Elikkä mulla todettiin tässä näin kondylooma, joka on aiheuttanut näkyviä muutoksia sukupuolielimiini. Olen ollut tässä tämän koko ajan pienessä flunssassa, yskä on ollut kovaa. Tänään huomasin aivan kieleni perällä häiritsevän patin. Näen sitä vain sen verran ku kieltäni oikein venytän, että kielen värinen vähän suurempi patti siellä on, joka aiheuttaa ärsyttävän tunteen suuhun. Pelkään aivan järkyttävästi että minulla olisi kondyloomaa myös kielessä. En ole löytänyt mitään kunnon tietoa kyseisestä asiasta. Olisiko tämä mahdollista?
Kondylooma suussa????
5
385
Vastaukset
- se on
täysin mahdollista.
- 54
Aivan kielen takaosassa on myös ns. makunystyröitä, jotka näyttää ehkä vähän epäilyttäviltä. Ne saattaa pelästyttääkin, koska niitä harvemmin varmaan tulee katseltua. www.doctorspiller.com/circumvallate_papillae.htm
Mutta kyllä se kondyloomakin voi suussa esiintyä.- kirjoittaja
eli siis näen kylläl nuo makunystyrät kieleni perällä, mutta patti on vielä noiden takana! Voisikohan se olla turvonnut makunystyrä? en silti tiedä miksi se olisi turvonnut...joka tapauksessa aion näyttää tätä pattia keskiviikkona neuvolassa, jossa käyn terveydenhoitajan luona hoidattamassa kondyloomaani! Toivon kuitenkin että patti olisi jotain muuta ja häviäisi yhtä nopeasti kuin ilmestyikin!!!!!
- ??????????
kirjoittaja kirjoitti:
eli siis näen kylläl nuo makunystyrät kieleni perällä, mutta patti on vielä noiden takana! Voisikohan se olla turvonnut makunystyrä? en silti tiedä miksi se olisi turvonnut...joka tapauksessa aion näyttää tätä pattia keskiviikkona neuvolassa, jossa käyn terveydenhoitajan luona hoidattamassa kondyloomaani! Toivon kuitenkin että patti olisi jotain muuta ja häviäisi yhtä nopeasti kuin ilmestyikin!!!!!
hoitaa kondya? Eikös se ole lääkäri joka sitä hoitelee..
- kirjoittaja
?????????? kirjoitti:
hoitaa kondya? Eikös se ole lääkäri joka sitä hoitelee..
perhesuunnitteluneuvolan täti hoitaa mua! Kävin siellä vaivaani näyttämässä ja hän sitä myös penslaa nyt neljän viikon ajan 3 pv peräkkäin! Sanoi että penslausaine paikanpäällä on tehokkaampaa kuin itse töhrittävillä aineilla. Näin siis omalla paikkakunnallani, tietysti tapoja on monia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214