onko joku muu huomannut lotossa ja kenossa että kun virallisena valvojana on Hannele Juusela niin silloin ei tule koskaan voittoja?
Vastaukset 11
- peliongelmainen
täti.
- kgjhjhf
mä en milloinkaan ole voittanu kenosta kun tää siilipäinen jätkä on juontamassa, en edes omaa panosta takaisin, ihmettelen vaan
- xdrjdr
kgjhjhf kirjoitti:
mä en milloinkaan ole voittanu kenosta kun tää siilipäinen jätkä on juontamassa, en edes omaa panosta takaisin, ihmettelen vaan
ei koskaan voita mitään.
- Pelatessa pe pe
xdrjdr kirjoitti:
ei koskaan voita mitään.
pelatessa ylipäänsäkään ei voita koskaan mitään
- Loukkaantunut
Pelatessa pe pe kirjoitti:
pelatessa ylipäänsäkään ei voita koskaan mitään
Jep, Hannele Juusela jos on ni ei voittoja, ollaan kyllä huomattu. Juusela joutas elkkeelle ja pois sieltä ni köyhilläkin ois ehkä... vähän paremmat mahdolliduudet voittaa muutakin kun maksimissa 1 - 2 euroa 7 tasolla, 1 euron panoksella ja 4 riviä. Pettynyt. Juusela joutaa pois taustalta ja kokonaan muutenkin.
- Loukkaantunut
Ei tuu sillo voittoja, juu huomattu on, ja naikkonen jo joutas eläkkeelle, ja tautaksi jokin muu ni voitotki varmasti paremmat, ainaki luulisin nii. :) Turhaa rahaa menee lähes vuoden ku vievät eikä anna mitään.
- muutenkin epäröivä
Ei tuu voittoja.Juusela näkee numerotkin väärin, jos pallo ei ole kourussa oikein päin.
- vaihtoon vain
Siinä vasta Loton tarkastaja. Sotki numeron 21 ja sanoi 12. Eikö saada kunnon silmälaseja, kun sekottaa numerot. Pankaa mieluummin työtön hommiin kuin poliisi, joka tekee sivuhommia.
- voitinko
Eiköhän se ollut Juuselan viimeinen esiintyminen valvojana, uusintatarkastuksessakaan ei voinut myöntää virhettä.
- Anonyymi
voitinko kirjoitti:
Eiköhän se ollut Juuselan viimeinen esiintyminen valvojana, uusintatarkastuksessakaan ei voinut myöntää virhettä.
Ollut aina täynnä itseään, onneksi on nyt eläkkeellä.
- Anonyymi00011
Aina ollut kaikki tietävä H J :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683020Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64772Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32729Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s261626Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä136584Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19559Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30524Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489