Lapsellani on otsassa isohko ruskea syntymämerkki. Se ei ole koholla ihosta (vrt. luomi) vaan näyttää paremminkin joltakin maitokahviläiskältä yms. Neuvolalääkärimme sanoi, että merkki kannattaisi yrittää (!) poistaa iholta mahdollisimman nopeasti, koska se kasvaa ihon mukana. Kyseessä ei ole nyt siis kirkkaanpunainen mansikkaluomi tai tuliluomi, vaan merkki on ruskea.
Olen tietoinen, että kaikkia syntymämerkkejä ei voi poistaa iholta. Millaisia semmoiset merkit sitten ovat, joita ei voi poistaa? Onko kenelläkään teistä/tuttavalla/lapsella ollut vastaavanlaista syntymämerkkiä? Missä iässä syntymämerkki on poistettu ja miten?
Olisi kauhean kiva kuulla edes jotakin, sillä koko asia ahdistaa minua. Eikä oloa helpota yhtään tyhmien ihmisten kommentit, jotka tulevat sanomaan, että on se niin nätti tyttö mutta kun tuo merkki... Paha mieli!
Ruskea syntymämerkki - poisto?
1
1328
Vastaukset
- krisse123
Minun lapseltani puuttuu sormia.
Tilanteelle ei voi mitään.
Kaikki on tehty, mitä voi tehdä.
Ajatus tuntui aluksi kauhistuttavalta.
Nyt koen, että lapsessa ei ole mitään poikkeavaa, hän on ihana, reipas oma lapseni.
Olen kuullut, että syntymämerkkejä voidaan poistaa laseroimalla.
Soitahan vaikkapa johonkin yksityiselle ihotautilääkärille. Hän osaa varmasti kertoa, mitä asiassa voi tehdä.
Ja muista, että jos syntymämerkkiä ei voi poistaa, sen voi peittää. On olemassa tosi hyviä tuotteita mm joe blascon tattoo cover, on todella riittoisa, vaikka pikkuruinen purkki sitä maksaakin melkein 60 e.
Voimia ja tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690