Kateellisen elämä

elämiä yksi

Kateellisen elämä mahtaa olla melko vittumaista? Voisivat vetää vaikka viinaa.

4

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateus. Mitä se oikeasti on?

      Niin... Kateellisen elämä on varmaankin hyvin tuskallista, luulisin.

      Mitä se kateus mahtaa pohjimmiltaan olla?

      Jopa jotkut vanhemmat voivat olla todella kateellisia lapsilleen.

      • ajatuksenvirtaaaa

        saa myös toimimaan, kun näkee että toinen onnistuu. Se on mahtava voima myös.. Joskus se saa myös vetäytymään tai pahoittamaan toisen mielen.

        Kaikki on kateellisia joskus, se on elämää. Silti pitää yrittää parantaa sitä omaa elämää eikä laittaa kateuden kohdetta kärsimään ja pilata hänen elämäänsä------------->se on syntiä ja pahuutta perkele!!! Se pistää vituttamaan niin saatanasti kun näkee että joku aasinperse on niin kateellinen eikä edes itse huomaa sitä vaan yrittää painaa alas.


    • Kummastunut ja hämmästynyt

      Jotkut ovat aivan sairaalloisen kateellisia ihmisiä. He tuntuvat kadehtivan melkein ketä ja mitä tahansa.
      On varmaan paha olla sellaisella ihmisellä?
      Ainakin heidän lähellään on paha olla. He levittävät ikäänkuin myrkyllistä ilmaa ympärilleen,
      missä ovatkin.

      Liittyneekö voimakas kateus johonkin luonnehäiriöön?

      • yksinäinen tyttö

        "Jotkut ovat aivan sairaalloisen kateellisia ihmisiä. He tuntuvat kadehtivan melkein ketä ja mitä tahansa.
        On varmaan paha olla sellaisella ihmisellä?
        Ainakin heidän lähellään on paha olla. He levittävät ikäänkuin myrkyllistä ilmaa ympärilleen,
        missä ovatkin.

        Liittyneekö voimakas kateus johonkin luonnehäiriöön?"
        NIIN TOTTA TÄMÄN KIRJOITTAJAN TEKSTI!!

        Olen aina kateellinen ihan kaikille, jopa läheisilleni. Se tuntuu tosi pahalta, ja mun lähellä on myöskin paha olla.
        Ja kyllä, levitän myrkyllistä ilmaa ympärilleni, missä olenkin. Tosin pyrin välttämään pahan puhumista, joten kärvistelen mielessäni ja olen naamaltani aivan vihreä.
        Kateellisen elämä on ihan hirveetä kärsimystä. Kateellisuuden lieveilmiönä on tullut mustasukkaisuus(varsinkin parisuhteessa) ja ainainen katkeruus.
        Totta on myös se, että kateus liittyy ainakin minun kohdallani luonnehäiriöön. Olen masentunut,pakko-oireinen ja muutenkin sekaisin.
        En tiedä onko muilla näin? Mielestäni normaali, elämäänsä tyytyväinen ja iloinen ihminen ei tunne sairaalloista kateutta kovin usein. Kaikki tuntee kateutta, mutta monilla se on vain ohikiitävä paha ajatus, joka katoaa, kun muistaa hyvät asiat omassa elämässään.
        Ei oo kivaa olla kade, en vaan pääse siitä, enkä katkeruudesta....Sääli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe