filmi Lubitell 166 kameraan? kai siihen vielä filmiä saa..takana kamerassa merkinnät 8x6 ja 4.5x6 onko ne jotain filmin kokoja vai...mitä..olis mielenkiintoista kokeilla millaisia kuvia tuolla saa.
Kuinka ladataan
3
896
Vastaukset
- joenkin näin
Se toinen koko on on varmaankin 6x6.
Luukku auki, jos on tyhjä puola sisällä, se ylempään lokeroon, filmin taustapepaperin pää loveen, filmipuola alempaan lokeroon, kiristys, kansi kiinni, rullaus siihen asti, että ensimmäinen numero näkyy filminumeron reiästä. itse rulla kannattaa olla tiukalla latausvaiheessa, että filmi ei hunnutu, eikä pidä tehdä missään suorassa auringonpaisteessa. Sitten kun kaikki kuvat on otettu rullataan filmi loppuun saakka (huomaa kun vastus loppuu) luukku auki ja teippi kiinni. Jotenkin noin se meni...- 6x6
On normaali rullafilmi 6x6, jota pitäisi olla vielä hyvin saatavilla...
- Lubitell 166
6x6 kirjoitti:
On normaali rullafilmi 6x6, jota pitäisi olla vielä hyvin saatavilla...
Kiitos neuvoista..nyt vaan filmikauppaan ja turuille ja toreille kuvaamaan..mukavaa vaihtelua digikuvauksen rinnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888