jousimies pettää aina

uuvuvuui

Olen kohdannut elämässäni kaksi jousimiestä. Molemmilla samat piirteet. Ensinnäkin - jousimies ei ole perheihminen - käsittelee lapsiaan välinpitämättömästi eikä todellakaan pysty luopumaan omista nautinnoistaan lasten hyväksi. Toinen jousimiehen ominainen piirre on petollisuus. Uskollisuus ja sitoutuminen on jousimiehelle vierasta. Tämä merkki kaipaa hyväksyntää flirttailemalla ja saalistamalla toista sukupuolta jatkuvasti ja kaikkialla. Jousimiehet väittävät olevansa rehellisiä mutta totuus on kyllä aivan toinen. Totuus on vain väline jolla jousimies pönkittää omaa pientä egoansa.
Narsismi vaivaa ja alkoholismi on jatkuvasti uhkaava vaara

7

1350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarinainen !

hei

Sä siis kalastelet itse sellasia henkilöitä, miksi ?

Itselläni on paha kokemus kauris-miehestä, mutta en kuitenkaan yleistä, koska tiedän että pelkkä merkki ei sano vielä mitään, vaan lisäksi nousu ja kuu-merkit kertovat enemmän.

Työpaikallani on eräs mies joka on kans jouskari. Hän kyllä petti omaa vanhempaa vaimoaan ja sitten päättivätkin sovussa myöhemmin erota, koska avioliitto oli kuollut.

Minäkin olen jouskari ja en ole koskaan pettänyt exääni(kauris) ja minä olin se, joka perheen piti kasassa, kun exällä oli muita "ajatuksia".

• Jouskari/m

Eipä varmaan tekisi hallaa jos tutustuisit itseesi hieman paremmin? Moni kysymys saa vastauksen menneisyydestäsi, esim. miksi ajaudun aina samanlaisiin parisuhteisiin. Nyt vain kävi sattuma, että nämä kaksi miestä ovat jouskareita, ne olisivat voineet olla muunkin merkin edustajia.

• tuimas

Oikeen pönkitti egoani, kun luin ton jousimies pettää aina, saalistaa vastakkaista sukupuolta aina ja kaikkialla. Ai ai kun on nyt luettuani mukava tunne!!!Olen jousimies, ja vähän pöyhkeä-luonne myös, voihan olla just näin!!!!nim."Itsekehuisuus pönkittää egoani" !!!!"

• Jousimiesnainen1

Onpas outoa yleistämistä horoskooppimerkin ja tuntemiesi ihmisten välilllä. Joskos totuus onkin tarua ihmeellisempää, sinulla ei vain kemiat kohdannut näiden ihmisten kanssa ja oletit sitoutuvasi, ennen kuin nämä ihmiset halusivat sitoutua?

• Luonnon ystävä

Olen jousimies-mies,aina olen laittanut lapset etusijalle ja nyt touhuan lastenlasten kanssa,heidän vuokseen siirrän kyllä omia menojani.Haluan touhuta kotona kaikenlaista,siivousta,ruuanlaittoa,kaikkea mikä kuuluu jokapäiväiseen elämään.Jousimiehellä on kyllä omia kotkotuksia,osa aika utopistisia.Kuitenkin olen jousimiehestä sitä mieltä,että jos pettää ja ei toimi toisen hyväksi, hän ei ole oikea jousimies.

• Perhekeskeinen jouskari

Ei todellakaan pidä paikkaansa! Jouskarille omat lapset ja heidän hyvinvointinsa on nro 1! Lapsesta aikuisuuteen! Myös avio/avopuoliso saa jakamattoman huomion.Mutta... Jos tunteet on kumppanin kanssa syystä tai toisesta kuolleet,jouskari voi lähteä helpostikkin hakeen lohdutusta muualta.Myös flirttailu kuuluu silloin asiaan.Ja alkoholismi? Se ei varmasti ole tässä maassa yksin jousimiesten ominaisuus!

• MasterZeromus

Nytten kyse sillä Kuumerkki ja Veenus tekevät paljon ynnä Nousu merkki. Otetaanpa muutama Jouskari eri Veenuksella! Jos Veenus Skorppari niin hyvinkin mustasukkainen vaikka kiistääkin asian, Veenus Jouskarilla tuo kuvaamasi tyyli voi hyvinkin pitää paikkansa, Veenus Kauriilla kai se kaikkein uskollisin Jouskareista ja Veenus Vesimiehellä se riippumattomin Jouskareista. No ja Kuumerkeillä lyhyesti! KuuOinaalla hyvinkin hasteellinen ja mahdollisia entisiä suhteita ennen sinua kun taas KuuHärällä tämmöinen on epätodennäköistä. Joo, ja kyllä se Nousu Härkä ja Rapu Keskitaivas Kauriilla kaiken voittaa oli merkki sitten asia yhteydessä Neitsyt tai Jouskari ainakin omasta mielestäni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1319
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1023
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      801
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe