Hannele Juusela

nikijuu..

onko joku muu huomannut lotossa ja kenossa että kun virallisena valvojana on Hannele Juusela niin silloin ei tule koskaan voittoja?

10

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peliongelmainen

      täti.

      • kgjhjhf

        mä en milloinkaan ole voittanu kenosta kun tää siilipäinen jätkä on juontamassa, en edes omaa panosta takaisin, ihmettelen vaan


      • xdrjdr
        kgjhjhf kirjoitti:

        mä en milloinkaan ole voittanu kenosta kun tää siilipäinen jätkä on juontamassa, en edes omaa panosta takaisin, ihmettelen vaan

        ei koskaan voita mitään.


      • Pelatessa pe pe
        xdrjdr kirjoitti:

        ei koskaan voita mitään.

        pelatessa ylipäänsäkään ei voita koskaan mitään


      • Loukkaantunut
        Pelatessa pe pe kirjoitti:

        pelatessa ylipäänsäkään ei voita koskaan mitään

        Jep, Hannele Juusela jos on ni ei voittoja, ollaan kyllä huomattu. Juusela joutas elkkeelle ja pois sieltä ni köyhilläkin ois ehkä... vähän paremmat mahdolliduudet voittaa muutakin kun maksimissa 1 - 2 euroa 7 tasolla, 1 euron panoksella ja 4 riviä. Pettynyt. Juusela joutaa pois taustalta ja kokonaan muutenkin.


    • Loukkaantunut

      Ei tuu sillo voittoja, juu huomattu on, ja naikkonen jo joutas eläkkeelle, ja tautaksi jokin muu ni voitotki varmasti paremmat, ainaki luulisin nii. :) Turhaa rahaa menee lähes vuoden ku vievät eikä anna mitään.

      • muutenkin epäröivä

        Ei tuu voittoja.Juusela näkee numerotkin väärin, jos pallo ei ole kourussa oikein päin.


    • vaihtoon vain

      Siinä vasta Loton tarkastaja. Sotki numeron 21 ja sanoi 12. Eikö saada kunnon silmälaseja, kun sekottaa numerot. Pankaa mieluummin työtön hommiin kuin poliisi, joka tekee sivuhommia.

      • voitinko

        Eiköhän se ollut Juuselan viimeinen esiintyminen valvojana, uusintatarkastuksessakaan ei voinut myöntää virhettä.


      • Anonyymi
        voitinko kirjoitti:

        Eiköhän se ollut Juuselan viimeinen esiintyminen valvojana, uusintatarkastuksessakaan ei voinut myöntää virhettä.

        Ollut aina täynnä itseään, onneksi on nyt eläkkeellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1559
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      50
      1004
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe