Kysyisin seuraavaa. Asunnossamme on 2 tietokenetta rinnakkain. Uudempi ja vanhempi. Haluaisimme siirtää toisen koneen toiseen huoneeseemme. Meillä on laajakaista.Ja seinässä Telewell TW-EA 200 ADSL modeemi. Ja käytössä yksi laajakaistajohto. Kuinka menettelisimme jotta saisimme toisen koneen seinän takana olevaan huoneeseemme. Kannattaisiko hankkia kaksoisjohto siis haarakkeella ,vai miten.
Laajakaista
2 konetta
2
267
Vastaukset
- messiin
TW-EA2000 malleissa on itsessään neliporttinen kytkin, jolla laite voidaan suoraan jakaa neljälle koneelle. Laite voidaan kuitenkin jakaa vielä useammalle koneelle liittämällä yhden ethernet-portin perään erillisen kytkimen.
- too leit?
Osta wlan boksi alk.19.90 ja sitten yksi wlan kortti jos ei kummassakaan ole valmiina wlania, ja toinen kone piuhalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868