Mitä tehdä:Ex miesystäväni ei suostu hakemaan tavaroita kellarivarastostani vaan säilöö niitä siellä.Olen laittanut,sähköpostia,viestejä ja soittanut.Ei edes vaivaudu vastaamaan.
Tahdon tavarat sieltä pois.Jos heitän ne roskiin niin onko se rikos?
onko kellään viralliata tietoa?
Toisen tavarat varastossa?
3
921
Vastaukset
- 3r3waefdzsfsefsz
tuskin se mikään rikos on.. Ja vaikka olisikin, kuka nyt tuollaista asiaa lähtisi ajamaan..
Sama kuin joku ajaisi autosi pihaasi, ja et saisi tehdä asialle mitään vaikka se seisoisi siinä vuoden päivät..
Ilmeisesti tavarat ovat miehellesi arvottomia joten roskiin vaan..! =D
Tai vie vaikka kirpputorille niin voit vähän tienatakkin.. - yömyöhään
neiitä pois niin ettei kukaan näe.
Kukaan ei pysty sitten todistamaan minne ne on hävinneet.
Tuollalailla kerran putsasin eräät kamat.
Vähän tuli sanomista mutta siihen se jäi.
Varsinkin jos heität lukon pois että kuka tahansa on
periaatteessa voinut tavarat viedä.- asiasta tietävä
Olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa, jolloin sain asianajajalta neuvoksi ensin ilmoittaa mieluiten kirjatulla kirjeellä asianosaiselle selkeästi tietty päivämäärä, johon mennessä tavarat noudettava muuten poistetaan varastosta. Tällä tavoin turvaat selustasi eli toinen ei myöhemmin valittaa (nostaa oikeusjuttua, jos sattuisi olemaan kyseessä arvokastakin omaisuutta), ettei olisi tiennyt omaisuuden jäämisestä sinun varastoosi tai ymmärtänyt hakea ajoissa pois ennen kuin heität roskiin/siirrät pihalle tms.
Jätä ehdottomasti itsellesi kopio lähettämästäsi kirjeestä/sähköpostista tai muusta kirjallisesta dokumentista, jotta voit myöhemmin tarvittaessa todistaa ilmoittaneesi asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337