Ongelman on kahden uroskoiran (karjalan karhukoira ja jämptlannin pystykorva) keskinäinen vihamielisyys. Kummatkin koirat ovat samanikäisiä n. 3v ja aiemmin koirat tulivat hyvin toimeen. Totutimme niitä toisiinsa pentuina ja nuorina aika paljonkin mutta n. vuosi sitten koirat alkoivat agressiivisiksi toisiaan kohtaan. Jämpti on isokokoinen ja on yleensä ollut hallitsevampi muttei ole kuitenkaan "turhasta" alkanut pomottamaan. Nyt tilanne on kääntynyt toisin päin eli karjalan karhukoira yrittää koko ajan käydä jämptin kimppuun ilman mitään varsinaista ärsykettäkään. Kuukausi sitten ne pääsi tappelamaan vapaina ja tekivät toisilleen aika pahoja vaurioita. Onko mitään toivoakaan saada koiria sietämään enää toisiaan vai onko tilanne menetetty.
Kaksi uroskoiraa ei tule toimeen keskenään
2
796
Vastaukset
- beenthreredonethat
Tai sitten annat niiden tapella rauhassa jolloin jämy joutuu ennemmin tai myöhemmin tappamaan sen karhukoiran koska se käy toivuttuaan aina päälle uudestaan..
- henzu4
Meillä sama ongelma mutta lievempänä. Meillä on suomenpystykorva ja suomenajokoira uros samassa tarhassa. Ajuri on vanhempi ja viisaampi. Pystäri on aina käymässä kimppuun mutta kun toinen ei jaksa välittää niin ei siitä yleensä mitään sen kummempaa. Sitten kun ajuri suuttuu niin pystärillä villat pöllyää ja häntä koipien välissä juoksee kauemmas murisemaan.Periksi ei pystykorva anna.
Eikö noi sinunkin rodut ole aika kova luontoisia koiria molemmat. Luulen että jos noin tappelee, ne ei todennäköisesti tule toimeen enää koskaan. ja jos ne ovat jo nuorena toisiinsa tottuneet. Toisaalta koirien pitää antaa selvittää kumpi on pomo. jos molemmat samanikäisiä se ei ole itsestään selvää kumpi on pomo, ja se koirien on selvitettävä itse. Tilanne voi tämän jälkeen raueta. Siinä voi tulla pahaakin jälkeä kun koirat eivät ole mitää pikku villakoiria, varaudu siihen jos pitdä koiria vielä yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178