Hannele Juusela

nikijuu..

onko joku muu huomannut lotossa ja kenossa että kun virallisena valvojana on Hannele Juusela niin silloin ei tule koskaan voittoja?

10

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peliongelmainen

      täti.

      • kgjhjhf

        mä en milloinkaan ole voittanu kenosta kun tää siilipäinen jätkä on juontamassa, en edes omaa panosta takaisin, ihmettelen vaan


      • xdrjdr
        kgjhjhf kirjoitti:

        mä en milloinkaan ole voittanu kenosta kun tää siilipäinen jätkä on juontamassa, en edes omaa panosta takaisin, ihmettelen vaan

        ei koskaan voita mitään.


      • Pelatessa pe pe
        xdrjdr kirjoitti:

        ei koskaan voita mitään.

        pelatessa ylipäänsäkään ei voita koskaan mitään


      • Loukkaantunut
        Pelatessa pe pe kirjoitti:

        pelatessa ylipäänsäkään ei voita koskaan mitään

        Jep, Hannele Juusela jos on ni ei voittoja, ollaan kyllä huomattu. Juusela joutas elkkeelle ja pois sieltä ni köyhilläkin ois ehkä... vähän paremmat mahdolliduudet voittaa muutakin kun maksimissa 1 - 2 euroa 7 tasolla, 1 euron panoksella ja 4 riviä. Pettynyt. Juusela joutaa pois taustalta ja kokonaan muutenkin.


    • Loukkaantunut

      Ei tuu sillo voittoja, juu huomattu on, ja naikkonen jo joutas eläkkeelle, ja tautaksi jokin muu ni voitotki varmasti paremmat, ainaki luulisin nii. :) Turhaa rahaa menee lähes vuoden ku vievät eikä anna mitään.

      • muutenkin epäröivä

        Ei tuu voittoja.Juusela näkee numerotkin väärin, jos pallo ei ole kourussa oikein päin.


    • vaihtoon vain

      Siinä vasta Loton tarkastaja. Sotki numeron 21 ja sanoi 12. Eikö saada kunnon silmälaseja, kun sekottaa numerot. Pankaa mieluummin työtön hommiin kuin poliisi, joka tekee sivuhommia.

      • voitinko

        Eiköhän se ollut Juuselan viimeinen esiintyminen valvojana, uusintatarkastuksessakaan ei voinut myöntää virhettä.


      • Anonyymi
        voitinko kirjoitti:

        Eiköhän se ollut Juuselan viimeinen esiintyminen valvojana, uusintatarkastuksessakaan ei voinut myöntää virhettä.

        Ollut aina täynnä itseään, onneksi on nyt eläkkeellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      127
      1232
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe