Moi. Osaatteko vastata tämmöiseen kysymykseen: olen opiskellut n. vuoden insinööriksi mutta ala ei tunnu omalta ollenkaan. Ajattelin siis hakea johonkin muuhun kouluun, jos oma ala löytyisi. Mutta, entä jos joskus myöhemmin esim. 4 vuoden päästä tuleekin semmoinen fiilis, että voisi sittenkin lukea sen insinöörin tutkinnon jonka silloin aloitti. Saako ne aiemmin käydyt vuoden insinööriopinnot käytettyä hyväksi eli voinko periaatteessa jatkaa siitä mihin jäin? vai onko siinä jokin aikaraja? kertokaa kiitos!
Insinööri opintojen lopettaminen?
1
489
Vastaukset
- jokotaihmm
En ole varma noista, mutta luulisi että pystyy. Mutta sen neuvon annan että harkitse tarkkaan ennen kuin lopetat. Mä voin omasta kokemuksesta sanoa että harmittaa. Viime syksynä olin insinööri linjalla. Ei oikein kiinnostanut, kävin armeijan välissä pois ja sitten armeijan jälkeen vaihdoin tietojenkäsittelyyn koska tietokoneet ehkä vähän kiinnostivat. Nyt täytyy sanoo että yhtä paskaa opiskelu täällä sekä tutkinto on aivan huuhaata. Nyt harmittaa kun lähin sieltä insinööri puolelta ja aijon luultavasti hakea takaisiin. Kannattaa vaikka pistää itsensä poissaolevaksi ja kokeilla jotain muuta ja jos se uusi ei olekkaan sitten parempi niin pääsee takaisin helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295