Kateellisen elämä

elämiä yksi

Kateellisen elämä mahtaa olla melko vittumaista? Voisivat vetää vaikka viinaa.

4

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateus. Mitä se oikeasti on?

Niin... Kateellisen elämä on varmaankin hyvin tuskallista, luulisin.

Mitä se kateus mahtaa pohjimmiltaan olla?

Jopa jotkut vanhemmat voivat olla todella kateellisia lapsilleen.

• ajatuksenvirtaaaa

saa myös toimimaan, kun näkee että toinen onnistuu. Se on mahtava voima myös.. Joskus se saa myös vetäytymään tai pahoittamaan toisen mielen.

Kaikki on kateellisia joskus, se on elämää. Silti pitää yrittää parantaa sitä omaa elämää eikä laittaa kateuden kohdetta kärsimään ja pilata hänen elämäänsä------------->se on syntiä ja pahuutta perkele!!! Se pistää vituttamaan niin saatanasti kun näkee että joku aasinperse on niin kateellinen eikä edes itse huomaa sitä vaan yrittää painaa alas.

• Kummastunut ja hämmästynyt

Jotkut ovat aivan sairaalloisen kateellisia ihmisiä. He tuntuvat kadehtivan melkein ketä ja mitä tahansa.
      On varmaan paha olla sellaisella ihmisellä?
      Ainakin heidän lähellään on paha olla. He levittävät ikäänkuin myrkyllistä ilmaa ympärilleen,
      missä ovatkin.

Liittyneekö voimakas kateus johonkin luonnehäiriöön?

• yksinäinen tyttö

"Jotkut ovat aivan sairaalloisen kateellisia ihmisiä. He tuntuvat kadehtivan melkein ketä ja mitä tahansa.
        On varmaan paha olla sellaisella ihmisellä?
        Ainakin heidän lähellään on paha olla. He levittävät ikäänkuin myrkyllistä ilmaa ympärilleen,
        missä ovatkin.

Liittyneekö voimakas kateus johonkin luonnehäiriöön?"
        NIIN TOTTA TÄMÄN KIRJOITTAJAN TEKSTI!!

Olen aina kateellinen ihan kaikille, jopa läheisilleni. Se tuntuu tosi pahalta, ja mun lähellä on myöskin paha olla.
        Ja kyllä, levitän myrkyllistä ilmaa ympärilleni, missä olenkin. Tosin pyrin välttämään pahan puhumista, joten kärvistelen mielessäni ja olen naamaltani aivan vihreä.
        Kateellisen elämä on ihan hirveetä kärsimystä. Kateellisuuden lieveilmiönä on tullut mustasukkaisuus(varsinkin parisuhteessa) ja ainainen katkeruus.
        Totta on myös se, että kateus liittyy ainakin minun kohdallani luonnehäiriöön. Olen masentunut,pakko-oireinen ja muutenkin sekaisin.
        En tiedä onko muilla näin? Mielestäni normaali, elämäänsä tyytyväinen ja iloinen ihminen ei tunne sairaalloista kateutta kovin usein. Kaikki tuntee kateutta, mutta monilla se on vain ohikiitävä paha ajatus, joka katoaa, kun muistaa hyvät asiat omassa elämässään.
        Ei oo kivaa olla kade, en vaan pääse siitä, enkä katkeruudesta....Sääli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      192
      3526
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      12
      3190
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      63
      2499
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2135
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1940
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1868
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      39
      1692
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1581
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1133
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74