palstat turhia...

jonninjoutavaa vatvomista, erilaisista uskoista....

Olen tullut sellaiseen käsitykseen,,, onneksi!

12

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weha_

      kaikki hurmoshenkiset yhdistykse vois lopettaa hellarit vl. ynm ovat aivan turhaa raamatun vääristelyä ja niistä ei taivastiet aukea.
      Helvetin tulimeri odottaa aimoa ja oivaa sekä heitä seuraavia.

      • omalla nimimerkilläni, joten älä vääristele....jokaisen oma asia mihinkä kuuluu...


    • T. Anni

      Ihme tyyppi! Kirjoittaa tällaisen viestin ja kuitenkin kiertää kaikki mahdolliset palstat. Ja vielä on muutama ikioma saittikin rallatella. Onhan kyllä tylsää kierrätellä samoja raamatunlauseita vuositolkulla, kyllä sen toisaalta ymmärtääkin. Joten heippa nyt, Weha.

      • Heippa...NYT Olen tullut sellaiseen käsitykseen,,, onneksi!


      • noita wehan

        ja kikin palstoja poistettu lainvastaisina palveluntarjoajien toimesta - lieneekö joku vielä hengissä jollain ambitiomaan palvelimella?


      • weha kirjoitti:

        Heippa...NYT Olen tullut sellaiseen käsitykseen,,, onneksi!

        Kyselin sitä omassa aloituksessanikin, mutta et vastaa. Jos hellari olet ollut ,niin sinut on aikuiskastettu.


      • Anu.saukko_
        weha kirjoitti:

        Heippa...NYT Olen tullut sellaiseen käsitykseen,,, onneksi!

        Ihmisreppanoissa aikaan juuri wehan kaltaisia zompia jota toistaa 2oppimaansa puhvelin lausetta
        ja hokee niitä kaikilla keskustelu palstoilla.
        Ei se sinänsä vaarallista ole harmittomia nämä vehat loppujen lopuksi on
        tietoa ja kokemusta puuttu sokeaa uhoa riittää. Yleisillä paikoilla ovat hiljaa kuin kusi sulassa
        kukaan. Vl ei uskalla kertoa ääneen että on vl. Niin paljon ne häpee sekaopp
        uskoaan.


    • ottaa

      pattiin saatanallisten vl-oppien kova arvostelu?

    • Kaikki on turhaa

      Seurat ovat malliesimerkki turhuudesta ja lieveilmiöineen ympäristövihamielisiä. Mietipä, kuinka paljon enemmän keskimääräinen lestaheikki kuormittaa ympäristöä käymällä ry:llä na siihen, että hoitaisi yhteyden kohtaotovereihinsa netipalstan välityksellä.

      • hoidetaan seurakunnassa. Puhuin siis niistä erilaisista uskoista ja opillisista sekasotkuista, mitä tälläkin palstalla on.

        Seurat ovat monelle henkireikä, mutta itselläni on nyt rankkaa aikaa, eikä ne maistu, ei. Työn ja työkaverit koen hyvänä asiana....onneksi on töitä.

        Niin uudella kasteella, en ole ikinä ollut. Eräät helluntailaiset ovat houkuteleet ja puhuneet, mutta olen sanonut siihen tapaan, etti kukaan Henki ole minulle kertonut uudesta kasteesta. Käskekää se henkenne mulle kertomaan, jos sillä on asiaa...


      • Delilah1
        weha kirjoitti:

        hoidetaan seurakunnassa. Puhuin siis niistä erilaisista uskoista ja opillisista sekasotkuista, mitä tälläkin palstalla on.

        Seurat ovat monelle henkireikä, mutta itselläni on nyt rankkaa aikaa, eikä ne maistu, ei. Työn ja työkaverit koen hyvänä asiana....onneksi on töitä.

        Niin uudella kasteella, en ole ikinä ollut. Eräät helluntailaiset ovat houkuteleet ja puhuneet, mutta olen sanonut siihen tapaan, etti kukaan Henki ole minulle kertonut uudesta kasteesta. Käskekää se henkenne mulle kertomaan, jos sillä on asiaa...

        olen vuosien painiskelun jälkeen tilanteessa, jossa en pysty tunnustautumaan virallisten oppien mukaiseksi vanhoillislestadiolaiseksi. Liike on ajautunut tapaoppiin ja pinnallisen tuntuiseen yhteisöpuuhasteluun.
        Pulmia koen eniten syntikäsityksessä ja evankeliumin ja lain tehtävien jonkinlaisen sekaantumisen (tarkoitan lain korvautumisen armoneuvoilla).

        On hyvä, että palstalla on ollut myös kaltaisiasi "puhdasoppisia" v-kirjoittajia, joiden kirjoituksiin on helppoa peilata omia ajatuksiaan. Itse olen kokenut , että hengellisen ulottuvuuden lisäksi asioilla ja henkisiä ja kulttuuriin sidottuja puolia, jolloin Raamatun tulkinta saattaa muuttua haastavaksi.

        Rankkoja aikoja elämässä on välillä kaikilla, toivottavasti jaksat elää niiden lävitse ja Luoja antaa vaihteeksi kevyempää kannettavaa.


      • etsivä-xx
        weha kirjoitti:

        hoidetaan seurakunnassa. Puhuin siis niistä erilaisista uskoista ja opillisista sekasotkuista, mitä tälläkin palstalla on.

        Seurat ovat monelle henkireikä, mutta itselläni on nyt rankkaa aikaa, eikä ne maistu, ei. Työn ja työkaverit koen hyvänä asiana....onneksi on töitä.

        Niin uudella kasteella, en ole ikinä ollut. Eräät helluntailaiset ovat houkuteleet ja puhuneet, mutta olen sanonut siihen tapaan, etti kukaan Henki ole minulle kertonut uudesta kasteesta. Käskekää se henkenne mulle kertomaan, jos sillä on asiaa...

        Väittely on henkisesti kuluttavaa. Omasta mielestä huolehtiminen on tärkeämpää kuin koittaa netissä muuttaa muiden käsityksiä. Rukouksiin en kukaan pääse väliin eikä kysy aikaa tai paikkaa. Jospa pääsit tyveneen keräämään voimia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe