suomalainen MIES. Ai miksi? no muuten vaan.
Mie oon tavannut päivittäin niin ihania miehiä että sekaisn menee.
Olis monelle pullolle käyttöa ja siiten kaikki tonne hyllyyn.
Toissapäivänä yks bussikuski vei mun sydämeni.
Tänään hedelmätiskilla kaupassa oli, voi tytöt siis ihana komistus, ja minä tietysti juttelemaan. On tämäkin päivä pelastettu.
Yks meidän tehtaan laitosmiehistä tuo aina hyvän mielen, siinä on mies paikallaan.
Ja nää oli 50 .
No tässä taloyhteisössä asuu nuorempia kolkymppisiä ja taas kun tulin kotiin niin nauraen sin ylös rappuja tulla. on ne vaan niin mukavia.
Riittikö nämä syyksi miksi kannattaa kehua suomi miestä. Jos ei niin keksitään lisää.
Nyt kehutaan
32
243
Vastaukset
- handek
Erittäin. Yleensä, kun voimat keskinäiseen suhteen loppuvat, tai niitä ei ole.
Käsityskulmakin muuttuu.
Siulla taitaakin olla kapasiteettia...- Meriläinen
auki ja suu levällään korviin asti.
Ihania miehiä minä näen maailmassa paljon.
Jos joku on minua loukannut en syytä siitä koko mieskuntaa. - helisevä
Saa toisinaan telkkarissakin ihastella...jostain syystä tää C .Andersson (SKDL) on musta niin ihana, etenkin kuunnella ja nuorena komeakin.
Bussikuskeissa täälä meilläkin silmänruokaa : )
Kerron myös salaisuuden, mun yhellä työkaverilla niin ihana mies, mutta olen huomannut, ettei kannata ääneen sanoa .
Paljon on ihania miehiä, mutta jostain syystä nuorempien kaa on helpompi jutella.
Varmaan näin sinkkuna ei halua samanikäisiä huomioida, ettei tule väärinkäsitystä.
Turvallisia julkkikset ja nuoret miehet.
Kuju on kyllä semmonen nallekarhu. - Meriläinen
helisevä kirjoitti:
Saa toisinaan telkkarissakin ihastella...jostain syystä tää C .Andersson (SKDL) on musta niin ihana, etenkin kuunnella ja nuorena komeakin.
Bussikuskeissa täälä meilläkin silmänruokaa : )
Kerron myös salaisuuden, mun yhellä työkaverilla niin ihana mies, mutta olen huomannut, ettei kannata ääneen sanoa .
Paljon on ihania miehiä, mutta jostain syystä nuorempien kaa on helpompi jutella.
Varmaan näin sinkkuna ei halua samanikäisiä huomioida, ettei tule väärinkäsitystä.
Turvallisia julkkikset ja nuoret miehet.
Kuju on kyllä semmonen nallekarhu.Claes Anderson suorastaan syötävä. Sopis jazzailemaan siis soittamaan, siihen mun pullorivistöön.
Ei mua haittaa vaikka käsittäisivät miten, tästäkin kauppatuttavasta, juteltiin vaan ja sitten sillä soikin känny liekö vaimo asialla.
- paapuuri
Oli muuten melkoisen miehekkään ja hyvän näköinen se bussikuski, enpä ihmettele, että polvet tytöllä
notkahti :))
Nää meidän miehet täytyy nyt ensin tässä kehua, on ne vaan niin ihania, ilman ei osaisi elää.
Seuraavana hyvät ystävät, mukavia miehiä ja aina valmiina auttamaan, jos apua tarvitaan.
Sitten kehun tuon Kujun, joka tuolla laulaa Lapin lauluja, kiitti vielä kerran ihanasta levystä :))- Meriläinen
peesaan sua noissa kaikissa, kaikissa ystävissäkin yhdessäkin, jotka tunnen.
Kujun jätinkin sanomatta, joskus vielä mennään ja pyydetään se oppaaksi. - Meriläinen
Meriläinen kirjoitti:
Kujun jätinkin sanomatta, joskus vielä mennään ja pyydetään se oppaaksi.toi kirjotus mutta en lukenut ennen lähettämistä :))
Kai siitä jonkun selvän ottaa. - Lulu 50
Meriläinen kirjoitti:
toi kirjotus mutta en lukenut ennen lähettämistä :))
Kai siitä jonkun selvän ottaa.Mä voisin kehua kaikki miehet tasapuolisesti nin ei tuu kelleen paha mieli. Kun omaa kultaa ei kerran ole.
- Meriläinen
Lulu 50 kirjoitti:
Mä voisin kehua kaikki miehet tasapuolisesti nin ei tuu kelleen paha mieli. Kun omaa kultaa ei kerran ole.
sillä mäkin nyt listasin parin päivän saldoa.
Sulla hyvä periaate. - paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
Kujun jätinkin sanomatta, joskus vielä mennään ja pyydetään se oppaaksi.Terveisiä saunasta, yksi ihana nuori mies oli seuraa pitämässä :)
Meinaat sie, että Kuju ihan meitä kahta opastaisi ;)
Kävin siellä toisessa paikassa vastaamassa yhteen kysymykseen, kerrankin osui
kohilleen ;))) - Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
Terveisiä saunasta, yksi ihana nuori mies oli seuraa pitämässä :)
Meinaat sie, että Kuju ihan meitä kahta opastaisi ;)
Kävin siellä toisessa paikassa vastaamassa yhteen kysymykseen, kerrankin osui
kohilleen ;)))nyt sitten vaan saunan päälle. (kateellinen murahdus) !
- paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
nyt sitten vaan saunan päälle. (kateellinen murahdus) !
Kiitos, sitä samaa siullekin, ilman murahdusta ;))
- Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
Kiitos, sitä samaa siullekin, ilman murahdusta ;))
kauniisti laulettuna :))
http://www.youtube.com/watch?v=WfwmK6S1jas
Keskiverto suomalainen mies antaa hitautensa vuoksi tyhmän ensivaikutelman.
Venakon kokema suhteellinen jähmeys ei katoa mutta alta paljastuu normaaliälyllä varustettu LUOTETTAVA mies!
Tämä siis vain yhden, nuoren venakon kommentti.
Hitaudella ja tyhmällä vaikutelmalla tuskin tarkoitti pelkästään minua.- Meriläinen
se venäläinen nainenkin tähän ketjuun :))
Mun puolesta he saavat olla ihan mitä vaan mieltä. Itse en lähtis venäjältä miestä hakemaan.
Kyllä haluan olla samalla aaltopituudella miehen kanssa jos joskus joku löytyy.
Mun ihana suomalainen mies on mattopyykillä. Tai suomeksi sanottuna, viemässä mattoja pesulaan. Eiks oo ihana suomalainen mussukka.
Vaikka sen on ihan oikeesti pakko ne viedä. Minä inhoan mattoja ja hän rakastaa niitä. Ja jos minä saisin päättää, niin yhtään ainoata mattoa en huolisi pölyynkerääjäksi lattioille, kauniita parketteja peittämään. Ja tikkuakaan en pistä ikinä ristiin niiden eteen. Jos olisi pakko niihin koskea, kiikuttaisin kaikki roskikseen alta aikayksikön, katsommatta laatuun tai hintaan.
Mutta kulta mussukka tykkää, että pitää olla niin niin pehmoista jalkojen alla. Että sellainen suomalainen suloinen pehmo täällä meillä tänään.- Meriläinen
ja mitähän nyt jätitkään välistä kertomatta :))
Mie rakastan mattoja, räsymattoja ja paljon.
Verhoja erilaisia, ja pöytäliinoja. Kaikkia niitä pitää olla.
Mun yks tyttökaveri vihas verhoja, pimeällä illalla sen luona oli hurja käydä kun ikkunan takana oli vielä metsä.
Aina tuntu että joku kyylää siellä.
Yhdessä työpaikassa (dementiakodissa) oli pomo joka ei tykännyt pöytäliinoista, toki niitä siellä oli muttei hän tullut koskaan mukaan päättämään. Sanoi vaan hoitakaa te se, hän ei välitä. Kotonaan ei ollut yhtään.
Mutta siitä sun miehestä ompa oikein suloinen mies, pidä siitä hyvin huolta :)) Meriläinen kirjoitti:
Mun yks tyttökaveri vihas verhoja, pimeällä illalla sen luona oli hurja käydä kun ikkunan takana oli vielä metsä.
Yhdessä työpaikassa (dementiakodissa) oli pomo joka ei tykännyt pöytäliinoista, toki niitä siellä oli muttei hän tullut koskaan mukaan päättämään. Sanoi vaan hoitakaa te se, hän ei välitä. Kotonaan ei ollut yhtään.
Mutta siitä sun miehestä ompa oikein suloinen mies, pidä siitä hyvin huolta :))Joo, vähän jätin kertomatta, ja tarkka huomasi varmaan kelloajasta, mikään pesula ei ole illalla auki. Naapuri talon eräs työtön tuttava pesee ne meidän taloyhtiön mattopesulassa. Toki ne voisi itsekin pestä, mutta mä en niihin koske, ja siinä on suuri vaiva,ensin pitää hakea jokin salainen poletti millä saa ovet auki, ja opiskella ne pesukoneenkäyttöohjeet yms. Meillä työssäkäyvillä ei ole oikein aikaa tuohon.
Tää käy vaivattomasti, kun tää tuttava osaa ja viitsii. Ja toivottavasti ei sitten vikittele mun miestäni siinä samalla. Voi voi, kun en niitä itse viitsinyt kantaa. Mut onneksi mies tuli jo matonkantoreissulta, se kyl kesti aika kauan, ettei vaan käynyt nykäsemässä kaljan bubissa, tai....- Meriläinen
miljoona kirjoitti:
Joo, vähän jätin kertomatta, ja tarkka huomasi varmaan kelloajasta, mikään pesula ei ole illalla auki. Naapuri talon eräs työtön tuttava pesee ne meidän taloyhtiön mattopesulassa. Toki ne voisi itsekin pestä, mutta mä en niihin koske, ja siinä on suuri vaiva,ensin pitää hakea jokin salainen poletti millä saa ovet auki, ja opiskella ne pesukoneenkäyttöohjeet yms. Meillä työssäkäyvillä ei ole oikein aikaa tuohon.
Tää käy vaivattomasti, kun tää tuttava osaa ja viitsii. Ja toivottavasti ei sitten vikittele mun miestäni siinä samalla. Voi voi, kun en niitä itse viitsinyt kantaa. Mut onneksi mies tuli jo matonkantoreissulta, se kyl kesti aika kauan, ettei vaan käynyt nykäsemässä kaljan bubissa, tai....14 vuotias tyttö pesi mun isot matot, isänsä kanssa. Sai tyttö taskurahaa.
Sitäpaitsi meinaan ens vuonna tarjota sille kaikkien mattojen pesun jos vielä haluaa, mutta silloin voi jo poikaystävät olla tärkeämpiä.
Mun mielestä tänä päivänä kannattaa hyödyntää toisia ihmisiä tolla tavalla, en luule että hänkään ilmaiseksi pesee sun mattojas.
Ja muista nyt olla hellä sille miehelles, ettei lähde uudestaan. Vaikka tulitikkuja lainaamaan, tunnetusti ne on pitkiä matkoja, jopa vuosia. Meriläinen kirjoitti:
Mutta siitä sun miehestä ompa oikein suloinen mies, pidä siitä hyvin huolta :))koti ei ole koti ilman mattoja ja verhoja ja viihtyisyyttä lisää ne pöytäliinatkin.
Meriläinen kirjoitti:
14 vuotias tyttö pesi mun isot matot, isänsä kanssa. Sai tyttö taskurahaa.
Sitäpaitsi meinaan ens vuonna tarjota sille kaikkien mattojen pesun jos vielä haluaa, mutta silloin voi jo poikaystävät olla tärkeämpiä.
Mun mielestä tänä päivänä kannattaa hyödyntää toisia ihmisiä tolla tavalla, en luule että hänkään ilmaiseksi pesee sun mattojas.
Ja muista nyt olla hellä sille miehelles, ettei lähde uudestaan. Vaikka tulitikkuja lainaamaan, tunnetusti ne on pitkiä matkoja, jopa vuosia.Täytyy yrittää valvoa sen liikkeitä, mut nyt alkaa noi syyspimeetkin hankaloittaa sitä valvontaa. Ja se suloinen mussukka kulkee ulkona tupakalla, istuskelee vallan pihapenkillä ja monet asukkaat pitää sille seuraa usein. Puhuttelevat sitä, vaikkeivät polta. Mutta toivotaan et tulee pian pakkaset, että se siirtyy parvekkeelle.
- Meriläinen
mies-vm56 kirjoitti:
koti ei ole koti ilman mattoja ja verhoja ja viihtyisyyttä lisää ne pöytäliinatkin.
ja komean hirsitalon lisäks mun yks unelma on vanha, maalaistalo leipävartaineen ja isoine uunineen, tuvassa.
Sitten siellä on kamarin puoli josta saa oikein vanhanaikasen kauniin, verhoineen mattoineen ja liinoineen ja tietty siellä on keinutuoli.
Jos menen ajassa 45 vuotta taaksepäin se näky tulee silmieni eteen.
Tää oli miesten kehumis ketju ja sinnuu mie voisin kehua; Olen tykännyt lukea viestejäsi ja musiikkimakusi on ehdoton :)) mies-vm56 kirjoitti:
koti ei ole koti ilman mattoja ja verhoja ja viihtyisyyttä lisää ne pöytäliinatkin.
Ja koti ei ole koti, jos sieltä ei löydy suloista suomalaista pehmo miestä, imuroimassa ja pölyjä pyyhkimässä ja tamppaamassa ja pesemässä niitä. heh heh
miljoona kirjoitti:
Ja koti ei ole koti, jos sieltä ei löydy suloista suomalaista pehmo miestä, imuroimassa ja pölyjä pyyhkimässä ja tamppaamassa ja pesemässä niitä. heh heh
koti on tietysti omanlaisensa ja -näköisensä, juuri oikea koti omistajalleen, oli mattoja tai ei.
Se pehmomies kyllä löytyy mutta se on joutunut nykyään enempi oikeisiin miesten hommiin;)mies-vm56 kirjoitti:
koti on tietysti omanlaisensa ja -näköisensä, juuri oikea koti omistajalleen, oli mattoja tai ei.
Se pehmomies kyllä löytyy mutta se on joutunut nykyään enempi oikeisiin miesten hommiin;)Ei se pölyjen pyyhkiminen niin raskasta ole, ettekö ihan niiden raskaimpienkin töiden lomassa jaksaisi huiskutella sillä pölyhyiskulla. Ja se pöytäliinojen huiskuttelu ja mattojen ulkoilutus sujuu hyvin sen syömisen ja nokkaunien välissä, ihan sellaisena taukojumppana.
Meriläinen kirjoitti:
ja komean hirsitalon lisäks mun yks unelma on vanha, maalaistalo leipävartaineen ja isoine uunineen, tuvassa.
Sitten siellä on kamarin puoli josta saa oikein vanhanaikasen kauniin, verhoineen mattoineen ja liinoineen ja tietty siellä on keinutuoli.
Jos menen ajassa 45 vuotta taaksepäin se näky tulee silmieni eteen.
Tää oli miesten kehumis ketju ja sinnuu mie voisin kehua; Olen tykännyt lukea viestejäsi ja musiikkimakusi on ehdoton :))komeassa hirsitalossakaan mitään vikaa mutta vaikkei olisi rahastakaan kiinni, jotenkin vanha vaan viehättää. Siinä on se oma tunnelmansa. Lisäksi vanhassa, jota ei ole ehditty remontoimalla pilata, voivat ihmisten lisäksi kukatkin paremmin.
Mutta tämähän olikin miesten kehumis ketju. No, on täällä maalla ainakin mukavia ja rehtejä naapurisisäntiä.miljoona kirjoitti:
Ei se pölyjen pyyhkiminen niin raskasta ole, ettekö ihan niiden raskaimpienkin töiden lomassa jaksaisi huiskutella sillä pölyhyiskulla. Ja se pöytäliinojen huiskuttelu ja mattojen ulkoilutus sujuu hyvin sen syömisen ja nokkaunien välissä, ihan sellaisena taukojumppana.
nokkaunien. Eikä niitä mattoja sentään jatkuvasti tarvitse ulkoiluttaa, pölynimuri on keksitty. Pitää vaimollekkin sentään jotain pikkuaskaretta jättää, ettei vallan laiskistu.
- Meriläinen
mies-vm56 kirjoitti:
komeassa hirsitalossakaan mitään vikaa mutta vaikkei olisi rahastakaan kiinni, jotenkin vanha vaan viehättää. Siinä on se oma tunnelmansa. Lisäksi vanhassa, jota ei ole ehditty remontoimalla pilata, voivat ihmisten lisäksi kukatkin paremmin.
Mutta tämähän olikin miesten kehumis ketju. No, on täällä maalla ainakin mukavia ja rehtejä naapurisisäntiä.Tuli tänää yksi jakso siitä.
Kyllä hauskaa on tämä maalaiselämä mitä telkussa esitetään, siis surkuhupaisaa :)) mies-vm56 kirjoitti:
nokkaunien. Eikä niitä mattoja sentään jatkuvasti tarvitse ulkoiluttaa, pölynimuri on keksitty. Pitää vaimollekkin sentään jotain pikkuaskaretta jättää, ettei vallan laiskistu.
Koti tuoksuu raikkaalta, kun ne liinat, verhot ja matot ulkoiluttaa ja huiskuttelee säännöllisesti, mieluiten päivittäin. Siksi mä niitä en haluakkaan, kun ne on tunkkasii jos ei jaksa ulkoiluttaa...
Meriläinen kirjoitti:
Tuli tänää yksi jakso siitä.
Kyllä hauskaa on tämä maalaiselämä mitä telkussa esitetään, siis surkuhupaisaa :))nämä nyt ainakaan akattomia ole, viehkeät emännät löytyy kyllä. Telkku seisoo tuossa nurkassa mutta en ole sitä vuoteen katsonut enkä tiedä akattomista miehistä. Mutta tuskinpa tämä oikeasti ihan niin surkuhupaisaa sentään on.
- viivi-amaldiina
sul noi monta, en ala.
Mulko on tääl sellainen yks, hä leipoo, paistaa, maistaa, siivoo, hiaroo, käy kaupas, nukkuu vieres, pesee selkää, mä en jaksa kaikkea edes luetella mitä hä tekee, hä on hyvä.
Sit mul on noita nuorempii neljä, hiukan niistä vanhempii kaksi, joko pääsin sun edelle paljoudessa, joko. :)
Kaik on niin ihania kultaisia ja rakkaita.- Meriläinen
pääsit.
Nää mun "ihastukset" ei tee ihan noin paljon, siis mulle (nyyh) muille varmaan. Mutta ei anneta sen pilata hyvää tuulta :))
Ihan kiva kuulla kuinka paljon suomessa on hyviä miehiä.
Ja niitähän löytyy kun aletaan kaivamaan sitä hyvää eikä aina vaan moitita ja masenneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632