wiikon sisään amoral

keikkaa

suomen läpi..tai pohjosin osa puuttuu mut muute. johkii noist wois itekki mennä.

52

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulkku*

      semmost se o, joskus vois ja toisinaan sitte taas ei. ei mullakaa muuta.

    • on vaan

      pieni kierros keski- ja eteläsuomessa.

      • hukassa?

        Koska Savo ja Oulun lääni on Keski-Suomeen liitetty?


      • keskipiste...
        hukassa? kirjoitti:

        Koska Savo ja Oulun lääni on Keski-Suomeen liitetty?

        on Piippolassa n. 100 km Oulusta etelään joten Oulu on paljon keskemmällä kuin esim. Jyväskylä.


      • on aina siel
        keskipiste... kirjoitti:

        on Piippolassa n. 100 km Oulusta etelään joten Oulu on paljon keskemmällä kuin esim. Jyväskylä.

        mis ite oon;))


      • havainnollisesti

      • sun maailmas
        on aina siel kirjoitti:

        mis ite oon;))

        keskipiste on. ja siihen kuuluu vain kaikki se mikä näkyy. ;-)


      • hämäläisten

    • huuuuuu

      kuopion henrysissä liput vain 5egee

      • mitä wähempi maksaa

        sen parempi jengil. ei se musaan waikuta ja jää enempi kassoi wiinaan;)))


      • lksdjlaksdj
        mitä wähempi maksaa kirjoitti:

        sen parempi jengil. ei se musaan waikuta ja jää enempi kassoi wiinaan;)))

        sitä noin ajatellu , vaan kun ennen se on ollu ainakin sen 10e.


      • eiks oo hywä
        lksdjlaksdj kirjoitti:

        sitä noin ajatellu , vaan kun ennen se on ollu ainakin sen 10e.

        asia jos maksaa wähempi??? mä en ainakaan koskaan purnaa jos joku maksaa wähempi ku oon tottunu;)))

        tuol näkyy kyl olewan myöhemmin suomirokkii jost pitää maksaa 15 ekee. wittu mul sais maksaa itelleni ja paljon enneku menisin suomirokkii kattoo;)))


      • tuolle Tampereen
        eiks oo hywä kirjoitti:

        asia jos maksaa wähempi??? mä en ainakaan koskaan purnaa jos joku maksaa wähempi ku oon tottunu;)))

        tuol näkyy kyl olewan myöhemmin suomirokkii jost pitää maksaa 15 ekee. wittu mul sais maksaa itelleni ja paljon enneku menisin suomirokkii kattoo;)))

        sallitulle keikalle (hinta 6 euroa ja itelleni tällä kertaa matkakulut 0 euroa), kun ei kerran kiellettyäkään versiota ole ihan heti tarjolla. :) Hesaan reissaaminen saa riittää tältä kuulta ja sekä Kuopio että Oulu on näiltä kulmilta katsottuna pirun kaukana.
        Suomi on maantieteellisesti iso Euroopan mittakaavassa ja Amoralin tulevan rundin keikkapaikat eri maissa saattaa olla ja onkin usein lähempänä toisiaan jos vertaa Suomen sisäisiin etäisyyksiin.


      • khgfd
        eiks oo hywä kirjoitti:

        asia jos maksaa wähempi??? mä en ainakaan koskaan purnaa jos joku maksaa wähempi ku oon tottunu;)))

        tuol näkyy kyl olewan myöhemmin suomirokkii jost pitää maksaa 15 ekee. wittu mul sais maksaa itelleni ja paljon enneku menisin suomirokkii kattoo;)))

        sitä mä vaa kummastelin, että pitääkö tuo hinta paikkaansa.


      • pitäisi,
        khgfd kirjoitti:

        sitä mä vaa kummastelin, että pitääkö tuo hinta paikkaansa.

        jos pubin sivuilla niin lukee??


      • puolet liikaa,
        pitäisi, kirjoitti:

        jos pubin sivuilla niin lukee??

        2 egee narikkaan olis kohtuuhinta.


      • ryysyis ym releis paikal
        puolet liikaa, kirjoitti:

        2 egee narikkaan olis kohtuuhinta.

        ettei oo mitään ylimääräst eikä mitään lisää tarwii niin ei mihinkään muuhun ku tarwittawaan kulu kassoi. kaikki ylijäämä kuiteski aina jää tai hukkuu johonki reissus et ei sellast kantsi mukanaan kuljettaa.

        kyl mä musaan ja "muuhun huwitukseen" oon walmis maksamaan mut en mihinkää tyhjänpäiwäsiin;)))


      • dfhiozxcevruwoierwjkm
        pitäisi, kirjoitti:

        jos pubin sivuilla niin lukee??

        tottunu maksamaan lipusta enemmän.


      • taida saada
        dfhiozxcevruwoierwjkm kirjoitti:

        tottunu maksamaan lipusta enemmän.

        selviille kuin kysymyllä, jos epäilet virhettä. Sinne voi kait soittaa ja kysyä.


      • tyhjänpäiväsyys,
        ryysyis ym releis paikal kirjoitti:

        ettei oo mitään ylimääräst eikä mitään lisää tarwii niin ei mihinkään muuhun ku tarwittawaan kulu kassoi. kaikki ylijäämä kuiteski aina jää tai hukkuu johonki reissus et ei sellast kantsi mukanaan kuljettaa.

        kyl mä musaan ja "muuhun huwitukseen" oon walmis maksamaan mut en mihinkää tyhjänpäiwäsiin;)))

        se on portsarin palkka.


      • Tampereen Klubin
        tyhjänpäiväsyys, kirjoitti:

        se on portsarin palkka.

        keikan hintaan lisätä se 2 euroa narikkamaksua, mikä menee siellä joka tapauksessa, jätti sitten säilöön kledjuja, kasseja yms. tai sitten ei. No, ei se mun budjettia kaada, juon sitten yhden kaljan vähemmän ja keskityn Amoralin seuraamiseen. Siinäpä fiksua toimintaa ensi sunnuntaille. :)


      • tehty
        dfhiozxcevruwoierwjkm kirjoitti:

        tottunu maksamaan lipusta enemmän.

        rikottawiks paitsi eräät pysywää luontoo olewat..waihtelu ku wirkistää;)))


      • kuulosuojaimet
        Tampereen Klubin kirjoitti:

        keikan hintaan lisätä se 2 euroa narikkamaksua, mikä menee siellä joka tapauksessa, jätti sitten säilöön kledjuja, kasseja yms. tai sitten ei. No, ei se mun budjettia kaada, juon sitten yhden kaljan vähemmän ja keskityn Amoralin seuraamiseen. Siinäpä fiksua toimintaa ensi sunnuntaille. :)

        ja hitsauslasit mukaan. ;)


      • mulqqu
        kuulosuojaimet kirjoitti:

        ja hitsauslasit mukaan. ;)

        ruusunpunaiset aliral -lasit;D


      • mutta en ole menossa
        kuulosuojaimet kirjoitti:

        ja hitsauslasit mukaan. ;)

        töihin metalliverstaalle. :) Pistän Amoral skull - piilolinssit, jotta näen hyvin ja pesen vaikun korvista, jotta kuulen vielä paremmin.


      • metalliverstas:
        mutta en ole menossa kirjoitti:

        töihin metalliverstaalle. :) Pistän Amoral skull - piilolinssit, jotta näen hyvin ja pesen vaikun korvista, jotta kuulen vielä paremmin.

        Aikaraja, jonka jälkeen kuulovaurion riski on toistuvassa melualtistuksessa todennäköinen:
        http://www.korva.net/sivu.php?artikkeli_id=37
        (


      • mulkku*
        metalliverstas: kirjoitti:

        Aikaraja, jonka jälkeen kuulovaurion riski on toistuvassa melualtistuksessa todennäköinen:
        http://www.korva.net/sivu.php?artikkeli_id=37
        (

        ei kuulo oo niin tälkee vaan oikeestaan vastoinpäin eli liian hyvä kuulost voi seulata se ettei jaksa kunnolla keskittyy alin katsomiseen.


      • hevikeikoilla
        kuulosuojaimet kirjoitti:

        ja hitsauslasit mukaan. ;)

        ei saisi kai nyssöjen mukaan kuulla, nähdä eikä tehdä mitään. Onneksi kukaan ei tottele:D


      • pitää olla
        mulkku* kirjoitti:

        ei kuulo oo niin tälkee vaan oikeestaan vastoinpäin eli liian hyvä kuulost voi seulata se ettei jaksa kunnolla keskittyy alin katsomiseen.

        ne hitsauslasit ettei katseleminen häiritse kuunteluelämystä. siis siellä kuulosuojainten sisällä. ja jos on sellaset kuulosuojaimet jotka toimii kuulokkeina ni niil voi sit kuunnella vaik jotain hyvää musaa...


      • sitten kun
        hevikeikoilla kirjoitti:

        ei saisi kai nyssöjen mukaan kuulla, nähdä eikä tehdä mitään. Onneksi kukaan ei tottele:D

        sulla on jatkuva vinkuminen korvissa ja tiedät että se hyvällä onnella jatkuu
        seuraavat 60 vuotta.


      • lääkkeenä
        sitten kun kirjoitti:

        sulla on jatkuva vinkuminen korvissa ja tiedät että se hyvällä onnella jatkuu
        seuraavat 60 vuotta.

        musa kunnon volyymilla. Ei elämästä selviä hengissä eikä ilman merkkejä elämisestä:D


      • mulkku*
        pitää olla kirjoitti:

        ne hitsauslasit ettei katseleminen häiritse kuunteluelämystä. siis siellä kuulosuojainten sisällä. ja jos on sellaset kuulosuojaimet jotka toimii kuulokkeina ni niil voi sit kuunnella vaik jotain hyvää musaa...

        kuulostaa ihan jälkevält muuten mut miks mennä amolphiksen konselttiin ensinkään jos ei haluu nähä eikä kuulla amolphist? nino eipä ainaskaa talvi olla yksin vaik tavallaan onki yksin.


      • gjkgdgkjdfölg
        mulkku* kirjoitti:

        kuulostaa ihan jälkevält muuten mut miks mennä amolphiksen konselttiin ensinkään jos ei haluu nähä eikä kuulla amolphist? nino eipä ainaskaa talvi olla yksin vaik tavallaan onki yksin.

        asenteella ei kannata mennä mihinkään neljän seinän sisältä eikä tehdä mitään. Yhtä hyvin voisi olla jo kuollut :D


      • mulkku*
        gjkgdgkjdfölg kirjoitti:

        asenteella ei kannata mennä mihinkään neljän seinän sisältä eikä tehdä mitään. Yhtä hyvin voisi olla jo kuollut :D

        niii sillä amolphiksen ulkopuolel ei oo elämää


      • En tiedä teistä
        lääkkeenä kirjoitti:

        musa kunnon volyymilla. Ei elämästä selviä hengissä eikä ilman merkkejä elämisestä:D

        nuoremmista, mutta jos mun korvat tinnittää seuraavat 60 vuotta, taidan olla silloin niin vanha, että hyvä jos jossain jotain soi, vaikka sitten vaan korvat.
        Mulla on pervo taipumus tunkea vasen korva kiinni kajariin jos mahdollista ja fiilistellä siinä. Joskus ne vehkeet on ripustettu niin ylös, ettei oikein onnistu. :)
        Ehkä, mutta vain ehkä, Amoral soittaa vähän hillitymmin S-keikalla eikä Ari höpise sanaakaan seksistä ja saatanasta, jottei pentujen viattomat korvat kärsi. :)


      • alat oppia;
        mulkku* kirjoitti:

        kuulostaa ihan jälkevält muuten mut miks mennä amolphiksen konselttiin ensinkään jos ei haluu nähä eikä kuulla amolphist? nino eipä ainaskaa talvi olla yksin vaik tavallaan onki yksin.

        miksi todellakaan mennä amolphiksen konserttiin? miks pitäis mennä kuuntelemaan sellasta mitä pitää kuunnella kuulosuojainten kanssa? sama kuin menisi mustat lasit päässä leffaan.


      • yleisön
        En tiedä teistä kirjoitti:

        nuoremmista, mutta jos mun korvat tinnittää seuraavat 60 vuotta, taidan olla silloin niin vanha, että hyvä jos jossain jotain soi, vaikka sitten vaan korvat.
        Mulla on pervo taipumus tunkea vasen korva kiinni kajariin jos mahdollista ja fiilistellä siinä. Joskus ne vehkeet on ripustettu niin ylös, ettei oikein onnistu. :)
        Ehkä, mutta vain ehkä, Amoral soittaa vähän hillitymmin S-keikalla eikä Ari höpise sanaakaan seksistä ja saatanasta, jottei pentujen viattomat korvat kärsi. :)

        eikä esiintyjien korvista tarvitse ollakaan huolissaan. Yleisö on siellä vapaaehtoisesti ja voi lähteä pois milloin huvittaa, ja soittajilla on mahdollisuus säätää äänenvoimakkuus turvalliselle tasolle. Soittajilta vaan pitäisi kieltää korvatulppien käyttö.
        Enemmänkin pitää olla huolissaan niistä jotka ovat siellä töissä (järkkärit, tarjoilijat jne.). Tuntuu kohtuuttomalta että työstä saisi pysyvän kuulovaurion.


      • oooooooooli
        yleisön kirjoitti:

        eikä esiintyjien korvista tarvitse ollakaan huolissaan. Yleisö on siellä vapaaehtoisesti ja voi lähteä pois milloin huvittaa, ja soittajilla on mahdollisuus säätää äänenvoimakkuus turvalliselle tasolle. Soittajilta vaan pitäisi kieltää korvatulppien käyttö.
        Enemmänkin pitää olla huolissaan niistä jotka ovat siellä töissä (järkkärit, tarjoilijat jne.). Tuntuu kohtuuttomalta että työstä saisi pysyvän kuulovaurion.

        jeeeeeeeeeeeeeee


      • Pihallako
        yleisön kirjoitti:

        eikä esiintyjien korvista tarvitse ollakaan huolissaan. Yleisö on siellä vapaaehtoisesti ja voi lähteä pois milloin huvittaa, ja soittajilla on mahdollisuus säätää äänenvoimakkuus turvalliselle tasolle. Soittajilta vaan pitäisi kieltää korvatulppien käyttö.
        Enemmänkin pitää olla huolissaan niistä jotka ovat siellä töissä (järkkärit, tarjoilijat jne.). Tuntuu kohtuuttomalta että työstä saisi pysyvän kuulovaurion.

        soittajilla ole korvamonitorit?


      • on sekin:
        Pihallako kirjoitti:

        soittajilla ole korvamonitorit?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Monitori_(audio)#Korvamonitori


      • helvettiä
        yleisön kirjoitti:

        eikä esiintyjien korvista tarvitse ollakaan huolissaan. Yleisö on siellä vapaaehtoisesti ja voi lähteä pois milloin huvittaa, ja soittajilla on mahdollisuus säätää äänenvoimakkuus turvalliselle tasolle. Soittajilta vaan pitäisi kieltää korvatulppien käyttö.
        Enemmänkin pitää olla huolissaan niistä jotka ovat siellä töissä (järkkärit, tarjoilijat jne.). Tuntuu kohtuuttomalta että työstä saisi pysyvän kuulovaurion.

        oikein vingut? Kenenkään ei tarvitse olla tarjoilemassa tai portsarina, jos ei halua. Se on ammatinvalinta kysymys. Mitä siitä oikein tulee, jos bändien pitää alkaa hyssyttely linjalle?


      • mulkku*
        helvettiä kirjoitti:

        oikein vingut? Kenenkään ei tarvitse olla tarjoilemassa tai portsarina, jos ei halua. Se on ammatinvalinta kysymys. Mitä siitä oikein tulee, jos bändien pitää alkaa hyssyttely linjalle?

        niii ja vaik ei ihan hyssyttelis pyssytteliskää vaan soittais hiljempaa nii siin o se vaala et elottaa piisit ja soittimet ja vokaalit ja konsonantit jss ja se ei välttis oo hjyvä alin kannalt.


      • tarjoilijana
        helvettiä kirjoitti:

        oikein vingut? Kenenkään ei tarvitse olla tarjoilemassa tai portsarina, jos ei halua. Se on ammatinvalinta kysymys. Mitä siitä oikein tulee, jos bändien pitää alkaa hyssyttely linjalle?

        tai portsarina tai järjestysmiehenä. Laki vaatii. Eikä kyse ole hyssyttelystä vaan ihmisten terveydestä. Ja väärinkäsitysten välttämisestä:
        http://www.korva.net/sivu.php?artikkeli_id=146

        "Uskoin ennen, että keikkojen jälkeinen ininä poistuu viimeistään parin päivän kuluessa. Yhden kerran jälkeen soikin korvat sitten pari vuotta, mutta onneksi se on nyt poissa. Siitä lähtien ovat korvatulpat olleet mukana aina varmuuden vuoksi."


      • soinu jos
        tarjoilijana kirjoitti:

        tai portsarina tai järjestysmiehenä. Laki vaatii. Eikä kyse ole hyssyttelystä vaan ihmisten terveydestä. Ja väärinkäsitysten välttämisestä:
        http://www.korva.net/sivu.php?artikkeli_id=146

        "Uskoin ennen, että keikkojen jälkeinen ininä poistuu viimeistään parin päivän kuluessa. Yhden kerran jälkeen soikin korvat sitten pari vuotta, mutta onneksi se on nyt poissa. Siitä lähtien ovat korvatulpat olleet mukana aina varmuuden vuoksi."

        waan pari wuotta soi. mul on soinu about 12-wuotiaasta. musaa on kuunneltu eikä waan aiottu;))) kaikkeen tottuu ku totuttelee.


      • tottelemattomuus
        hevikeikoilla kirjoitti:

        ei saisi kai nyssöjen mukaan kuulla, nähdä eikä tehdä mitään. Onneksi kukaan ei tottele:D

        on edellytys hauskanpidol. kaikki mitä on kiellettyy tai jollain säännöil rajotettuu on myös hubaa;)))


      • ushfhöza<ff
        soinu jos kirjoitti:

        waan pari wuotta soi. mul on soinu about 12-wuotiaasta. musaa on kuunneltu eikä waan aiottu;))) kaikkeen tottuu ku totuttelee.

        mut voisit varmaan elää ilmankin tinnitusta...


      • waik ilman mitä
        ushfhöza<ff kirjoitti:

        mut voisit varmaan elää ilmankin tinnitusta...

        mut oisko elämää ilman elämää ei must waan. se yks kukkoki tai joku wastaawa olio eli ilman päätä witun kauan mut tukehtu sit lopult;)))


      • nda9h38bdbd
        waik ilman mitä kirjoitti:

        mut oisko elämää ilman elämää ei must waan. se yks kukkoki tai joku wastaawa olio eli ilman päätä witun kauan mut tukehtu sit lopult;)))

        niin, ja ilman tinnitusta ei ole elämää.


      • muutki matkan
        nda9h38bdbd kirjoitti:

        niin, ja ilman tinnitusta ei ole elämää.

        warrelt hihaan tarttuneet wiat on osa härdellii jota elämäks kutsutaan. ei pelkkää kiwaa kulje messis mut jos ois pelkkää aurinkoo koko witun elämä niin sitä ei ees huomais ku pitäis liian itsestäänselwänä kaikkee eikä ois wastakohtii eikä warjoi joit wastaan se walo näkyy ja tuntuu. ei tarkota et wartawasten pitäs tinnitus tai muu wika hankkii mut jos tulee niin sit sen kaa tulee toimeen. liika warominenki on perseest;)))


      • sen verran
        soinu jos kirjoitti:

        waan pari wuotta soi. mul on soinu about 12-wuotiaasta. musaa on kuunneltu eikä waan aiottu;))) kaikkeen tottuu ku totuttelee.

        kokemusta tuosta asiasta ettei yöllä pystynyt nukkumaan siltä vinkumiselta. Onneksi se sitten meni ohi.


      • hywäksyy
        sen verran kirjoitti:

        kokemusta tuosta asiasta ettei yöllä pystynyt nukkumaan siltä vinkumiselta. Onneksi se sitten meni ohi.

        sen asiaan kuuluwaks. mul oli ja on osaks yhä niin paljon muuta yöfriikkii menos et surinat taustal rauhottaa mua. mul on sellast matalampaa humisewaa surinaa niinku joku kone käwis pääs;))) jos ei kuuluis mitään niin oisin alkanu kuulee jotai muuta.


      • Tähti97
        tarjoilijana kirjoitti:

        tai portsarina tai järjestysmiehenä. Laki vaatii. Eikä kyse ole hyssyttelystä vaan ihmisten terveydestä. Ja väärinkäsitysten välttämisestä:
        http://www.korva.net/sivu.php?artikkeli_id=146

        "Uskoin ennen, että keikkojen jälkeinen ininä poistuu viimeistään parin päivän kuluessa. Yhden kerran jälkeen soikin korvat sitten pari vuotta, mutta onneksi se on nyt poissa. Siitä lähtien ovat korvatulpat olleet mukana aina varmuuden vuoksi."

        Uusi osoite on www.kuulosuoja.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe