filmi Lubitell 166 kameraan? kai siihen vielä filmiä saa..takana kamerassa merkinnät 8x6 ja 4.5x6 onko ne jotain filmin kokoja vai...mitä..olis mielenkiintoista kokeilla millaisia kuvia tuolla saa.
Kuinka ladataan
3
926
Vastaukset
- joenkin näin
Se toinen koko on on varmaankin 6x6.
Luukku auki, jos on tyhjä puola sisällä, se ylempään lokeroon, filmin taustapepaperin pää loveen, filmipuola alempaan lokeroon, kiristys, kansi kiinni, rullaus siihen asti, että ensimmäinen numero näkyy filminumeron reiästä. itse rulla kannattaa olla tiukalla latausvaiheessa, että filmi ei hunnutu, eikä pidä tehdä missään suorassa auringonpaisteessa. Sitten kun kaikki kuvat on otettu rullataan filmi loppuun saakka (huomaa kun vastus loppuu) luukku auki ja teippi kiinni. Jotenkin noin se meni...- 6x6
On normaali rullafilmi 6x6, jota pitäisi olla vielä hyvin saatavilla...
- Lubitell 166
6x6 kirjoitti:
On normaali rullafilmi 6x6, jota pitäisi olla vielä hyvin saatavilla...
Kiitos neuvoista..nyt vaan filmikauppaan ja turuille ja toreille kuvaamaan..mukavaa vaihtelua digikuvauksen rinnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161