Tilaus lopetettu!

Ei kiitos

Jatkuvien hinnan korotuksien ja kanavien vähentämisen vuoksi mitta täynnä. Ryöstölafka!

9

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanavia lisää...

Minulla on ainakin lisääntynyt kanavatarjonta ja hinta pysynyt samana... ja pysyykin koko sopimuskauden.

• Jortsu jortsukka

Tuli taas yks järkiinsä ja lopetti tilauksen.

Mää en tilaa ikänä maksullista palvelua telkusta, ellen voi 100% vapaasti valita kanavia mitä katon. Monia yksittäisiä kanavia on, mut kivasti aina eri paketeissa, jollon pitäs tilaa pari eri settiä. Suurin osa olis sillon ihan hanurista. Takkiin kulemma nuille firmoille tuloo vieläkin ja se on hyvä.

• haistakaa vattu

ei canal myy itse yhtään mitään, canal digital ja plustv ja kaapelioperaattorit ne hinnat nysvää, eikä hinnat nouse kesken sopimuskauden joten menehän hintti jauhamaan sitä shitburgeria sinne kaverit palleihin.

• tilaaja.

menehän itse vaan. suosittelen vaihtamaan viasatiin jonka hinnat on kohdallaan!

• huh huh
        tilaaja. kirjoitti:

menehän itse vaan. suosittelen vaihtamaan viasatiin jonka hinnat on kohdallaan!

KIINNI JÄIT, VIASAT-MYYJÄ ELI VIASAT-HÄIRIKKÖ! Siis postaat noita juttujasi ja vastaat itselles kaupitellen VIASAT-PASKAA!

• eräs.
        huh huh kirjoitti:

KIINNI JÄIT, VIASAT-MYYJÄ ELI VIASAT-HÄIRIKKÖ! Siis postaat noita juttujasi ja vastaat itselles kaupitellen VIASAT-PASKAA!

kuka vitun viasat häirikkö? itsekin olen viasat asiakas ja ymmärrän hyvin miksi porukka
        vaihtaa siihen kun että maksaa ryöstöhintoja canaalista jonka lähetykset tökkii kuten myös
        asiakaspalvelu, lehteä ei tule jne.

• huh huh
        eräs. kirjoitti:

kuka vitun viasat häirikkö? itsekin olen viasat asiakas ja ymmärrän hyvin miksi porukka
        vaihtaa siihen kun että maksaa ryöstöhintoja canaalista jonka lähetykset tökkii kuten myös
        asiakaspalvelu, lehteä ei tule jne.

sä olet Viasatin asiakas....vai oikeesti sä oot Viasat-MYYJÄ!

Ja tiedokses, OIKEALTA ASIAKKAALTA ELI MULTA, en ole myyjä toisinkuin sä, sellanen juttu että Canal Digitalin lähetykset ei kyllä töki!!! Eikä töki asiakaspalvelukaan, IKINÄ EN OLE huonoa palvelua Canal Digitalilta saanut ja siksi olen ollutkin monta vuotta sen asiakkaana! Canal Digitalin tehtävä muuten EI ole lähettää lehteä, sen tehtävä on myydä ja välittää kanavia tilaajilleen!

Se mitä kanavat itse tekevät, on niiden oma asia että lähettääkö ne lehteä. Canal Digital ei omista Canal kanavia joten älä TAAS sotke niitä toisiinsa! Vaikka se ei sulle olekaan helppoa kun olet koko ajan viina- ja lääkehouruissa!

• eräs.
        huh huh kirjoitti:

sä olet Viasatin asiakas....vai oikeesti sä oot Viasat-MYYJÄ!

Ja tiedokses, OIKEALTA ASIAKKAALTA ELI MULTA, en ole myyjä toisinkuin sä, sellanen juttu että Canal Digitalin lähetykset ei kyllä töki!!! Eikä töki asiakaspalvelukaan, IKINÄ EN OLE huonoa palvelua Canal Digitalilta saanut ja siksi olen ollutkin monta vuotta sen asiakkaana! Canal Digitalin tehtävä muuten EI ole lähettää lehteä, sen tehtävä on myydä ja välittää kanavia tilaajilleen!

Se mitä kanavat itse tekevät, on niiden oma asia että lähettääkö ne lehteä. Canal Digital ei omista Canal kanavia joten älä TAAS sotke niitä toisiinsa! Vaikka se ei sulle olekaan helppoa kun olet koko ajan viina- ja lääkehouruissa!

Kukaan myyjä ei täällä paskapalstalla selittele sinulle mitään. ihan asiakas satun olemaan
        ja viasatin nimenomaan.

totuus on se että canal vetää törkeää ylihintaa paketeistaan, mitä viasat ei tee. lisäksi
        on epäkohteliasta jättää lehti pois tilaajiltaan.

minusta kyllä canalin palvelu tökkii. monia sekaannuksia on saanut selvitellä laskutuksien
        kanssa.

• Elli Kuuva
        eräs. kirjoitti:

Kukaan myyjä ei täällä paskapalstalla selittele sinulle mitään. ihan asiakas satun olemaan
        ja viasatin nimenomaan.

totuus on se että canal vetää törkeää ylihintaa paketeistaan, mitä viasat ei tee. lisäksi
        on epäkohteliasta jättää lehti pois tilaajiltaan.

minusta kyllä canalin palvelu tökkii. monia sekaannuksia on saanut selvitellä laskutuksien
        kanssa.

mistä vitusta sinä viasatin asiakkaana muka tiedät kuinka canalin palvelu tökkii? Ensinnäkin sulla on perusasiat jo päin vittua, canal ei kauppaa itse mitään vaan sitä myyvät Canal Digital, PlusTv ja kaapelioperaattorit. Näillä jokaisella on oma asiakaspalvelunsa jonka toimintaan canal ei itse vaikuta mitenkään. Joten jos Plustv:n asiakaspalvelu tökkii, vika ei ole canal kanavien. Olet saatanan tyhmä jopa viasatin asiakkaaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe