jousimies pettää aina

uuvuvuui

Olen kohdannut elämässäni kaksi jousimiestä. Molemmilla samat piirteet. Ensinnäkin - jousimies ei ole perheihminen - käsittelee lapsiaan välinpitämättömästi eikä todellakaan pysty luopumaan omista nautinnoistaan lasten hyväksi. Toinen jousimiehen ominainen piirre on petollisuus. Uskollisuus ja sitoutuminen on jousimiehelle vierasta. Tämä merkki kaipaa hyväksyntää flirttailemalla ja saalistamalla toista sukupuolta jatkuvasti ja kaikkialla. Jousimiehet väittävät olevansa rehellisiä mutta totuus on kyllä aivan toinen. Totuus on vain väline jolla jousimies pönkittää omaa pientä egoansa.
Narsismi vaivaa ja alkoholismi on jatkuvasti uhkaava vaara

7

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarinainen !

      hei

      Sä siis kalastelet itse sellasia henkilöitä, miksi ?

      Itselläni on paha kokemus kauris-miehestä, mutta en kuitenkaan yleistä, koska tiedän että pelkkä merkki ei sano vielä mitään, vaan lisäksi nousu ja kuu-merkit kertovat enemmän.

      Työpaikallani on eräs mies joka on kans jouskari. Hän kyllä petti omaa vanhempaa vaimoaan ja sitten päättivätkin sovussa myöhemmin erota, koska avioliitto oli kuollut.

      Minäkin olen jouskari ja en ole koskaan pettänyt exääni(kauris) ja minä olin se, joka perheen piti kasassa, kun exällä oli muita "ajatuksia".

      • Jouskari/m

        Eipä varmaan tekisi hallaa jos tutustuisit itseesi hieman paremmin? Moni kysymys saa vastauksen menneisyydestäsi, esim. miksi ajaudun aina samanlaisiin parisuhteisiin. Nyt vain kävi sattuma, että nämä kaksi miestä ovat jouskareita, ne olisivat voineet olla muunkin merkin edustajia.


    • tuimas

      Oikeen pönkitti egoani, kun luin ton jousimies pettää aina, saalistaa vastakkaista sukupuolta aina ja kaikkialla. Ai ai kun on nyt luettuani mukava tunne!!!Olen jousimies, ja vähän pöyhkeä-luonne myös, voihan olla just näin!!!!nim."Itsekehuisuus pönkittää egoani" !!!!"

    • Jousimiesnainen1

      Onpas outoa yleistämistä horoskooppimerkin ja tuntemiesi ihmisten välilllä. Joskos totuus onkin tarua ihmeellisempää, sinulla ei vain kemiat kohdannut näiden ihmisten kanssa ja oletit sitoutuvasi, ennen kuin nämä ihmiset halusivat sitoutua?

      • Luonnon ystävä

        Olen jousimies-mies,aina olen laittanut lapset etusijalle ja nyt touhuan lastenlasten kanssa,heidän vuokseen siirrän kyllä omia menojani.Haluan touhuta kotona kaikenlaista,siivousta,ruuanlaittoa,kaikkea mikä kuuluu jokapäiväiseen elämään.Jousimiehellä on kyllä omia kotkotuksia,osa aika utopistisia.Kuitenkin olen jousimiehestä sitä mieltä,että jos pettää ja ei toimi toisen hyväksi, hän ei ole oikea jousimies.


    • Perhekeskeinen jouskari

      Ei todellakaan pidä paikkaansa! Jouskarille omat lapset ja heidän hyvinvointinsa on nro 1! Lapsesta aikuisuuteen! Myös avio/avopuoliso saa jakamattoman huomion.Mutta... Jos tunteet on kumppanin kanssa syystä tai toisesta kuolleet,jouskari voi lähteä helpostikkin hakeen lohdutusta muualta.Myös flirttailu kuuluu silloin asiaan.Ja alkoholismi? Se ei varmasti ole tässä maassa yksin jousimiesten ominaisuus!

    • MasterZeromus

      Nytten kyse sillä Kuumerkki ja Veenus tekevät paljon ynnä Nousu merkki. Otetaanpa muutama Jouskari eri Veenuksella! Jos Veenus Skorppari niin hyvinkin mustasukkainen vaikka kiistääkin asian, Veenus Jouskarilla tuo kuvaamasi tyyli voi hyvinkin pitää paikkansa, Veenus Kauriilla kai se kaikkein uskollisin Jouskareista ja Veenus Vesimiehellä se riippumattomin Jouskareista. No ja Kuumerkeillä lyhyesti! KuuOinaalla hyvinkin hasteellinen ja mahdollisia entisiä suhteita ennen sinua kun taas KuuHärällä tämmöinen on epätodennäköistä. Joo, ja kyllä se Nousu Härkä ja Rapu Keskitaivas Kauriilla kaiken voittaa oli merkki sitten asia yhteydessä Neitsyt tai Jouskari ainakin omasta mielestäni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe