Reijo Taipale kaatui lavalle

Miksikähän..?

33

6466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taipale*

      On vanhentunut silmissä! Ei hänkään elä ikuisesti. Eipä siinä muuta syytä tarvita kuin ikä painaa.

      Pitkän uran hän on kerennyt tehdä! Toivon että hänet kerettäisiin palkita siitä,ennen kuin on myöhäistä!

      • No, ei sen turvalleen meno lavalla mistään iästä johtunut vaan ns."kuningas alkoholista ". En mä morkkaa ja arvostele sen enempää Reiskaa tostaasiasta, mut huvittaa vaan, että toisille näköjään moiset törttöilyt sallitaan ilman sen suurempia noteraamisia. Jos esim. Tapsa Kansa olis ollut kyseessä niin eikös vaan tälläkin palstalla ja muualla netissä möyhkättäisi asiasta suureen ääneen


      • juujaa!

        Reiska oli huonossa hapessa koska oli niin kovassa pöhnässä. Häneen iällään ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Selvinpäin Reiska vetää hyviä keikkoja, mutta sortuu sillointällöin lotrailemaan viinan kanssa ja sitten seuraukset voivat olla sen kaltaiset, että joudutaan taluttamaan lavalta pois kun laulu ei suju ja ollaan rähmällään lavalla. Tälläisiä kännitörttöilijöitä löytyy Reiskaa nuoremmistakin artisteista mm. Pate Mustajärvi ja Simo Silmu ovat esiintyneet joskus humalassa keikoillaan.

        Reiskalle tsemiä! Olet upea laulaja kunhan vaan hoidat työsi selvinpäin.


      • veijo korpela
        Justiinax kirjoitti:

        No, ei sen turvalleen meno lavalla mistään iästä johtunut vaan ns."kuningas alkoholista ". En mä morkkaa ja arvostele sen enempää Reiskaa tostaasiasta, mut huvittaa vaan, että toisille näköjään moiset törttöilyt sallitaan ilman sen suurempia noteraamisia. Jos esim. Tapsa Kansa olis ollut kyseessä niin eikös vaan tälläkin palstalla ja muualla netissä möyhkättäisi asiasta suureen ääneen

        Reijo on tavallinen maalaispoika,niin kuin minä kirjoittaja ja vielä samasta pitäjästä.Olen käynyt Reijon kanssa yhtäaikaa rippikoulun Miehikkälän kirkossa ja armeijan Immolassa,että tälleen.Niin kuin on minulla sanoa,Reiska on Hyvä! Toivon että tulevana kesänä saan nähdä tango kuninkaan.Terv. Veijo Korpela


      • Anonyymi
        Justiinax kirjoitti:

        No, ei sen turvalleen meno lavalla mistään iästä johtunut vaan ns."kuningas alkoholista ". En mä morkkaa ja arvostele sen enempää Reiskaa tostaasiasta, mut huvittaa vaan, että toisille näköjään moiset törttöilyt sallitaan ilman sen suurempia noteraamisia. Jos esim. Tapsa Kansa olis ollut kyseessä niin eikös vaan tälläkin palstalla ja muualla netissä möyhkättäisi asiasta suureen ääneen

        En näe eroa, kaatuuko Timo virtanen tai reska kännissä, joskus heiluttaa enempi


    • Ylös nousija

      Kaikki kaatuneet hän nostaa! Olisit tehnyt samoin!

    • syy ja seuraus

      Mikäli tuon linkin kuva liittyy kaatumiseen, syy lienee selvä.
      Eikös Reijokin ole jollain lailla viinamäen miehiä?

      • aina jotain...

        Mikä tuossa kuvassa nyt muka sen kertoo? Tavallisen kuusikymppisen näköinen mies.


      • nauttinut muutakin kuin kansanluottamusta
        aina jotain... kirjoitti:

        Mikä tuossa kuvassa nyt muka sen kertoo? Tavallisen kuusikymppisen näköinen mies.

        Kai sen nyt näkee sokeakin otsallaana, ettei Reijo ole tuossa kuvassa selvinpäin!


    • MS988

      Artistien työpaikkajuopottelun hyväksyntä suomalaisissa medioissa ja ihmisten puheissa rupeaa ihan oikeasti ottamaan päähän.
      Muutama viikko sitten, iltapäiväledissä kehuttiin erään suomalaisen orkesterin konserttia, jossa esiintyivät niin nykyinen kuin entisetkin laulusolistit ja tälläkin keikalla eräs entisistä laulusolisteista oli kännissä kuin "ellun kana". Ja nyt tämä Reijon tapaus; mies oli tekstin mukaan hieman väsyneen oloinen. Ja P....AT, eikö sitä voida sanoa ihan suoraan, että mies oli humalassa ja ei siksi voinut esiintyä!
      Saisivat noi artistit HÄVETÄ!!! ei täällä muutkaan tee töitä kännissä, mutta taitavat olla ainoan ammattikunta jonka juopottelu työaikana on yleisesti hyväksyttyä. Ai niin, mutta heitähän usein nimitetäänkin "mestareiksi" ja mestarieillahan on ihan omat säännöt......

      • ...

        Taidat olla itse kännissä työpaikalla. Todella typerää että tuollaisesta voidaan tehdä vain tuon kaltainen johtopäätös vaikka Taipale on ollut vakavasti sairas ja sairastaminen on voinut viedä vieläkin voimia. Mutta tyhmä kun olet, otan osaa.


      • MS988
        ... kirjoitti:

        Taidat olla itse kännissä työpaikalla. Todella typerää että tuollaisesta voidaan tehdä vain tuon kaltainen johtopäätös vaikka Taipale on ollut vakavasti sairas ja sairastaminen on voinut viedä vieläkin voimia. Mutta tyhmä kun olet, otan osaa.

        Ei tässä ole kyse nyt mistään toisten haukkumisesta, eikä mustamaalaamisesta. Kaikkihan me tiedetään nämä artistien työpaikat, sillähän on aina juhlat ja he työskentelevät aina juhlien keskipisteessä. Mutta miettikääpä hieman kuinka vastuutonta tuo tuollainen humalassa / puolikuntoisena (kuten se nyt näilläkin palstoilla halutaan ilmaista) esiintyminen on. Kuka korvaa jos artisti on humalassa ja hän kaatuu niin pahasti, että katkeaa jalkaa tai kättä, menee laitteistoa rikki tai aiheuttaa jollekkin toiselle loukkaantumisen vain siksi, että on kännissä lavalla? Sen tiedän että ei ainakaan yksikään suomalainen vakuutusyhtiö, ei ainakaan työtapaturmavakuutuksesta. Joten lopettakaa tämä lapsellinen hyssyttely, sillä työtä ne artistitkin tekevät ja vieläpä palveluammatissa, joten eikö ole kotuullista vaatia heiltäkin asiallista palvelua kun siitä viellä maksaa???????
        Ps. Olen itsekkin SUURI Reijo Taipaleen ihailija, joten ei tässä ole pelkästään Reijosta kyse, vaan artisteista yleensä.....ja heidän työ moraalista joka joskus tuntuu pettävän


      • x5x
        ... kirjoitti:

        Taidat olla itse kännissä työpaikalla. Todella typerää että tuollaisesta voidaan tehdä vain tuon kaltainen johtopäätös vaikka Taipale on ollut vakavasti sairas ja sairastaminen on voinut viedä vieläkin voimia. Mutta tyhmä kun olet, otan osaa.

        Jos kaveri on sairas, niin ei sitä silloin tarvitse töitä tehdä. Vai mitä?
        Sairaslomalapunhan ne siellä keikkapaikalla vaatii jottei tule sanktioita peruuteutsta keikasta. Turha sanoa, että sellaista ei ollut lauantaina mahdollista saada, sillä aina löytyy jokin päivystävä lääkäriasema, josta sellaisen saa, jos todella sitä tarvitsee.
        Joten herää kysymys olitiinko sitä kipeitä, vai tuliko otettua muutakin kuin pelkää jaffaa????


      • raitis basisti

        Lisää viina Reiskalle ,kykkä se siitä harjaantuu.Lopettas esiintymisen,kun ei selvinpäin kestä esiintyä.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Taidat olla itse kännissä työpaikalla. Todella typerää että tuollaisesta voidaan tehdä vain tuon kaltainen johtopäätös vaikka Taipale on ollut vakavasti sairas ja sairastaminen on voinut viedä vieläkin voimia. Mutta tyhmä kun olet, otan osaa.

        Otat osaa tyhmyyteen? Sun kohdalla se on helppoa! HAAAAHHHHIIIIIHH

        jokainen on joskus kännissä, myös laulajat!!


    • -

      Voi voi teitä. Ei kannata täällä palstoilla puhua perättömiä, kun ette tiedä Reijon lauantain keikan "romahduksesta", yhtään mitään!!!

    • miki-66

      "Olipas portaita harvassa" sanoi Reiska kun lavalta putosi!

      • X6X

        Joutas koko papparainen jo eläkkeelle..................


      • Dark-women
        X6X kirjoitti:

        Joutas koko papparainen jo eläkkeelle..................

        Turhaan sitä Taipalletta on morkata ja arvostella. Kyllä jotkut jaksaa juorujen perässä kulkea. Reijo Taipale on tehnyt pitkän ja mittavan uran ja siihen ei kaikista ole, vaikka kuinka on suuret luulot itsestään. Minusta hän on kuningas siinä, missä Elviskin oli! Taipale ansaitsisi taiteilija eläkkeen ja kruunun kaikesta siitä upeasta tuotannosta, mitä olemme saaneet häneltä kuulla. Reijo on best:)


      • v:sta 65 Reiskan fani
        Dark-women kirjoitti:

        Turhaan sitä Taipalletta on morkata ja arvostella. Kyllä jotkut jaksaa juorujen perässä kulkea. Reijo Taipale on tehnyt pitkän ja mittavan uran ja siihen ei kaikista ole, vaikka kuinka on suuret luulot itsestään. Minusta hän on kuningas siinä, missä Elviskin oli! Taipale ansaitsisi taiteilija eläkkeen ja kruunun kaikesta siitä upeasta tuotannosta, mitä olemme saaneet häneltä kuulla. Reijo on best:)

        ....olen kanssasi samaa mieltä Reiska on kunkkujen kunkku ja piste


      • raitis basisti
        v:sta 65 Reiskan fani kirjoitti:

        ....olen kanssasi samaa mieltä Reiska on kunkkujen kunkku ja piste

        On se perkele,kun pitää pillereitä syödä,että kestää esiintymisen.Haloo.... hoitoon tai 6kk sairalomalle äijä.Pameja kun syö se on kova vaikutus,lähes kuin viina,mutta henki ei jhaise.Silmät seisoo päässä,näkihän sen äijästä.


      • mie.
        raitis basisti kirjoitti:

        On se perkele,kun pitää pillereitä syödä,että kestää esiintymisen.Haloo.... hoitoon tai 6kk sairalomalle äijä.Pameja kun syö se on kova vaikutus,lähes kuin viina,mutta henki ei jhaise.Silmät seisoo päässä,näkihän sen äijästä.

        Ai että sinä sitten tiedät mitä Reiska on syönyt. Älä viitsi. Noita "näkijöitä" on nähty ja kuultu ihan tarpeeksi. Taitaa ittelläs seisoa.


      • reipan
        Dark-women kirjoitti:

        Turhaan sitä Taipalletta on morkata ja arvostella. Kyllä jotkut jaksaa juorujen perässä kulkea. Reijo Taipale on tehnyt pitkän ja mittavan uran ja siihen ei kaikista ole, vaikka kuinka on suuret luulot itsestään. Minusta hän on kuningas siinä, missä Elviskin oli! Taipale ansaitsisi taiteilija eläkkeen ja kruunun kaikesta siitä upeasta tuotannosta, mitä olemme saaneet häneltä kuulla. Reijo on best:)

        yhdyn edelliseen..reijo on kuningas..mestari laulajana ja tulkitsijana.


    • SirpaLohjalta

      Minulla on sellainen käsitys mitä lehdistä olen lukenut,että Reijo Taipale esiintyy vain kesällä lavatansseissa Kesä-elokuu muuten viettää eläkepäiviä kun tuota ikää on jo siunaantunut. Eli eiköhän koko uutinen ole täysin tuulesta temmattu uutisankka

      • vanhajuttujo

        No hei, aloitus on vuodelta 2009 ja silloin Reiska teki vielä enemmän keikkaa kuin nykyään. Ei ollut silloin mikään uutisankka.


    • kantstex

      Reiska on hieno laulaja ja tehnyt kadehdittavan hienon uran suomalaisessa kevyessä musiikissa. Voimia ja menestystä vielä näin eläkepäivillekin.

    • okkkkkkkkk

      OK.

    • jhhhhhhh

      Jjjjjbh

      • Anonyymi

        Artistin ääni avautuu sitä paremmin, mitä enemmän kännissä, kyllä asian tietää suomalaiset


    • Anonyymi

      Olen vetänyt keikan Lahden Pesäkalliolla kännissä...

      • Anonyymi

        Se on huono suomalainen, joka EI ole kännissä.

        Hävetkää selvät sievistelijät!! Ettäs kehtaatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on huono suomalainen, joka EI ole kännissä.

        Hävetkää selvät sievistelijät!! Ettäs kehtaatte.

        en ole koskaan ollut kännissä ja oon 41-vuotias mies. Oon kyllä juonut alkoholia (en kovin usein). Viini, viina ja olut käy sekä kotikalja. Parasta on kait jaloviina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on huono suomalainen, joka EI ole kännissä.

        Hävetkää selvät sievistelijät!! Ettäs kehtaatte.

        Muista juomista sima on ehdoton ykkönen. Etenkin poreileva, raikas ja väkevä sima . Limsajuomista ykkönen banaanilimsa(nykyajan limsat on tosin paljon huonompia laadultaan kuin 80&90-luvun limonaadijuomat mikä johtuu säilöntäaineiden kovemmasta käytöstä).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe