Ujo skorpioni?

väsynythärkäN.

Onko tämä merkki siis ujoa vai epäujoa joukkoa? Toisaalta skorpparimies vaikuttaa hyvin määrätietoiselta ja itseriittoiselta, mutta toisaalta ihan kuin sieltä jostai sisältä päin olisi aistittavissa ujoutta, ahdistusta, halua tulla huomatuksi? Onko se molempia? Minkälaisen naisen haluaa? Onko härkänaisella ja skorpionimiehellä pienintäkään mahdollisuutta?

14

2207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twitcher

      "terve" skorpioni voi olla kovin epäujoa joukkoa ja lähestyä kursailematta kohteitaan. estynyt skorpioni oskilloi ujon ja epäujon välillä ilman minkäänlaista tasaista rytmiä taikka järjellistä syytä. hän saattaa esimerkiksi olla netissä kovin kursailematon, mutta oikeassa elämässä kivuliaan ujo.
      skorpioni haluaa että hänet huomataan ja että häntä ihaillaan - skomies haluaa että naiset jumaloivat ja arvostavat häntä, ja kokevat häneen vetoa. muuten hän käpertyy ahdistukseen, ujouteen ja kaikki se sisäinen pehmeys näyttää nurjan puolensa - myrkyttyy sisältäpäin ja sitten kun kovan kuoren läpi vihdoinkin tulee tarpeeksi voimakas impulssi, mitä tahansa raivoa ja aggressiota saattaa tulla ulos. estynyt skorpionimies käyttäytyy vähän samalla tavalla kuin pieni eläin joka kämmenen päälle otettaessa "luovuttaa" ja valahtaa selälleen. jos sitä kosketat odottamatta mutta vakaasti, saattaa hän värähtää takaisin eloon ja samalla pääset lähemmäksi sitä että saat myöhemminkin hänet avautumaan lähelläsi.
      mutta estyneelle, ujolle skorpionille voi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa suostua avautumaan edes vähän, koska aistiärsykkeet ovat perus-genitaalialueen herkkyydestä levinneet koko kehoon niin voimakkaina että ujo skorpioni joutuu vetäytymään kuorensa sisälle pystyäkseen selviämään. tässä varmaan auttaa se ajatus siitä sojottavasta pistimestä - koko skorpionimiehen keho on tätä yhtä herkkää genitaalialuetta. eli, estynyt ujo skorpioni on estynyt ja ujo niin kauan kunnes häntä kosketetaan, yllättäen/odottamatta, mutta niin tietyllä tavalla, että hänen automaattinen suojautumisviettinsä ja automaattinen hyljätyksipelkäämisreaktio asettuu ja hän "värähtää kädelläsi". jos pystyt olemaan niin suora että pääset kuoresta läpi heti suoraan sisimpään ja hän tietää että ymmärrät hänen tunneperäistä olemustaan, hän saattaa avautua ja sallia sinut sisään ja parhaimmillaan jopa kosketuksen myötä sulautuu sinuun -- tämä on rakastelun ja kaiken koskettelun ja syvemmän yhteyden osilta kaiken a ja o .

      opetelle tuntemaan hänet tekstitse ja anna hänen kertoa asioita itsestään kun ne pulpahtelevat ulos - jos.
      et voi oikeastaan olla varma josko hänen lauseensa sisältävät seksuaalisia alavirettä, koska hän peittää ne niin että epäilee niitä itsekin. anna hänelle kunnolla siimaa ja pysy harmailla alueilla joissa jotakin voitaisiin tarkoittaa mutta ehkä ei kuitenkaan. toinen vaihtoehto on että käyt heti käsiksi sanallisesti ja kerrot hänen olevan söpö ym.
      yritä päästä läpi hänen automaatioistaan, kuten esimerkiksi estyneen skorpionin perusreaktio "ei minua kukaan halua".
      estynyt skorpioni on se ujo, keho kroonisessa jännitystilassa oleva nuorehko mies joka katselee ikkunan peilikuvan kautta metroissa olevia naisia ja kokee syvää surua ja kaihoa sisällään mutta ei pysty tekemään asialle mitään. laukaise tämä jännitystila koskettamalla häntä pehmeästi, turvallisesti, voimakkaasti mutta kuitenkin niin että hän tietää olevansa ajassa ja paikassa jossa kukaan ei yhtäkkiä päätä häntä hylätä koska hän on kauhea (yksi estyneen skorpionimiehen ikuisista luupeista onkin tosiaan se, että kun hän joutuu pehmeytensä ja herkkyytensä naamioimaan kuoren alle, samalla hän vastareaktiona myrkyttyy epäluuloista ja rupeaa raivoisan itsekriittisyyden uusimmaksi mestariksi.

      estynyt skorpionimies etsii amatsonia, äitihahmoa, hoivaajaa, mutta suhde ei pysty selviytymään ellei hän myös koe olevansa haluttava, ei, vastustamaton. käy hänen kimppuunsa koska haluat kokea hänen pehmeyttään, läheisyyttään, olemustaan, lämpöään, sykettään, hengitystään. koska kun näet hänet, et voi vastustaa tarvettasi tulla hänen koskettamakseen. muuten hän vetäytyy täysin kaikesta ja taas sama kyseenalaistaminen/arvelu alkaa joko sisäisenä dialogina tai sitten ulkoisina syyllistävinä keskusteluina.

      et todellakaan halua skorpionimiestä elämääsi jos seksi ei ole sinulle syvin ja suurin tapa ilmaista tunteitasi ja kokea kehoasi.

      • Skorpionin Neiti.

        "estynyt skorpionimies etsii amatsonia, äitihahmoa, hoivaajaa, mutta suhde ei pysty selviytymään ellei hän myös koe olevansa haluttava, ei, vastustamaton. käy hänen kimppuunsa koska haluat kokea hänen pehmeyttään, läheisyyttään, olemustaan, lämpöään, sykettään, hengitystään. koska kun näet hänet, et voi vastustaa tarvettasi tulla hänen koskettamakseen. muuten hän vetäytyy täysin kaikesta ja taas sama kyseenalaistaminen/arvelu alkaa joko sisäisenä dialogina tai sitten ulkoisina syyllistävinä keskusteluina".

        Tämä oli kuin suoraan oman skopumieheni käytöksestä....Hän on hyvin mustasukkainen ( onko siis epävarma, menettämisen pelko?) Ja todellakin tyypillistä Hänelle on jatkuva testailu ja kyseenalaistaminen...Tuntuu, että ei riitä vaikka kuinka osoitan rakkauttani ja haluani häntä kohtaan.Ja Hän takertuu sanoihini, etsii niistä porsaanreikiä jotka taas toimivat aasinsiltana uuteen mustasukkaiseen kommenttiin...Toisinaan pahoitan tästä mieleni ( itken ja sitten myös hän ), toisinaan taas nauran hänen kommenteilleen hyväntahtoisesti ja halaan ja suukotan perään...

        Hän on pettynyt ja kärsinyt paljon elämässään ja tämä näkyy juuri äitihahmon ja "kodinhengettären" kaipuuna.Hän hukkaa tavaroitaan jatkuvasti ja haluaa minun tietävän missä ne ovat...Upea ristiriita täysin eksysissä olevaa, herkkää ja haavoittuvaista persoonaa jonka ulkokuoren läpi ei muka ikinä pääse kukaan, leikkii niin kovista kuin olla ja voi.En tiedä miksi, mutta sekunnista yksi näin hänen lävitseen ja hänen mielestään olenkin se Oikea.

        Aika näyttää.


      • twitcher
        Skorpionin Neiti. kirjoitti:

        "estynyt skorpionimies etsii amatsonia, äitihahmoa, hoivaajaa, mutta suhde ei pysty selviytymään ellei hän myös koe olevansa haluttava, ei, vastustamaton. käy hänen kimppuunsa koska haluat kokea hänen pehmeyttään, läheisyyttään, olemustaan, lämpöään, sykettään, hengitystään. koska kun näet hänet, et voi vastustaa tarvettasi tulla hänen koskettamakseen. muuten hän vetäytyy täysin kaikesta ja taas sama kyseenalaistaminen/arvelu alkaa joko sisäisenä dialogina tai sitten ulkoisina syyllistävinä keskusteluina".

        Tämä oli kuin suoraan oman skopumieheni käytöksestä....Hän on hyvin mustasukkainen ( onko siis epävarma, menettämisen pelko?) Ja todellakin tyypillistä Hänelle on jatkuva testailu ja kyseenalaistaminen...Tuntuu, että ei riitä vaikka kuinka osoitan rakkauttani ja haluani häntä kohtaan.Ja Hän takertuu sanoihini, etsii niistä porsaanreikiä jotka taas toimivat aasinsiltana uuteen mustasukkaiseen kommenttiin...Toisinaan pahoitan tästä mieleni ( itken ja sitten myös hän ), toisinaan taas nauran hänen kommenteilleen hyväntahtoisesti ja halaan ja suukotan perään...

        Hän on pettynyt ja kärsinyt paljon elämässään ja tämä näkyy juuri äitihahmon ja "kodinhengettären" kaipuuna.Hän hukkaa tavaroitaan jatkuvasti ja haluaa minun tietävän missä ne ovat...Upea ristiriita täysin eksysissä olevaa, herkkää ja haavoittuvaista persoonaa jonka ulkokuoren läpi ei muka ikinä pääse kukaan, leikkii niin kovista kuin olla ja voi.En tiedä miksi, mutta sekunnista yksi näin hänen lävitseen ja hänen mielestään olenkin se Oikea.

        Aika näyttää.

        vaikka skorpionimies olisi miten hyvä missä tahansa, se loppumaton itsekritiikki mahdollistaa leikittelyn ajatuksella että kaikki, jotka hänestä nyt pitävät, kääntyvät häntä vastaan tietäen juuri suorimmat ja kiistämättömimmät tavat oikeuttaa takinkääntötemppunsa. koska sekä leikittely näillä ajatuksilla että oma pursuileva itsekritiikki kumpuavat samasta paikasta, hän voi milloin tahansa ruveta epäilemään itseään ja sitä kautta muita.

        estynyt skorpioni, pettyessään ja kärsiessään, saattaa lopettaa täysin ulkomaailmaan kurottamisen, ja saattaa olla liian kivuliasta kurottaa kädellään onneen tai muihin ihmisiin, ettei sitä kättä läpsitä sivuun tai häntä muuten hylätä, taas, niin kuin aina aiemminkin. hän jää kuitenkin haaveilemaan siitä, josko uskaltaisi kurottaa ja lähestyä. tässä on aikamoinen vastakohta siihen kuvaan että skorpionit menevät ja ottavat sen minkä haluavat, estynyt skorpioni kiehuu sisällä muttei pysty tekemään mitään.

        epäsosiaaliselle skorpionille voi olla melkein mahdotonta ymmärtää että hänen päässään ajattelemansa asiat eivät ole toisille ihmisille selviä, että muut eivät ymmärrä että hänen yhtäkkiä mainitsemansa kommentti juontaa juurensa kolme viikkoa (tai kuukautta) sitten pidettyyn keskusteluun jossa mainitsit ohimennen jotakin. kaikki jää kumisemaan skorpionimiehen pääkoppaan. eritoten itse-rakennetut luulot omasta kömpelyydestä/änkytyksestä/epäonnistumisista/turhanpuhumisesta.

        pahimmillaan skorpioni muistaa kaiken pahan sekä itsestään että muista, muttei mitään hyvää. olisi suotavaa muistuttaa sko-miehelle että lämpöä on olemassa ja sitä hänelle halutaan.

        en tiedä talttuuko skorpionimiehen ajatusradat ylettömällä seksillä, voit kokeilla -- jostakinhan se energia niihin loputtomiin ajatusvääntelyihin on tultava.
        en tiedä onko skorpioni kaikista nytkähtelevin/säpsähtelevin merkki, mutta en olisi yllättynyt. kosketa häntä vakaalla kädellä.


      • Skorpionin Neiti
        twitcher kirjoitti:

        vaikka skorpionimies olisi miten hyvä missä tahansa, se loppumaton itsekritiikki mahdollistaa leikittelyn ajatuksella että kaikki, jotka hänestä nyt pitävät, kääntyvät häntä vastaan tietäen juuri suorimmat ja kiistämättömimmät tavat oikeuttaa takinkääntötemppunsa. koska sekä leikittely näillä ajatuksilla että oma pursuileva itsekritiikki kumpuavat samasta paikasta, hän voi milloin tahansa ruveta epäilemään itseään ja sitä kautta muita.

        estynyt skorpioni, pettyessään ja kärsiessään, saattaa lopettaa täysin ulkomaailmaan kurottamisen, ja saattaa olla liian kivuliasta kurottaa kädellään onneen tai muihin ihmisiin, ettei sitä kättä läpsitä sivuun tai häntä muuten hylätä, taas, niin kuin aina aiemminkin. hän jää kuitenkin haaveilemaan siitä, josko uskaltaisi kurottaa ja lähestyä. tässä on aikamoinen vastakohta siihen kuvaan että skorpionit menevät ja ottavat sen minkä haluavat, estynyt skorpioni kiehuu sisällä muttei pysty tekemään mitään.

        epäsosiaaliselle skorpionille voi olla melkein mahdotonta ymmärtää että hänen päässään ajattelemansa asiat eivät ole toisille ihmisille selviä, että muut eivät ymmärrä että hänen yhtäkkiä mainitsemansa kommentti juontaa juurensa kolme viikkoa (tai kuukautta) sitten pidettyyn keskusteluun jossa mainitsit ohimennen jotakin. kaikki jää kumisemaan skorpionimiehen pääkoppaan. eritoten itse-rakennetut luulot omasta kömpelyydestä/änkytyksestä/epäonnistumisista/turhanpuhumisesta.

