointia kun saa olla rämppäämässä jatkuvasti; milloin on liian kylmä ja milloin on liian kuuma. Automaatti-ilmastointi selkeällä celsius-näytöllä on ilman muuta paras vaihtoehto, senkun näpyttelee haluamansa astemäärän ja kone hoitaa loput.

• kekholm
        Henkka kirjoitti:

Onhan meillä penkin lämmittimet.

• kekholm

Kaverillani on tämä huippuvarusteltu Focus,tosi 2 litrainen, mutta jo on paukkunut vetoakseleita muutan kerran ja kaksi kertaa bensiinimittarin anturi.Mulla 1.8 nubira,esittelyauto 1600 ajettu,hinta 19600.Varustelu on ylellinen,ajettavuus ok.Alusta on tiukka verrattuna 1.6 Primeraan,mikä mulla oli aikaisemmin.Vääntöä enemmän.Olen tyytyväinen,kolmen vuoden jälkeen kerron enemmän.Silloin on takuu loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe