Karvaiset kivekset

Yök

Kuinkakohan yleistä lienee se että mies sheivaa? Mulle sattu vuoden aikana 3/3 miehestä sellaisia jotka sheivaa, ja sit viime v-loppuna sattu sellanen mies joka ei todellakaan sitä tee! Ja hyi iu, nään vieläkin painajaisia siitä kun mies lähti laskeutumaan vartaloani alaspäin (olin selällään ja mies kontallaan) kohti jalkoväliäni ja hän siis oli jalat harallaan, hänen takanaan oli lamppu, kassit roikkui luonnollisestikin ja VALO HEIJASTUI PALLINKARVOJEN VÄLISTÄ. En oo ikinä nähny mitään vastenmielisempää ja todellakin ymmärrän miehiä jotka haluaa että nainen on ainakin kutakuinkin sheivattu.
Niin siis kumpiinko te törmäätte useemmin, sheivaamattomiin vai sheivattuihin? Ja miesten kokemuksia; sheivaatteko ja jos ette niin miksi ja odotatteko sitä kuitenkin naiselta?

29

5464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sileät pallit

      millaisessa miehessä pallit roikkuu, ukkomiehillä lähes poikkeuksetta karvapallit, kertoo siis siitä, että kotona ei kumpikaan harrasta sheivaamista, bi-miehillä harvemmin karvapallit ja tietysti homoilla(minullakin) on sheivatut pallit ja siistityt karvat, vaikka muu karvoitus tuntuu esim. kasvoilla kiihottavalle, niin karvapallit suussa, ei tule kuuloonkaan, uskoisin, että naisilla aivan sama tilanne.

      • Ukkomies

        Jaahas, taidampa olla sitten se poikkeus, koska omistan sheivatut pallit ja muutenkin siistityn alapään ja olen ukkomies. Siistitty on kyllä muualtaki kehosta ja vaimo ei omista hiusten lisäksi karvoja ollenkaan... Että semmosta...


      • Anonyymi
        Ukkomies kirjoitti:

        Jaahas, taidampa olla sitten se poikkeus, koska omistan sheivatut pallit ja muutenkin siistityn alapään ja olen ukkomies. Siistitty on kyllä muualtaki kehosta ja vaimo ei omista hiusten lisäksi karvoja ollenkaan... Että semmosta...

        Älä puhu paskaa


    • kielimies40+

      kerran viikossa,tarvittaessa parikertaa ja aina jos meen privaan tai thaihierojalle..koska mun isot pallit näyttää paremmalta ja ovat silkinpehmeät..nyt olen vapaa mies..mutta suhteessakin ajelisin jos muija niin haluis,..olen huomannut että nuo thaihierojat varsinkin ovat heti pallejani puristelemassa..toisin oli ennen silloin kun meikäläinenkään ei ajellut palleja

      • ½sheivattu

        Pallit ovat olleet sheivatut nyt 6v, mutta ns häpykarvoitus on, ja tämä omasta halusta. Ja olen avosuhteessa ollut 5v. M52


    • HIRSINÖÖRI

      EI aina kokonaan mutta aina pitää siistiä karvoitusta.

    • tummarapumies

      Tunto on herkempi kun ajelee toisaalta pallini putoavat kohta käyttämättöminä pois heh.

      • hjkhkjhlkkh

        Joo sheivailen kyllä ihan säännöllisesti.. Samaanaikaan sheivaan yleensä "kaikki" paikat kainalot/alapää/jalkaterät/kämmenen päälliset( en tiedä onko mtn järkee noissa kahdessa mutta tykkään vaan).. En todellakaan tykkää, jos naiselta löytyy karvoja (mieluummin täysin posliini, mutta ei pieni karvoitus pahakaan ole).. Ja oletan, että nainenkaan ei tykkää, jos hirveät karvat löytyy joka paikasta... En käsitä mitä mies ajattelee, jos ei tee omalle karvoitukselleen mitään, koska kyllä itseänikin ihan miellyttää, kun ei hirveä pehko ole..

        Ehkä se on vaan laiskuutta. Minusta sillä osoittaa huonoa kunnioitusta toista sukupuolta kohtaan, jos vielä odottaa naisen sheivaavan ja itse ei tee sitten mitään.


    • Shave it

      Ukkomies, sheivaan kassit ja varren sekä kainalot kerta viikkoon (10v näin). Näin mukavampi ja dödökin pitää, toisin kuin pehkojen kanssa.

    • Älkää selitelkö hygieniasyitä.....

      alkoi taas naurattaa...siis mikä ihmeen karvakammo täällä on teillä hyvät ihmiset!!!!!!!!!!! Kyllähän miehisellä miehellä TIETENKIN pitää olla palleissa sekä rinnassa kunnon karvoitus. Naisen tehtävä on olla sileä paitsi tietty alapäässä karvat niinkuin normaalisti on. Minne tää maailma oikein on menossa.....

      • nainennnnn

        Sain miesystäväni kasvattamaan pienen söpön parran ja sheivaamaan pallinsa. En siis pakottanut. Ehdotin että kokeilisi. No, mies kokeili ja totesi että hyvä että kokeili.


    • Kauris M

      Olen ajellut alapääni jo 30 vuoden ajan, palleista kalun ympäriltä pakaroiden välin, ja tietysti parran lisäksi myös kainalot sileiksi, enkä enää viimeisinä vuosikymmeninä karvoja kasvata, pari kertaa viikossa orastava sänki poies alapäästä niin on todella raikas siisti olo.

    • Kerran kokeillut eikä toiste koskaan

      Karvattomat pallit hiertää ja hiostaa. Karvoitus on luonnollinen "liukasti" jalkovälissä. Ajelkaahan persvakonne niin tiedätte että on taatusti ikävää kävellä kun kankut hiertää.

      • Jerrym

        Multa löytyy munakarvoitus, mutta lyhennän sitä sillointällöin saksilla. Mielestäni on outoa, jos mies sheivaa pallinsa karvattomaksi, mutta jaloista ja rinnasta löytyy silti karvoitusta.


    • yöök

      Todella ällöttävää kun mies ei sheivaa, Itse naisena sheivaan itseni joka päivä ettei vain tulisi pienintäkään sänkeä, nykyisin käytän parempaa tapaa päästä KAIKISTA karvoista eroon lukuunottamatta hiuksia, kulmakarvoja sekä ripsiä.

      Kaikista miehistä yhdellä oli todella vähäinen karvankasvu, ei haitannut suihinotossa, tosin silloin keskityin kalun päähän, sitten kaksi miestä sheivasi itsensä ja heiltä tuli imettyä ja nuolettua muutakin kuin vain pelkkää kalua.

      Nykyinen äijäni ei karvojaan ajele, ei vaikka millä olen yrittänyt suostutella. Tulee todella epäarvostettu olo. Miksi minä näen vaivaa miehen mukavuudelle ja nautinnolle, kun mies ei näe vaivaa minun takiani? Taitaa kyllä tuo mies lentää pellolle jos ei tosiaan asiat muutu. Kuitenkin äijäni odottaa minulta ja muiltakin naisilta vähintään karvojen siistimistä.

      • palvelia

        Laitappa viestiä suoraan tulemaan niin katsotaan jos pääsisit kokeilemaan mun kivespussejani sillä minä sevaan ne epilaattorilla ja on todella sileetä maisteltavaa. ([email protected])


      • sdgsdgsgsd
        palvelia kirjoitti:

        Laitappa viestiä suoraan tulemaan niin katsotaan jos pääsisit kokeilemaan mun kivespussejani sillä minä sevaan ne epilaattorilla ja on todella sileetä maisteltavaa. ([email protected])

        Joo et taida olla sitten itse sheivaillut, jos luulet, että hiertää pahasti.. Kun on kunnon bokserit niin ei mitään ongelmaa kyllä ole! Itse sheivaan, kuten tuolla aikaisemmin jo sanoinkin ja en ymmärrä miehiä, jotka eivät huolla omaa karvoitustaan ja vaativat moista sitten kumppaniltaan..

        Tuo on jo mielestäni vakavanpuoleista seksismiä..


    • sjlngkj

      pallit ja peppureiän ympäristön ja jonkin verran kalun yläpuolelta,mut sielt en kaikkea. Posliininaista on kyl kivempi nuolla kuin karvaista,mut toisaalta karvat kiihottavat mua, et en oikein tiedä kumpi on naisella parempi...

    • sepetiushukka

      Olen ajellut pallit paljaiksi kohta jo 10 vuotta, häpykarvat siistin sentin-parin pituiseksi ja juuresta ihan lyhyeksi. Kokoajan pallit eivät ihan karvattomat ole, mutta ehkä viikon tai kahden välein ne ajelen.
      Koskaan ei ole hiertänyt tms. Kullin varressa ei saa myöskään kasvaa karvoja.

      Tyttöystäväni ei karvoituksen ajelua vaadi, koska se on hänen mielestään oma asia. Ja aloitinkin sheivailut paljon ennen seurustelua ihan oman mukavuuden vuoksi. Oli ilkä tunne jos esinahan ja terskan väliin jäi karva... auts..

      Mitä tulee tyttökaveriini. Ensimmäisillä rakastelukerroilla olin aika hämmentynyt hänen puskastaan. Muutaman kerran vihjaisin että, pitäisin lyhyemmästä karvoituksesta. Hän vetosi ensin siihen että, kun on lyhyt karvoitus saa helpommin tulehduksia tai pöpöjä (?!)
      Pian hän kuitenkin alkoi pitämään karvoitustaan lyhyempänä ja suht lyhyenä se on pysynytkin. Tykkään nuoleskella ja imeskellä kovasti pimpsaa ja mukavaahan se on, kun ei tarvitse hukuttaa nenää mihinkään puskaan.

      Ihan posliinia en pimpsasta kaipaa. Mulle riittää kunhan karvoitus on muuten siisti.

    • Äijänköriläs

      No tässä jäätyäni sinkuksi pitkän avioliiton jälkeen, vähän tuunailin paikkoja laihdutin vyötärön solakaksi, karvat pois palleista
      ja hepin ympäriltä samoin kanalosta, hiukan ihonhoitoa ja sen sellaistaa..nää paikat oli avioliiton aikana jo hiukan repsahtanut..tietty ois voinu silloinkin..mutta se arki!!!!No juu kun aloin viuhtoa tuolla baarielämässä ja kauniimpaan sukupuoleen törmäillyt niin on voinut todeta että naiset kun on nähnyt karvattomuuteni , on kullin imemistä ja pallien nuolemista nämä emännät tehneet ilman pyytämättäkin jopa sellaiset jotka eivät imuhommista kostu....joten karvat vaan veks ei oo homojen hommaa ja onhan se hygienian kannalta parempi ja suihinottajan on mielekkäämpää "työskennellä"!!!!

      • Anonyymi

        Kaikki pois, varpaista kainaloihin kerran viikossa saunan yhteydessä. Helppoa eikä tule näppyjä


    • Anonyymi

      joonatan vepsäläinen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole koskaan sheivannut itse, eikä haittaa vaikkei nainenkaan sheivaisi, mies vain.

    • Anonyymi

      Maailman kauneinta vitunkarvoitusta sain kokea kun vietin yötä intialais- neitosen kanssa Mauritiuksella keväällä 1975 :-*

      Vanha Skönö

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täysin jokaisen oma asia, mutta oma mielipiteeni on, että sekä mies siistii ainakin genitaalialueen, kainalot ja naaman. Nainen taas siistii jalat, genitaalialueen ja kainalot.
      Kainalovillat eivät sovi kenellekään ihmiselle.

    • Anonyymi

      U­­u­­s­­­i s­ek­­­si­­­tea­­tteri ava­­utu­­­u Su­­ome­en! Kutsu­­­mme kaikki­. Il­mo­­it­­tau­­­tum­­­ine­n ryhmä­ämm­­e tä­äl­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D9l9T1

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe