mitähän etsii kun jo eilen meni eestaas tuo samainen pöristelijä täällä.
Meinaan vaan että jotenkin tuo minua ärsyttää tuo ääni, yhtä paha kuin viritetyissä mopoissa. Hitsi!
Helikopteri taivaalla
8
1477
Vastaukset
- ldsaarolfd
Sama kopteri kiinnitti huomiota tänään keskustassa sekä Piispanristin yllä...
Ääni oli ärsyttävä, myönnän ! - mä vaan
yllä. Luulen, että kyseessä on sen firman helikopteri, joka otta taloista ilmakuvia ja kaupittelee sitten niitä.
- Taivaalle tuijottava
Seuraavan kerran kun tulee pörräämään,niin soita Turun lentoaseman lennonjohtoon ja kerro tapaus.
Niillä on olemassa ohjeet lentäjille minimilentokorkeudesta,jota on noudatettava.
Kyseistä kopteria samaan aikaan itsekin seuranneena sanoisin,että lentäjä alitti minimit. - Ei häiritse
sitten pitäis olla jos ei taivaalla- Helikopterit on suunniteltu lentämistä varten ja lentäminen tapahtuu maanpinnan yläpuolella eli taivaalla. llman moottoria ne eivät siellä pysy ja moottorista lähtee ääni.
- jaskajokunenvaan
tänne kirjoitella ollenkaan kun eivät edes käsitä mistä puhutaan vaan vain höpöttävät niitä ainaisia omiaan, kunhan saavat edes jotain sanottua. Sääliksi käy sunkin sukulaisias.
- Numeron saa tiedustelusta
Vispilä on niin kallis kulkuneuvo, ettei sillä kukaan huvikseen loukkaa Kaarinan ilmatilaa.
Kyllä siinä matalalennossa on varmaan ollut kyse työtehtävästä, joka voi liittyä esim. kartoitukseen tms.
Joku neuvoikin kysymään asiaa Turku Airportin lennonjohdosta, joka on oikein osoite tiedonsaannille ja häiriöilmoituksille. Häiriöilmoituksille on syytä olla muutkin perusteet kuin helikopterin ilmatilanloukkaus.
Myös eri lentoaluksille säädetyistä lentokorkeuksista saa sieltä ihan oikeatakin tietoa.- Oudoksuja
Eikö toi ilmatilan loukkaus koske valtion rajoja?
Ainakin Hornetit käy rajalla toteamassa mahdollisen ilmatilan loukkauksen. - Sanavarasto+
Oudoksuja kirjoitti:
Eikö toi ilmatilan loukkaus koske valtion rajoja?
Ainakin Hornetit käy rajalla toteamassa mahdollisen ilmatilan loukkauksen....ironia on kaarinaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068