Somalineekeriin joka lähtee sotaa pakoon.60%suomen sodan sotilas karkureita oli svekoja ja svekoja oli 10% väestöstä,siksi ne rakastaa mamuja veriveljiään ja haluaa täyttää suomen jota puolusti SUOMALAINEN suomenkielinen kaikella p,sk,lla.
Vastaukset 2
Ole meistä suomenruotsalaisista mitä mieltä tahansa mutta kirjoittamasi törkeydet voidaan tulkita vain yhdellä tavalla eli kiihottamisena kansanryhmää vastaan, ja perusteena käytät pelkkiä valheita.
"Yhteensä karkuruus- ja pakoilurikoksiin syyllistyi Suomessa noin 31 000–35 000 miestä, joista arviolta runsas puolet oli varsinaisia karkureita. Karkuruus painottui sekä absoluuttisesti että reserviläisten määriin suhteutettuna selvästi Varsinais-Suomeen, Satakuntaan, Itä-Hämeeseen ja Pohjois-Uudellemaalle. Karkuruus painottui maaseudulle ja tiettyihin kuntiin; jossain pitäjässä karkureita saattoi olla paljon, kun taas naapuripitäjässä ei lainkaan. Kuntakohtaisesti suurin suhteellinen karkureiden osuus oli Kolarissa, 7,8 %"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sotilaskarkuruus
P.S. Kuinka monta suomenruotsalaista tunnet henkilökohtaisesti?- ArJuPa
Tällaiset typeryydet kannattaa jättää väliin. Ne eivät todellakaan aja sitä asiaa, joka on meille suomalaisille tärkeää. Tärkeää on saada Suomi menestymään ja ruotsille vähemmistökielen asema siten, ettei sitä tarvitse jokaisen pakosta opiskella. RKP pitää saada pois hallituksesta, jotta se ei voisi 5% kannatuksensa turvin sanella isoille puolueille, mitä saa tehdä ja mitä ei. RKPläistenkin olisi hyvä välillä tyytyä demokratiaan ja unohtamaan RKPn tyyppinen kiristys- ja lypsypolitiikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4031557- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29694- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht407633- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474