Mitä tehdä:Ex miesystäväni ei suostu hakemaan tavaroita kellarivarastostani vaan säilöö niitä siellä.Olen laittanut,sähköpostia,viestejä ja soittanut.Ei edes vaivaudu vastaamaan.
Tahdon tavarat sieltä pois.Jos heitän ne roskiin niin onko se rikos?
onko kellään viralliata tietoa?
Toisen tavarat varastossa?
3
894
Vastaukset
- 3r3waefdzsfsefsz
tuskin se mikään rikos on.. Ja vaikka olisikin, kuka nyt tuollaista asiaa lähtisi ajamaan..
Sama kuin joku ajaisi autosi pihaasi, ja et saisi tehdä asialle mitään vaikka se seisoisi siinä vuoden päivät..
Ilmeisesti tavarat ovat miehellesi arvottomia joten roskiin vaan..! =D
Tai vie vaikka kirpputorille niin voit vähän tienatakkin.. - yömyöhään
neiitä pois niin ettei kukaan näe.
Kukaan ei pysty sitten todistamaan minne ne on hävinneet.
Tuollalailla kerran putsasin eräät kamat.
Vähän tuli sanomista mutta siihen se jäi.
Varsinkin jos heität lukon pois että kuka tahansa on
periaatteessa voinut tavarat viedä.- asiasta tietävä
Olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa, jolloin sain asianajajalta neuvoksi ensin ilmoittaa mieluiten kirjatulla kirjeellä asianosaiselle selkeästi tietty päivämäärä, johon mennessä tavarat noudettava muuten poistetaan varastosta. Tällä tavoin turvaat selustasi eli toinen ei myöhemmin valittaa (nostaa oikeusjuttua, jos sattuisi olemaan kyseessä arvokastakin omaisuutta), ettei olisi tiennyt omaisuuden jäämisestä sinun varastoosi tai ymmärtänyt hakea ajoissa pois ennen kuin heität roskiin/siirrät pihalle tms.
Jätä ehdottomasti itsellesi kopio lähettämästäsi kirjeestä/sähköpostista tai muusta kirjallisesta dokumentista, jotta voit myöhemmin tarvittaessa todistaa ilmoittaneesi asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882