Kohta se alkaa

Eräsmies1357

Suunnittelen ampuvani 15 hirveä tälle syksylle

7

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahti-Jussi

      et tiedä hirvenmetäksyksestä yhtään mitään. Minä ammun vuosittain ainakin 20 hirveä ja syön itse kaikki ampumani hirvet.

      • muutama vuosi hirven metsästystä

        Iso mies taidat olla kun menee hirvenlihaa yli kilo päivässä,eli yleensä nämä kehujat eivät itse metsästä tokkopa nähnytkään elävää hirveä luonnossa.


    • oletko harkinnut teurastajan ammattia? Ajattelehan, montako isoa elukkaa saisit tappaa yhdessä päivässä, jos olisit teurastaja. Siitähän tulee jo kunnon lihavuori eikä sulla tarvitsisi enää mahtailla noin pienillä lihamäärillä. Toki hirven tappaminen on yhtä helppoa kuin lehmän teurastaminen, mutta lehmiä on vain paljon enemmän kuin hirviä. Siksi tapettavaa piisaa eikä se ole kausiluontoista kuten hirvestys, vaan saisit jatkuvasti toteuttaa himojesi tyydyttämistä.

      • Eräsjorma

        25 hirveä kaudessa, ja myyn suurimman osan,mitä nyt muutaman itse ja koirani syövät.


      • Eräsjorma kirjoitti:

        25 hirveä kaudessa, ja myyn suurimman osan,mitä nyt muutaman itse ja koirani syövät.

        apina! Kun minulla ei suinkaan ole tarkoitus kehuskella elävien lihaläjien mahdollisimman suurella taappamismäärällä, vaan kritisoida tällaista älyvapaata ja lihanhimon sokaisemien apinoitten laumaa. Jos kehut vielä olevasi sekä rahan- että lihanhimon sokaisema apina, niin minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että kampaa apina naamasi ja katso peiliin. Ehkä sinustakin täten voisi tulla jotain. Vaikkapa hirnupelle, heh heh.


      • Savotiller
        Susianalyytikko kirjoitti:

        apina! Kun minulla ei suinkaan ole tarkoitus kehuskella elävien lihaläjien mahdollisimman suurella taappamismäärällä, vaan kritisoida tällaista älyvapaata ja lihanhimon sokaisemien apinoitten laumaa. Jos kehut vielä olevasi sekä rahan- että lihanhimon sokaisema apina, niin minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että kampaa apina naamasi ja katso peiliin. Ehkä sinustakin täten voisi tulla jotain. Vaikkapa hirnupelle, heh heh.

        30 elikkoo syksyssä Sukulaisetkin tykkää.Ja eikun naurattaa vuan,


      • 5 otusta päivässä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        apina! Kun minulla ei suinkaan ole tarkoitus kehuskella elävien lihaläjien mahdollisimman suurella taappamismäärällä, vaan kritisoida tällaista älyvapaata ja lihanhimon sokaisemien apinoitten laumaa. Jos kehut vielä olevasi sekä rahan- että lihanhimon sokaisema apina, niin minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että kampaa apina naamasi ja katso peiliin. Ehkä sinustakin täten voisi tulla jotain. Vaikkapa hirnupelle, heh heh.

        Enemmänkin menisi, mutta ei ehdi nylkemään. Toistasataa saa kasaan koko kautena.
        Kiire tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe