OSTAKAA HOPEAA!

Masa.

10

1824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaukko

      Kuka on niin tyhmä että ostaa hopeaa kun se on verotettu? Minä olen ostanut kultaa joka on vero vapaata. Taidat olla läski kun noin tyhmiä kirjoittelet.

      • Kusetus??

        Hopea on ennennäkemättömän ponzi-kusetuksen kohteena erään kohta entisen? jenkkipankin toimesta. Lue vedenpitävät todisteet hopean hinnan älyttömästä alasajosta:

        http://silverstockreport.com/2010/doj.html

        "JPMorgan Chase & Co. is also the custodian of the ETF, SLV, which is supposed to have up to 300 million ounces held by JP Morgan, which is also likely not there.

        JPMorgan Chase & Co. is thus likely engaged in a Ponzi scheme of selling silver to clients, without actually purchasing the real physical silver in the marketplace, which is a totally fraudulent and illegal activity.

        JPMorgan Chase & Co. is likely engaged in sending false brokerage statements to account holders of unsecured bullion accounts, and thus, is likely engaged in both mail fraud and wire fraud.

        JPMorgan Chase & Co. is likely engaged in defrauding the United States Government by manipulating silver prices low, by selling excessive amounts of "paper silver", which creates the false illusion of abundance of silver, which creates the illusion of a false sense of availability of silver, which is likely needed by the Department of Defense for the national security of the United States, as silver is vital and necessary element for the defense industry...."


    • Kusetuksesta:

      Siis manipuloimalla hopean ja kullan hintaa niin että ne näyttävät huonoilta investoinneilta, pystyvät banksterit myymään harhaanjohdetuille sijoittajille, eläkerahastoille jne., pelkkiä tyhjiä derivatiiveja.

      "...Thus, the silver fraud is a small part of the Ponzi Scheme on which rests the much larger Ponzi scheme of the US Dollar itself, a $14-16 Trillion fraud, and also, the much larger US Bond market, which may exceed $30-40 trillion. Further, the $70 Trillion "interest rate derivative" fraud is also supported by silver price manipulation. Inflation-indexed bonds are also sold as a competing investment to silver, and so, by hurting the silver price, or by making the silver price seem dangerously volatile by way of direct price manipulation, JPMorgan Chase & Co. supports its entire mountain of paper investment products, which it clearly dominates in world trade."

      http://silverstockreport.com/2010/doj.html

      • Kärjistymässä!

        Samat imbesillit jotka välttävät korkeakorkoisia pankkitilejä "koska siitä menee vero", välttävät myös sijoittamista hopeaan. Hopea on kuitenkin ehkä jopa kaikkein aliarvostetuin metalli. Historiallisesti kullan ja hopean hintaero on n. 1:15. Nyt se on yli 1:60.

        Pelkästään urheilupukuihin menee jo 1200 TONNIA hopeaa vuodessa hienhajua hillitsemään... Tämä on jo suurin yksittäinen kohde johon hopeaa käytetään. Tiukentuneiden ympäristölakien vuoksi myös hopean käyttö elektroniikan tinauksissa yms. on lisääntymässä räjähdysmäisesti:

        "..I am also known as a guy who is honest enough to tell you, right to your face so there is no possibility of an error in communication, that you are an idiot if you are not buying gold, silver and oil to protect your stupid, ignorant butt from the terrors of the inflation that will be caused by the sheer amounts of money, which, at last count, is too much to count, being created by the world’s central banks which are, at last count, almost all of them, and the governments that are engaging in insane levels of deficit-spending, which are, also at last count, again, almost all of them, too..."

        http://www.lewrockwell.com/daughty/mogambo38.1.html


      • Seuraavaksi??
        Kärjistymässä! kirjoitti:

        Samat imbesillit jotka välttävät korkeakorkoisia pankkitilejä "koska siitä menee vero", välttävät myös sijoittamista hopeaan. Hopea on kuitenkin ehkä jopa kaikkein aliarvostetuin metalli. Historiallisesti kullan ja hopean hintaero on n. 1:15. Nyt se on yli 1:60.

        Pelkästään urheilupukuihin menee jo 1200 TONNIA hopeaa vuodessa hienhajua hillitsemään... Tämä on jo suurin yksittäinen kohde johon hopeaa käytetään. Tiukentuneiden ympäristölakien vuoksi myös hopean käyttö elektroniikan tinauksissa yms. on lisääntymässä räjähdysmäisesti:

        "..I am also known as a guy who is honest enough to tell you, right to your face so there is no possibility of an error in communication, that you are an idiot if you are not buying gold, silver and oil to protect your stupid, ignorant butt from the terrors of the inflation that will be caused by the sheer amounts of money, which, at last count, is too much to count, being created by the world’s central banks which are, at last count, almost all of them, and the governments that are engaging in insane levels of deficit-spending, which are, also at last count, again, almost all of them, too..."

        http://www.lewrockwell.com/daughty/mogambo38.1.html

        Hopeaa aletaan käyttää myös bakteerien tappamiseen sairaaloiden lakanoissa, seuraavaksi kai miljardit vaipat...

        "...As an example, he says that the “Gold Award for Healthcare Fabrics” was recently given to a company that produced the first silver-impregnated upholstery for the healthcare industry, so that you, as the theoretical visitor to a hospital, can, for one thing, have a theoretically germ-free, infection-free, spore-free, mucus-free, mold-free, fungus-free, virus-free couch to lie down upon and rest your weary head, and not have to soon think about how something (sniff, sniff) smells funny, and you realize that your head is resting where other people have sat down on their nasty, germ-laden, sick butts or (I shudder to mention it) where they sat the butts of their sick, diapered babies..."

        http://www.lewrockwell.com/daughty/mogambo38.1.html

        PS mitä agressiivisemmiksi eri basillit tulevat, sitä useammat alkavat käyttää hopeisia ottimia aterioinnissa?

        Hopea bakteerien tappajana.. uusi keksintö mahdollista bakteerit tappavan hengityssuojan:

        http://www.sciencedaily.com/releases/2009/11/091109142125.htm


    • Masa.

      Olisitte vain nöyränä ostanut sitä hopeaa viimevuonna kun mainitsin asiasta. Nyt siitä maksetaan spotti hintana liki $22 taaleria unssilta ja määrätyistä hopeakolikoista jopa $25.

    • Masa.

      Hopean ja kullan indikaattorit ennustavat heinäkuun lopusta alkavan uuden nousuputken. Mahdollisesti saman pituinen putki kuin viimeksi oli.

      • Masa.

        No nyt sitä ollaan miljonäärejä näitten arvometallien avulla. Sijoitin muutaman satatuhatta aloitusviestini aikaan metalleihin ja nyt olen miettinyt jääväni eläkkeelle.
        Mailmantalous on menossa vieläkin huonommaksi, joten metallien arvot tulevat tuplaantumaan nykyisestäkin arvosta.
        Kaikilla on vieläkin tilaisuus vähintään tuplata ja melkoisella varmuudella kolminkertaistaa omaisuutensa.


      • Masa.
        Masa. kirjoitti:

        No nyt sitä ollaan miljonäärejä näitten arvometallien avulla. Sijoitin muutaman satatuhatta aloitusviestini aikaan metalleihin ja nyt olen miettinyt jääväni eläkkeelle.
        Mailmantalous on menossa vieläkin huonommaksi, joten metallien arvot tulevat tuplaantumaan nykyisestäkin arvosta.
        Kaikilla on vieläkin tilaisuus vähintään tuplata ja melkoisella varmuudella kolminkertaistaa omaisuutensa.

        Ihmettelette varmaan mistä sain rahat sijoitukseen.
        Helposti! Myin taloni ja muutin vuokralle.
        Nyt sit voisin vaikka ostaa kolme samanlaista taloa jos viittisin.


      • Masa.
        Masa. kirjoitti:

        Ihmettelette varmaan mistä sain rahat sijoitukseen.
        Helposti! Myin taloni ja muutin vuokralle.
        Nyt sit voisin vaikka ostaa kolme samanlaista taloa jos viittisin.

        Hopea on tänään tullut roimasti alas $30.5 ja varmaankin tulee tekemään kaksoishuipun ja sitten romahtaa jonnekkin $10 taalan kieppeille.
        Valtameedioissa puhutaan että inflaatio olisi tulossa, mutta ovat väärässä. Deflaatio tulee ja Dollari on nyt se uusi turvasatama. Dollari siksi että amerikkalaiset ovat korviaan myöten veloissa, tarkoittaen sitä että talous on kyllästetty dollareilla ja kansalaiset maksavat nytten kaikella liikenevillä varoillaan velkojaan pois. Tämä tietää sen että dollarikanta on supistumassa kiihtyvällä vauhdilla ( FEDin painamat dollarit eivät vaikuta paljoakaan hidastaakseen deflaatiota. Vaikka painaisi 10 biljoonaa taalaa, niin sekin menisi vain velkojen maksuun nollaten tarkoituksensa), joten markkinoilla on jatkuvasti pienenevä määrä dollareita verrattuna hyödykkeisiin, eli hyödykkeiden (myöskin kulta ja hopea) hinnat tulee laskemaan.
        Myöskin hyödykkeiden kysyntä on laskussa suurten ikäluokkien siirtyessä eläkkeelle. Suuret ikäluokat säästävät rahaa eläkettä varteen, heidän lapsensa ovat poissa kotoaan, muuttavat pienempiin asuntoihin, eivätkä tarvitse enää suurikokoisia autoja lapsiensa kuljettamiseen ym.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe