mitä mahtaa tarkoittaa tämä ?

idioottivarma

Aurinko Yhtymä Venus 1.44 265
Aurinko Yhtymä Mars 1.38 223
Merkurius Sekstiili Jupiter 1.44 61
Jupiter Trini Saturnus 0.08 72
Saturnus Sekstiili Saturnus 0.36 58
Uranus Sekstiili Aurinko 1.29 67
Uranus Sekstiili Merkurius 1.04 64
Uranus Yhtymä Neptunus 4.14 54
Uranus Sekstiili Pluto 1.44 30
894 0 894

jos joku voisi selventää ?

12

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi kysyt,

Tuo tarkoittaa taivaan lahjaa.

• TYHJÄN

KANSSA. SE SIITÄ!

• Ei voi olla totta !!!

Jos ylläoleva planeetta-asetelma on jonkun syntymäkartta, voi vain ihmetellä, kuinka se voi olla totta !!!

Elämä luistaa, kuin rasvattu. Ei ole tarvetta, mitä tuo tarkoittaa. Se tarkoittaa onnellista, täydellistä elämää.
        Kysyn, kuinka se on mahdollista?
        En jaksa alkaa keskittyä yksityiskohtiin, koska kaikki on vain täydellistä.

• Kuinka tuo asetelma voi olla totta?

"Joka ei mitään tiedä, mutta tietää, ettei mitään tiedä, hän on etsijä. Auta häntä !
        Joka tietää, mutta ei tiedä, että tietää, hän nukkuu. Herätä hänet !
        Joka tietää ja tietää, etttä tietää, hän on mestari. Seuraa häntä !"

Aloittajalla on jotain ainutlaatuista ja hänen tulee tietää se.

• Onneksi olkoon !

onko,

• idioottivarma

tuollaisen sain syntymäaikojen perusteella.

• ...
        idioottivarma kirjoitti:

tuollaisen sain syntymäaikojen perusteella.

Miksi kirjoituksesi on aggressiivista, kun kaikki on niin hyvin. Kukaties transiiteissa on haastetta nyt.
        Mene Astro.fi ja Helmi-sivuille, tee kartat molemmilla sivuilla, niin saat ilmaista tulkintaa. Se ei ole samaa, kuin kirjoista, mutta saat jotain.
        Minun mielestäni tuo on erikoista.

• idioottivarma
        ... kirjoitti:

Miksi kirjoituksesi on aggressiivista, kun kaikki on niin hyvin. Kukaties transiiteissa on haastetta nyt.
        Mene Astro.fi ja Helmi-sivuille, tee kartat molemmilla sivuilla, niin saat ilmaista tulkintaa. Se ei ole samaa, kuin kirjoista, mutta saat jotain.
        Minun mielestäni tuo on erikoista.

mikä on erikoista ja kuka kirjoittaa aggressiivisesti ?

• idioottivarma
        idioottivarma kirjoitti:

mikä on erikoista ja kuka kirjoittaa aggressiivisesti ?

se vielä jos joku voisi kertoa, mitä nuo numerot tuolla perässä tarkoittaa.

• Ei astrologi.
        idioottivarma kirjoitti:

se vielä jos joku voisi kertoa, mitä nuo numerot tuolla perässä tarkoittaa.

Aste huoneessa, jossa planeetta.
        Se onkin tuo reipas Merkurius-Jupiter, joka kirjoittaa, reippaasti. Joko sait tulkinnat? Onko jonkinasteista maailmanunelmointia, mitä ajattelet ihmisten auttamisesta ja muuta sellaiseen liittyvää?

• idioottivarma
        Ei astrologi. kirjoitti:

Aste huoneessa, jossa planeetta.
        Se onkin tuo reipas Merkurius-Jupiter, joka kirjoittaa, reippaasti. Joko sait tulkinnat? Onko jonkinasteista maailmanunelmointia, mitä ajattelet ihmisten auttamisesta ja muuta sellaiseen liittyvää?

empä ole tulkintoja saanut. huoh. mmm. maailmanunelmointia on ja paljon. pakko myöntää. ja ihmisten auttaminen.. ystävien,kavereitte, tuttavien,läheisten auttaminen on aina ollut tärkeää minulle. Muu auttaminen ei niinkään, kuten minkään kummilapsen ottamista, rahan anto millekkään järjestölle yms. kuinka niin ?.

• Ei astrologi.
        idioottivarma kirjoitti:

empä ole tulkintoja saanut. huoh. mmm. maailmanunelmointia on ja paljon. pakko myöntää. ja ihmisten auttaminen.. ystävien,kavereitte, tuttavien,läheisten auttaminen on aina ollut tärkeää minulle. Muu auttaminen ei niinkään, kuten minkään kummilapsen ottamista, rahan anto millekkään järjestölle yms. kuinka niin ?.

Uhrautumista, auttamista. Ei yhdelle ihmiselle, juu, vaan juuri laajemminkin.
        Opiskeletko, ei välttämättä. Jos, töissä ja muuten, luulen talouden olevan ok.
        Mene niille astro.fi ja helmi sivuille, luo kartat ja luo tulkinnat. Sieltä saat.
        Täytät kysyttävät tiedot ja painat ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3956
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1165
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1021
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      894
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      881
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    Aihe