Lapsellani on otsassa isohko ruskea syntymämerkki. Se ei ole koholla ihosta (vrt. luomi) vaan näyttää paremminkin joltakin maitokahviläiskältä yms. Neuvolalääkärimme sanoi, että merkki kannattaisi yrittää (!) poistaa iholta mahdollisimman nopeasti, koska se kasvaa ihon mukana. Kyseessä ei ole nyt siis kirkkaanpunainen mansikkaluomi tai tuliluomi, vaan merkki on ruskea.
Olen tietoinen, että kaikkia syntymämerkkejä ei voi poistaa iholta. Millaisia semmoiset merkit sitten ovat, joita ei voi poistaa? Onko kenelläkään teistä/tuttavalla/lapsella ollut vastaavanlaista syntymämerkkiä? Missä iässä syntymämerkki on poistettu ja miten?
Olisi kauhean kiva kuulla edes jotakin, sillä koko asia ahdistaa minua. Eikä oloa helpota yhtään tyhmien ihmisten kommentit, jotka tulevat sanomaan, että on se niin nätti tyttö mutta kun tuo merkki... Paha mieli!
Ruskea syntymämerkki - poisto?
1
1364
Vastaukset
- krisse123
Minun lapseltani puuttuu sormia.
Tilanteelle ei voi mitään.
Kaikki on tehty, mitä voi tehdä.
Ajatus tuntui aluksi kauhistuttavalta.
Nyt koen, että lapsessa ei ole mitään poikkeavaa, hän on ihana, reipas oma lapseni.
Olen kuullut, että syntymämerkkejä voidaan poistaa laseroimalla.
Soitahan vaikkapa johonkin yksityiselle ihotautilääkärille. Hän osaa varmasti kertoa, mitä asiassa voi tehdä.
Ja muista, että jos syntymämerkkiä ei voi poistaa, sen voi peittää. On olemassa tosi hyviä tuotteita mm joe blascon tattoo cover, on todella riittoisa, vaikka pikkuruinen purkki sitä maksaakin melkein 60 e.
Voimia ja tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575960
- 1145545
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323235- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151811