Ajelevatko kunditkin?

Ymmällään

Kundikaverini on ajellut kaikki kullikarvansa veke. Hänestä se on kiihottavaa ja hän kertoo tehneensä ennen aina niin. Onko totta, että te pojat ajelette karvat sekä kikkelin varresta että pusseista kokonaan pois? Ymmärtäisin viä että vähän siistii pehkoa. Onks tää ihan tavallista?

72

13332

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaaja

      Vain pieni osa miehistä ajelee häpykarvojaan.
      Esimerkiksi omassa laajassa tuttava/kaveripiirissä ei yksikään miespuolinen ole ajellut häpykarvojaan.
      Naisten kohdalla tilanne on toisin.

      • Karvakulli

        Empä tunne minäkään yhtään miestä, joka "häpykarvojaan" ajelis! En! En! En!


      • Batko

        Minä ajan karvat pois joskus kun ne alkaa häiritä suuseksiä, kuselle menoa (talvella) jne.


      • normi karvat
        Batko kirjoitti:

        Minä ajan karvat pois joskus kun ne alkaa häiritä suuseksiä, kuselle menoa (talvella) jne.

        Sulla joko kauhea tuhero tai sitten ihan pieni kikkeli.


    • ratkaisee >
      • Vastaaja

        Olen muutaman kerran tarkkaillut
        ihan uteliaisuuttani myös
        uimahallin saunassa ja suihkussa,
        onko ajeltuja miehiä. Vain yksittäisiä
        miehiä on ajellut häpykarvojaan ja
        täysposliineja on ollut vielä vähemmän.

        On totta, että määrättyjen lajien urheilijat,
        kuten esim. bodarit ajelevat häpykarvojaan,
        mutta nämä, kuten muutkin ajelijat, kuuluvat joka tapauksessa marginaaliryhmään, ainakin vielä.


      • itiksessä
        Vastaaja kirjoitti:

        Olen muutaman kerran tarkkaillut
        ihan uteliaisuuttani myös
        uimahallin saunassa ja suihkussa,
        onko ajeltuja miehiä. Vain yksittäisiä
        miehiä on ajellut häpykarvojaan ja
        täysposliineja on ollut vielä vähemmän.

        On totta, että määrättyjen lajien urheilijat,
        kuten esim. bodarit ajelevat häpykarvojaan,
        mutta nämä, kuten muutkin ajelijat, kuuluvat joka tapauksessa marginaaliryhmään, ainakin vielä.

        huomaa miehiä ja nuorempiakin tienejä jotka on ajanut karvat veks. Eikös noi nudistiporukat ole lähes kaikki karvattomia, ne vaan käy omissa piletyksissään eikä niitä näy yleisissä uimahalleissa?


      • erkka
        itiksessä kirjoitti:

        huomaa miehiä ja nuorempiakin tienejä jotka on ajanut karvat veks. Eikös noi nudistiporukat ole lähes kaikki karvattomia, ne vaan käy omissa piletyksissään eikä niitä näy yleisissä uimahalleissa?

        Lisääntynyt viimeisen 10 vuoden aikana selvästi, mutta silti aika harvinaista. Toivottavasti kunditkin rohkaistuvat ajelemaan turhat karvansa.
        On paremman näköinen ja miellyttävämpi seksissä.


    • Joachim

      Ainakin itse olen ajellut karvat joko kokonaan pois tai ainakin pusseista jättäen varren yläpuolelle ohuesti karvaa.

      Ainakin kaikki naiset, joiden kanssa olen intiimisti ollut ovat pitäneet sitä mieluisena asiana ja toisekseen itse pidän posliinista naisella, niin tasa-arvon vuoksi teen saman.

      Ja tietenkin ilman suurta pehkoa mulkku näyttää isommalta...

      • täti

        IHAN sama, kuinka isolta se näyttää. Tuntuma on tärkein. Käyttötaidoilla on kieltämättä myös merkitystä.


    • en ajele lainkaan

      itselläni on luonnollinen alapään karvoitus ja pidän siitä luonnollisuus on kaunista

    • iso-J

      Itse olen nyt parin vuoden ajan ajellut kivekset, häpykarvat sekä mulkun juuren, eikä kukaan mimmi ole vielä valittanut. Palaute on ollut vain ja ainoastaan positiivista! On kuulemma mukavampi antaa suuseksiä, ei haise jne. Ja kyllähän se näyttääkin vähän isommalta ja tuntuu huomattavasti hygieenisemmältä.

    • Posliini-pili

      tere,

      Oon ajellu/vahannu/poistanu karvoja lähes 8 vuotta. Reaktio naisilta on aina ollut ihastuttava. joskus joku mainitsi pikkupojan pippelistä, mutta tuntumaa saatuaan oli aivan eri mieltä. Seksi tuntuu posliinilla paljon paremmalta, ei ole karvoja kutisemassa ja mitähän vielä? Miellyttävää tämä on. Ja onhan tällä tietynlainen shokkivaikutuskin esim. ekalla kerralla firman saunaillassa naamat vähän levähti. =)

    • Sami79

      Karvat jalkojen välissä ei peitä mitään niin kun naisil joten pitäis olla ihan sama onko karvoja vai ei. Minä itse ajan karvat pois inhoon niitä. Parempi paljaana

    • ajeltu on parempi

      Mä ajelen kans mun karvat kalusta ja pusseista. Aloite tuli vaimolta, joka ei tykkää suihinoton jälkeen karvoista suussaan. Asia on mielestäni ihan ok, koska karvaton kelpaa paremmin vaimolle. Ja on paljon hauskempi muutenkin. Runkatessa ei haittaa vaikka roiskahtaa, ei jää klimppejä kavoihin...Eli siis se on ihan normaalia!!

      • "WILLIMIES "

        Olen 58v,uros ja ajellut karvani alapäästä pitkään siisti,puhtaan oloinen ja pallit kyrpä aina hyvin esillä (19,5) näyttävät vielä suuremmilta,ilman karvoitusta!!!


      • runkkari

        Tarkoitatko ettet pese kulliasi runkun jälkeen?????


      • jusu
        "WILLIMIES " kirjoitti:

        Olen 58v,uros ja ajellut karvani alapäästä pitkään siisti,puhtaan oloinen ja pallit kyrpä aina hyvin esillä (19,5) näyttävät vielä suuremmilta,ilman karvoitusta!!!

        Olen vähän nuorempi 45 v. Mutta olen ajellut kaikki karvani pois jo 22 vuotta. En ole kovin usein jätkä porukassa saunonut, mutta ei kukaan silti ole viisastellut. Naiset on pitäneet posliinista aina.


    • JPH

      Minä ainakin ajelen pussit ja varren paljaaksi. Jätän siihen yläpuolella lyhyen karvoituksen. Paljon sexympi (jopa omasta mielestä) ja mukavampi.

    • iso-J

      Faktahan on se, että ihminen on utelias. Jokainen jätkä katsoo vahingossa tai tarkotuksella saunassa tai muussa vastaavassa paikassa muiden jätkien vehkeet. Ei toisen killutinta voi olla huomaamatta (paitsi jos oot sokee) eikä se kenestäkään homoo tee.

      Tän viestiketjun perusteella vois päätellä, että karvattomia miehiä olis reilusti, mutta ikinä en ole toista karvatonta miestä nähnyt saunailloissa tai uimahallissa. Niin se vaan on. Mites on naiset, onko niitä karvattomia miehiä tullu vastaan???

      • Sami

        Mä olen nähnyt pari posliinimiestä yleisissä saunoissa. Täytyy sanoa, että olemme harvinaisia.

        Itse olen 33-v ja olen ollut poslari viimeiset kymmenen vuotta, koska se näyttää ja tuntuu niin paljon paremmalta.

        Jos en ole viitsinyt ajella pariin viikkoon, en edes oikein ilkeä mennä yleiseen saunaan ajelemattomana. Olo tuntuu jotenkin siltä, että on ollut välinpitämätön itseään kohtaan.


    • kokeilija

      No eipä oo kovin tavallista. Kannattais kyllä kokeilla, koska posliini kummallakin tuntuu aika jännältä ja herkältä - sitä on ikään kuin lähempänä. Mutta kyllä sekin viehätys tietysti laimenee.

      • kiekkkoilia

        meidän piireissä, jos ei oo ajeltu niin monesti asiasta vittuillaan !!


    • Miksiei

      Siis tottakai ajelen karvat pois itseltäni. Joskus enemmän joskus vain pussit ja muuten trimmataan. Samalla vaadin myös naiseltani säädyllistä trimmausta tai täysposliinia. Niin ja perskarvat myös.

    • T-74M

      Itse ajelen jokaikisen karvaa muistuttavankin pois alakerrasta..

    • Juho

      Eikö sellainen munakarvojen ajelu ole vähän niin kuin homojen hommaa? Miksi heteromies ajelisi karvojaan. Jos uimahallissa näkee jonkun karvattoman mulkun, kyllä se usein muutenkin näyttää homolta.

      • utelias

        miltä homo näyttää??


      • Juho
        utelias kirjoitti:

        miltä homo näyttää??

        Homo näyttää ihan homolta. Sillä on kampaajalla ajellut hiukset, hoidetut kynnet, kullikarvat ajettu pois tai johonkin muotoon ajeltuina, tukka poninhännällä ja ainakin yksi korvakoru. Sillä on oma hiustenkuivaaja mukana uimahallissa ja se tykkää näyttää karvatonta mulkkuaan. Sillä on sormus pikkusormessa ja se kyttää sun persettä.


      • dave

        tää on loputon ketju. Ne, ketkä ajavat, pitävät sitä hyvänä ja tuntuu että kaikki muut sitten ihannoivat luonnollisuutta tai leimaavat homoiksi. Luonnollisuus, mitä se on? Kai te käytte suihkussakin ja leikkaatte kynnet? miten tää eroaa siitä jos haluaa olla huoliteltu. Jos naiset ajelee karvojaan niin musta on reilua että miehet myös. Jos siis tykkää. Itse ajelen aina ja palaute on mullakin naisilta vain positiivista.

        Kannattaako tätä ketjua jatkaa enää...


    • Minä myös

      Mulle suoritettiin ympärileikkaus vuosi sitten.
      Yllättäen terska oli aika herkkänahkainen, joten sain päähäni ajella tyvi ja pallit karvattomiksi, ettei nipistelisi. Jostain systä siihen vaan jäi koukkuun. Varsinkin, kun vaimokin oli osittain ajeltu, tunto parani rakeastelua silmällä pitäen sekä itse tunnen oloni paljon puhtaammaksikin.

    • zxckoe

      Olen murrosikäisestä asti ajellut kullikarvani pois. Alussa jännitti kauheasti, että mitä isä sanoo saunassa kun näkee. Eihän se tykännyt, mutta ei nyt suuttunutkaan. Minusta alapää kuuluu pitää siistinä, ei kai tänä päivänä enää kukann tykkää isosta puskasta, vai tykkääkö??

    • jnhb5gv4fd

      Alkup. viesti on jo 9v vanha, liekö miesten karvojen ajelu lisääntynyt siinä ajassa? Itse olen ajellut suunnilleen ton 9v juuri pallit ja varren ja pikkasen lyhentänyt yläpuolelta. Asialla ei ole minulle minkäänlaista seksuaalista merkitystä, on vaan "kevyempi" olo, eikä hikikarpalot jää karvoihin.

    • zxckoe

      Tuleeko sulle jnhb5gv4fd varteen miten pitkälle karvaa? Mulle 1-2 senttiä.

      • jnhb5gv4fd

        Viel pitempää tulee mul, jos en ajele


    • Joo Joonas

      Minkä ikäisenä tyypillinen nuorimies aloittaa tuon munakarvojen siistimisen? Kokemuksia!

      • smooth balls

        Olisinkohan itse aloittanut jossain tuossa 25 samoihin aikoihin kun vaihdoin pörisevän koneen takaisin höylään parranajossa.


    • Joo Joonas

      oliko sulla ihan rehottava puska siihen asti?

      • Smooth balls

        Minullekko yritit vastata? Käytä vastaa-nappia, niin viesti menee oikeaan kohtaan.

        Vastataan vaikka et olisi kysynytkään:
        Juu, ihan naturelli oli siihen asti. Rehottava on omalla karvankasvullani ehkä hieman liioittelua. Lisäksi olen muutenkin kohtalaisen vaalea, niin karvoitus ei näytä niin julmalle.

        Joskus kyllä saksilla lyhentelin varovasti aiemminkin, mutta öbaut noihin aikoihin koski partahöylä ekaa kertaa nivusaluetta.


      • Joo Joonas
        Smooth balls kirjoitti:

        Minullekko yritit vastata? Käytä vastaa-nappia, niin viesti menee oikeaan kohtaan.

        Vastataan vaikka et olisi kysynytkään:
        Juu, ihan naturelli oli siihen asti. Rehottava on omalla karvankasvullani ehkä hieman liioittelua. Lisäksi olen muutenkin kohtalaisen vaalea, niin karvoitus ei näytä niin julmalle.

        Joskus kyllä saksilla lyhentelin varovasti aiemminkin, mutta öbaut noihin aikoihin koski partahöylä ekaa kertaa nivusaluetta.

        Hei Smooth balls. Käytätkö siis partahöylää myös kiveksiin? Ajattelin että se olisi ainakin riippupalleille vaarallinen, kun iho on löysänä pussissa kivesten yläpuolella. Olenko väärässä?


      • 6bh5vg4f
        Joo Joonas kirjoitti:

        Hei Smooth balls. Käytätkö siis partahöylää myös kiveksiin? Ajattelin että se olisi ainakin riippupalleille vaarallinen, kun iho on löysänä pussissa kivesten yläpuolella. Olenko väärässä?

        Ei oo vaarallinen, pikkuhaavoja voi tulla, mut mitä sitten


      • TekniikkalajiSeOn
        Joo Joonas kirjoitti:

        Hei Smooth balls. Käytätkö siis partahöylää myös kiveksiin? Ajattelin että se olisi ainakin riippupalleille vaarallinen, kun iho on löysänä pussissa kivesten yläpuolella. Olenko väärässä?

        Ei tule haavoja, kun pidät pallien ihon tiukkana siitä kohtaa, mistä ajelet. Itse tykkään käyttää sekä partakonetta että höylää. Nivusissa arimmista kohdista otan koneella, koska höylällä tulee punaiset näpyt. Koneella ajaessa niitä ei tule.


    • Puolisolle mieliksi

      Mun mieheni siistii karvansa lyhyiksi ja ajelee kasseista kokonaan pois. On siistiä ja huoliteltua. Tykkään! Omat karvat saa kans kyytiä kokonaan. Mies tykkää.

    • jusspussnuss

      Olen muuten uimahallissa huomannut, etteivät kaikki nuoret miehet sentään sheivattuja ole. Mutta pitäisikö?

    • AntonV

      Mäkin ajaisin, mutta mikä olis sellainen laite jolla vois siistiä - ei siis ajaa kaikkea pois, kuten höylä tekee? Ja voiko samaa laitetta sitten käyttää kiveksille? Onko kokemusta?

      • seiveri

        Itsellä on joku philipsin kone. Semmonen on hyvä, kun saa kamman piruutta säädettyä, niin ei ihan lähe juurta myöten. Pallit ja varren ajan höylällä. Tyttökaveri ei tykkääihan posliinista, niin jätän mieliks vähän karvaa :) Aiemmin en kavereitten huomannu ajelevan, mutta viimeks kaveriporukalla saunoessa oli myös yksi toinen näköjään ajellu.


    • Karvattomanampi

      Ajelen karvani ja jos se jotakuta häiritsee, niin sehän on ihan tämän häiriintyneen persoonan henk.koht. asia.
      Makuasia.

    • M-39V

      Kyllä ajelen ja täysin posliiniksi. Tuntuu ja näyttää mukavalta. Vaimokin tykkää, mutta ihan itseni takia ajelen.

      Viitisen vuotta on tullut ajeltua ja vaikea ajatella, että kasvattaisi karvat takaisin.

    • Omamunapehko

      Kaveripiirissä on ollu jaikilla munakarvat mutta viime saunaillassa yks jannu yllätti kun housuista tuli täys posliini. Mutta silti kai harvinaisia miehillä on?

    • tinttanttaa

      On todella.

      • Siisti4

        Niinpä!
        Karvattomat saavat vain posliinineidoilta!

        Touhutkaa suttutuherot rauhassa keskenänne.
        Me puhtaat posliinit karttelemme teitä kaikin keinoin!


    • omamunapehko

      Ei meitä tarvitse katella se on perverssiä.

    • minäkin

      Siis täh, aloittaja millä vuosikymmenellä elät? Totta kai fiksut jätkät siistii paikat.

    • Suurmulukku

      Kulli näyttää kantajansa mielestä suuremmalta kun ajaa karvat veke. Onks ne sitte pienimulukkusia äijiä jotka sheivaa pallejaan?

    • kääk

      Kysymys on siisteydestä ja toisten huomioon ottamisesta.

    • tosio

      Varmaan 95 v miehistä ajelee tänä päivänä kullikarvat.

    • Minä ajelen juuri noin ja olen hyvin tyytyväinen siihen.

    • Yleinen tieto

      Sheivaavat kundit on yleensä vähintäänki bissejä, tai sitten ihan kokonaan kaappihomoja.

      • Eliot

        Vittu että on kyllä 100% URPO tämän kommentin takana! Astu naulaan, ja kurkkaa peiliin! HUHHUH!!!


    • Nainen 34

      Paha sanoa kun en ole koskaan karvatonta miehen värkkiä nähnyt, mutta ajatuksena pidän enemmän siitä karvaisesta kuin ilman karvoja.

    • Mies 40

      Ajelen kaiken ja olen ajellut ehkä viisi-kuusi vuotta. On vain itsestä mukavampi. Vaimon mielestä oli aluksi outoa, mutta nyt taas olisi outoa kuulemma, jos en ajelisi eikä haluaisi takaisin karvaista versiota. En kyllä itsekään voisi kuvitella lopettavani.

      Niin ja olen nelikymppinen. Ja kyllä me harvinaisia olemme, ainakin niissä piireissä missä itse liikun. Muutaman muun olen joskus huomannut, jos nyt en mitään katselmusta missään suoritakaan.

    • siistiä

      Eikö tää ole itsestään selvä jo nykyään ? Siistit kundit ajelee. Junteilla on iso puska.

    • niinks on

      Kyllä tänä päivänä uimahallien saunas ja kuntosleil näkee paljon ajeltuja kaluja ja palleja. Tosi siistiä.
      Rehottavat pehkot tosi rumia ja epäsiistejä. Monia nuoria perheenisiä näkee ajeltuna eikä he ole mitään bissejä tai homppeleita, kuten heidät helposti leimataan.

    • straight me

      Heterot ajelee ihan siinä ku homot ja bisset, paitsi jos on juntti.

    • Välillä on karvat ja välillä ei. Jostain syystä itsellä tulee aina pakkomielle ajaa kaikki pois humalassa ollessa. Perjantaina oli pikkujoulut ja housuissa taas karvaton värkki. No eipä noita yleensäkään ole palleissa ja päälläkin vain siististi rajattu alue.

      • hilebile

        Olitko humalassa jo kotona vai ajelitko ne karvat vasta juhlissa? Eikö kukaan kommentoinut?


      • hilebile kirjoitti:

        Olitko humalassa jo kotona vai ajelitko ne karvat vasta juhlissa? Eikö kukaan kommentoinut?

        Ajelin kotiin tultuani kuten aina ennekin. Juhlissa ei kukaan kulliani nähnyt, mutta avovaimo tykkäs, kun tuli eilen reissusta.


      • hilebile
        random222222 kirjoitti:

        Ajelin kotiin tultuani kuten aina ennekin. Juhlissa ei kukaan kulliani nähnyt, mutta avovaimo tykkäs, kun tuli eilen reissusta.

        Aika kiva tapa. Mut tekeekö sun koskaa mieli bileissä ottaa kulli esiin?


    • Kaappihomppeleita

      Normaali HETEROmies ei sheivaile.. jos sun kundikaveri on sheivaillu, niin kysäsepä sivumennen kuinka paljon harrastaa "kivaa poikien kesken"!

    • mä ainaki

      Aika usein sitä bileissä tapahtuu, että jotkut on munasillaan. Ei oo harvinaista!

    • räsyt pois

      Räsypokkaa on tullut bileissä pelattua ja silloin kalut tietysti näkyy. Se tuntuu olevan monille ihan tuntematon peli.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe