En käytä Hispanian palveluja

Asiallisuutta markkinointiin ja asiakaspalveluun

Heillä oli myynnissä ( netissä) matkoja joita ei kuitenkaan ollut.
Annoin palautetta ja sain hyvin töykeän vastauksen.
En käytä Hispanian palveluja enkä suosittele sitä kenellekkään!

10

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin heppoiselta pohjalta ei kenenkään matkanjärjestäjän palveluita voi kukaan asiallinen kirjoittaja julistaa pannaan, sillä jokaiselta toimistolta löytyy todennäköisesti virheitä ja töykeätä henkilökuntaa. Pari riviä ei riitä perusteluiksi.

    • Kuis on

      Yleisilmoituksessa tai mainoksessa lupailtua ei enää ollut vai oliko myös nettivaraussysteemin kautta tehdyn onnistuneen varauksen kautta lopputulos "ei oota"?

    • Mukavaa matkaa ja asiallista palveluja

      Onhan noita muitakin toimistoja.
      Ei nälvimistä tarvi hyväksyä tänä päivänä!
      Sen verran on nyt kilpailua!

      • Tätä juttua on aivan turha paisutella tunteenomaisesti monella Suomi24:n matkailupalstalla. Sen sijaan tarvitaan asiallinen kertomus siitä, mitä tapahtui nettivarausta tehtäessä samoin kuin puhelinkeskustelun kulusta Hispanian virkailijan kanssa.

        Tässä linkki samanaiheiseen viestiketjuun eräältö toiselta palstalta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8449296

        Tunteenomaisesta purkauksesta, jonka ainoana tarkoituksena on Hispanian maineen tahraaminen, ei kukaan näitä palstoja lukeva hyödy yhtään mitään.


    • kulkuri ja joutsen

      Kyllä kuluttajaviranaomaiset ovat kyvyttömiä saamaan asiaa kuntoon.
      Kuten esimerkkitapauksessa oli että, toimisto on haluton ja kyvytön muutokseen.
      Julkisuus on paras lääke ei valitukset viranomaisille.

      Epäasiallista kohtelua ei nyt 2009 tarvitse kenenkään matkatoimiston asiakkaan hyväksyä.
      En osta ja sana kiertämään....

      Ompas ompas,

      Miten voi olla mahdollista

      • Onneksi on muitakin toimistoja ja hyviäkin

        Niin kyllä silloin yhteistyön näen mahdottomana. Hispania ei ole oppinut Pohjosismaista yrityskulttuuria ja asiakkaiden oikeaa kohtelua ja kunnioitusta.


    • Erkkipekkah

      Mitä teidän mielestänne hyvää palvelua? Kun itse odota lopuun muutamia päiviä enne lähtöä saada mahdollisemman halvan matkan, ja vielä sen päälle haluatte luxuspalvelua!!!

      • Ylimielisyyttä kyllä

        Mainostavat ilmoituksessa matkoja (netissä) hintaan mihin niitä ei kuittenkaan löydy.

        Ei sovelias toimisto Pohjoismaisen kuluttajan vaatimuksille.


      • kriittinen kuluttaja
        Ylimielisyyttä kyllä kirjoitti:

        Mainostavat ilmoituksessa matkoja (netissä) hintaan mihin niitä ei kuittenkaan löydy.

        Ei sovelias toimisto Pohjoismaisen kuluttajan vaatimuksille.

        kuinka yleistä tuonkaltainen myyminen on. Melkein kaikkihan mainostavat "alkaen-hintoja" joiden hintaisia tuotteita löytyy hyvin niukasti, tai vain tiettynä hyvin rajallisena aikana.
        Olisikohan syytä opetella lukemaan ja ymmärtämään paremmin nykyajan mainontaa?
        Vaatiahan aina saa, mutta kohtuuttomat vaatimukset paljastavat vain vaatijan tyhmyyden.


      • Barbeito
        kriittinen kuluttaja kirjoitti:

        kuinka yleistä tuonkaltainen myyminen on. Melkein kaikkihan mainostavat "alkaen-hintoja" joiden hintaisia tuotteita löytyy hyvin niukasti, tai vain tiettynä hyvin rajallisena aikana.
        Olisikohan syytä opetella lukemaan ja ymmärtämään paremmin nykyajan mainontaa?
        Vaatiahan aina saa, mutta kohtuuttomat vaatimukset paljastavat vain vaatijan tyhmyyden.

        Alkuperäisen viestin kirjoittaja voi aivan vapaasti valita matkanjärjestäjänsä, hyvä että on vaihtoehtoja. Itse olen ollut yhdellä Hispanian matkalla eikä järjestelyissä silloin ollut mitään vikaa (tosin en ollutkaan metsästämässä jotain tarjoushintaista matkaa).

        Vaan yritäpä ostaa konserttilippuja netin kautta jonnekin suositun esiintyjän keikalle! Ei ole varaa valita mistä lippunsa varaa/ostaa ja järjestelmät ovat järjestään aivan nutturallaan tuollaisen kovemman kysynnän tilanteessa. Siinä jos missä olisi valittamisen paikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe