Ensinnäkin, mikä on helpoin ja nopein tapa hankkia liput silloin maanantai-aamuna? Kannattaako soittaa Lippupisteen numeroon, vai ostaa ne silloin sivun nettisivuilta vai mennä R-kioskille vai miten?
Ja toiseksi, kun en ole ikinä aikaisemmin käynyt millään keikalla niin maksavatko seisomapaikat yhtä paljon kuin istumapaikat, ja kun ostaa seisomalipun niin meneekö se niin että sitten vaan mennään seisomaan siihen kohtaan missä on tilaa, eli mitään tarkempia paikkoja ei voi ottaa?
Kysymys lipun ostamisesta
5
350
Vastaukset
- Hags
Kenttäliput 70€ ja istumaliput 75€.
Lippupisteen numerosta voi varata ja sitte noutaa lähimmästä noutopisteestä.
Maksuaikaa 5pv 6€ tai 10pv 10€.
Voithan kokeilla jonottaa sekä sivulle että sitte numeroo samaan aikaan ja katsoa kumpaan pääsee nopsaa varaamaan.- amatööriss
Kiitti vaan, itsekin mietiskelin samaa että voisin olla netissä ja langan päässä samaan aikaan.
Ilmeisesti olen siis ymmärtänyt oikein ja kenttälipulla mennään seisomaan sinne missä on tilaa, kun kukaan ei ole siihen kohtaan puuttunut...
- amatööriss
Ai niin, se piti vielä kysyä, että kuulin että Lippupisteestä (jonne meinasin siis soittaa maananataina) ei saisikaan kenttälippuja vaan pelkästään istumapaikkoja, pitääkö tämä paikkansa??
- en nyt ymmärrä...
Kenttä- vai istumalippu? Onko oikeasti istumalippuja, tuntuu ettei niitä ole ikinä ollut (nähnyt) Ramssteinin keikalla?
- ---
Vastaan myöhässä mutta vastaan kuitenkin. Tiketin sivulla (joka myös ilmoitti myyvänsä lippuja) kerrottin vielä viikonloppuna että se myy ainoastaan kenttälippuja ja Lippupiste myy muut liput. Lippupisteessäkin oli sitten kuitenkin myynnissä myös kenttälippuja mutta eipä Lippupisteen toiminnassa muutenkaan ollut kehumista. Miksi myydä lippuja verkkokaupan kautta jos se ei kuitenkaan toimi? Viimeinen kerta kun yritin asioida Lippupisteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569