Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Mielialalääkkeet ja halut?

Kuulin yhden tyypin suusta väitteen että masennuslääkkeet saisivat sivuvaikutuksena aikaan huomattavaa sukupuolivietin korostumaa naisilla.

Onko tässä mitään perää vai lemataanko henkilö paskanpuhujaksi?
4230
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

niin eikös niitä sitten käytettäisi oikein "virallisestikin" tuohon. Etenkin kun masennuslääkkeillä ei ole kovin paljoa haittoja.

Äänestä
  • Masislääkkeillä on erittäin paljon haittoja.

    Niihin kuuluu viivästynyt tai estynyt siemensyöksy tai naisilla orgasmin saanti. Herkkyys muutokset, eli tunnottomuus alapäässä. Halujen väheneminen. Keskittymiskyvyn puute mikä vaikeuttaa kiihottavien fantasioiden ajattelua. Miehillä tuollaiset ongelmat aiheuttavat lisäksi kesken kaiken heikentyvän erektion kun kiinnostus yksinkertaisesti siirtyy johonkin muuhun asiaan, tai kiinnostus loppuu kun nalli ei pala sitten millään. Suurin haitta on tietenkin parisuhteelle koska seksuaalisuuden väheneminen toisella vaikuttaa erittäin paljon puolisoon joka ei ymmärrä lainkaan kuinka voimakas vaikutus noilla lääkkeillä on.

    Naisilla haitat ovat ihan yhtä yleisiä kuin miehilläkin, eli mitään sukupuolten välillä olevaa eroa ei ole.

    Äänestä

  • sekslerputti kirjoitti:

    Masislääkkeillä on erittäin paljon haittoja.

    Niihin kuuluu viivästynyt tai estynyt siemensyöksy tai naisilla orgasmin saanti. Herkkyys muutokset, eli tunnottomuus alapäässä. Halujen väheneminen. Keskittymiskyvyn puute mikä vaikeuttaa kiihottavien fantasioiden ajattelua. Miehillä tuollaiset ongelmat aiheuttavat lisäksi kesken kaiken heikentyvän erektion kun kiinnostus yksinkertaisesti siirtyy johonkin muuhun asiaan, tai kiinnostus loppuu kun nalli ei pala sitten millään. Suurin haitta on tietenkin parisuhteelle koska seksuaalisuuden väheneminen toisella vaikuttaa erittäin paljon puolisoon joka ei ymmärrä lainkaan kuinka voimakas vaikutus noilla lääkkeillä on.

    Naisilla haitat ovat ihan yhtä yleisiä kuin miehilläkin, eli mitään sukupuolten välillä olevaa eroa ei ole.

    Eli kun lääkkeiden käyttö loppuu niin sitten vasta haluttaakin? :D

    Vai toimiikohan se niin...

    Äänestä

  • nimimerkki2 kirjoitti:

    Eli kun lääkkeiden käyttö loppuu niin sitten vasta haluttaakin? :D

    Vai toimiikohan se niin...

    Ei aina. Valitettavasti jotkin lääkkeet vaikuttavat vielä pitkään haluja ja kykyjä vähentävästi.

    Jos lääkkeitä on käytetty vähän aikaa niin silloin voi tulla kunnon piikki haluihin kun lääkkeet lopetetaan, mutta se ei välttämättä tarkoita sitä että kyvyt normalisoituisivat samaan tahtiin. Kyvyt ja halut ovat ihan eri asia.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


nimimerkki2 kirjoitti:

Kuulin yhden tyypin suusta väitteen että masennuslääkkeet saisivat sivuvaikutuksena aikaan huomattavaa sukupuolivietin korostumaa naisilla.

Onko tässä mitään perää vai lemataanko henkilö paskanpuhujaksi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu