ja joudun ensin poistamaan kaikki tästä uudesta, niin poistuuko sitten kaikki keskustelukuvakkeeni, taustakuvani..? Jotka olen itse siis laittanut, ei mesen omat.
Ja en tiedä onnituuko tuo vanhemman otto, kun tänään ei onnistunut enää sen vanhemman käyttäminen vaan se pakotti käyttämään tätä uutta.
Jos lataan vanhemman mesen takaisin, niin
PELLEPELIKAANI
3
312
Vastaukset
- yks mesetön
Kerran poistin uuden mesen ,niin sen jälkeen en ole saannut ladattua vanhaa meseä ja eilen just tuli sama teksti kuin sulle...En saa ladattua mitäään meseä,jonku ihme mesen vaan :S
- PELLEPELIKAANI
Jos joku tietäisi vielä. Poistuisiko vanhat keskustelukuvakkeet, taustakuvat..?
- tyttååååå-94
sama ongelma :< täs uudessa mese versiossa 2009 ei toimi ees web-kamera keskustelut se vaan sulkee sen automaattisesti jostain syystä..ja tosiaan jos lataa edellisen mese version 8.1 se pakottaa lataamaan tän uuden :s ....siis niin ärsyttäväää :;sss!!! osaako kukaan auttaa? ... help me!!! :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136