Elikkä mulla on vuoden 2008, 2 euron kolikko, ja siinä on vääränlainen kartta.
tuommoinen mikä tuossa ekana on http://www.kolikot.com/uutiset/11
Onko arvokaskin?
2 euron kolikko.
7
641
Vastaukset 7
Jos vuoden 2008 2 euron kolikossasi on sellainen kartta kuin llinkissä mainitussa virheellisessä vuoden 2006 kolikossa, silloin kartta on täysin oikeanlainen. Tuossa linkissä mainittu virhe koskee vain vuotta 2006, jolloin muutamia kymmeniä tuhansia kaksieuroisia lyötiin vahingossa vuoden uudistetulla 2007 kartalla. Vuodesta 2007 alkaen lyödyissä suomalaisissa kaksieuroisissa pitääkin olla tuollainen täydennetympi Euroopan kartta. Edellä mainitun perusteella, kolikollasi on valitettavasti arvoa tasan nimellisarvon eli 2 euron verran.
- HAHHAA
Suurta ihmisten kusetusta koko juttu!
- Harjazze
Mistä noita virhelyöntejä saa ostaa, onko niitä jossain numismaattisessa putiikissa myytävänä parempaakin valikoimaa kun niitä tuntuu riittävän laidasta laitaan? Vai pitääkö etsiä Saksan Ebaista?
Harjazze kirjoitti:
Mistä noita virhelyöntejä saa ostaa, onko niitä jossain numismaattisessa putiikissa myytävänä parempaakin valikoimaa kun niitä tuntuu riittävän laidasta laitaan? Vai pitääkö etsiä Saksan Ebaista?
Numismaattisista liikkeistä tietysti voi yrittää etsiä, mutta varmuutta löytymisestä tuskin on. Kotimaisessa Huuto.net:ssä noita näkee ainakin silloin tällöin. Ebay:sta (saksanlaisesta tai muista) en osaa sanoa, mutta onhan se tietysti mahdollista. Noista kyseessä olevista virhelyönneistä varmaan osa on palautunut pankkeihin ja sitä kautta kierrosta poistettaviksi ja lopuista suurin osa on todennäköisesti yksityisten keräilijöiden tai kaupustelijoiden hallussa.
- Keräilijä
lukenut tuota linkkisi ( http://www.kolikot.com/uutiset/11 )
uutista??? - juppe3
Trjolla kahdeneuron kolikko f.e. sillanpää :Hintaarvio 66 euroa, tiedustella voi sähköpostios, [email protected]
- silakkanaama
Hah hah juppe3 , noitahan saa kaupoista vaihtorahoina tosi usein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554