        pahimmillaan skorpioni muistaa kaiken pahan sekä itsestään että muista, muttei mitään hyvää. olisi suotavaa muistuttaa sko-miehelle että lämpöä on olemassa ja sitä hänelle halutaan.

        en tiedä talttuuko skorpionimiehen ajatusradat ylettömällä seksillä, voit kokeilla -- jostakinhan se energia niihin loputtomiin ajatusvääntelyihin on tultava.
        en tiedä onko skorpioni kaikista nytkähtelevin/säpsähtelevin merkki, mutta en olisi yllättynyt. kosketa häntä vakaalla kädellä.

        asiaa, hyvä twitcher.Hän on hyvin varovainen sanoissaan ( vaikka avautuukin usein ) juuri sen vuoksi, etten saisi mitään aihetta puukottaa häntä selkään jälkeenpäin.Riita tilanteissamme Hän on aivan rikki kunhan on ensin vyöryttänyt päälleni kasapäin satuttavia sanoja joilla on tarkoitus romuttaa itsetuntoni täysin.Tämän jälkeen Hän murjottaa 2pv-viikon koska ei kuulema pysty käsittelemään negatiivisia asioita heti, ennen sopua hänelle täytyy antaa tilaa...Tuon murjottamisen aikana Hän lakkaa välittämästä mistään.Itsestään, töistään, kodistaan.Ja yleensähän se olen minä joka haen hänet sieltä suosta ylös ja annan sitä lämpöä ja rakkautta kunnes hän vähitellen palautuu.Ja on taas entistä ihanampi.

        Ja kyllä, kaiken Hän muistaa.Anteeksi antaa vaan ei unohda koskaan.Tämän ymmärrän, koska olen sellainen itsekin.

        Joskus hän on kuin eksynyt lapsi.... Kärsivällisyyttä vaaditaan paljon kun hänen kanssaan on eikä hän päästä minua helpolla.Hän sanoo sen johtuvan siitä, että Rakastaa minua.Hän ei kestä " joo joo"- vastauksia eikä hän tyydy mihinkään puolinaiseen tai vähän sinne päin- juttuihin.

        Seksiä on ja taivaallista sellaista, mutta se ei ainakaan enää tuntuisi olevan pääasia....Seksin edelle on mennyt hyväsyntä, turvanhaku ja tietoisuuden hakeminen siitä, että Rakastan häntä sellaisena kuin hän on.


      • herännythärkäN
        Skorpionin Neiti kirjoitti:

        asiaa, hyvä twitcher.Hän on hyvin varovainen sanoissaan ( vaikka avautuukin usein ) juuri sen vuoksi, etten saisi mitään aihetta puukottaa häntä selkään jälkeenpäin.Riita tilanteissamme Hän on aivan rikki kunhan on ensin vyöryttänyt päälleni kasapäin satuttavia sanoja joilla on tarkoitus romuttaa itsetuntoni täysin.Tämän jälkeen Hän murjottaa 2pv-viikon koska ei kuulema pysty käsittelemään negatiivisia asioita heti, ennen sopua hänelle täytyy antaa tilaa...Tuon murjottamisen aikana Hän lakkaa välittämästä mistään.Itsestään, töistään, kodistaan.Ja yleensähän se olen minä joka haen hänet sieltä suosta ylös ja annan sitä lämpöä ja rakkautta kunnes hän vähitellen palautuu.Ja on taas entistä ihanampi.

        Ja kyllä, kaiken Hän muistaa.Anteeksi antaa vaan ei unohda koskaan.Tämän ymmärrän, koska olen sellainen itsekin.

        Joskus hän on kuin eksynyt lapsi.... Kärsivällisyyttä vaaditaan paljon kun hänen kanssaan on eikä hän päästä minua helpolla.Hän sanoo sen johtuvan siitä, että Rakastaa minua.Hän ei kestä " joo joo"- vastauksia eikä hän tyydy mihinkään puolinaiseen tai vähän sinne päin- juttuihin.

        Seksiä on ja taivaallista sellaista, mutta se ei ainakaan enää tuntuisi olevan pääasia....Seksin edelle on mennyt hyväsyntä, turvanhaku ja tietoisuuden hakeminen siitä, että Rakastan häntä sellaisena kuin hän on.

        ihania neuvoja, joista kyllä alkaa käsittää paremmin asioita. voivoi kuinka sitä on voinutkaan olla tyhmä... olisiko jotain suositeltavaa hieno varaista lähestymisvinkkiä tarjolla? Omia muistoja? Saattaa nimittäin olla, että herraa ei vois vähempää kiinnostaa.


      • Skorpionin Neiti
        herännythärkäN kirjoitti:

        ihania neuvoja, joista kyllä alkaa käsittää paremmin asioita. voivoi kuinka sitä on voinutkaan olla tyhmä... olisiko jotain suositeltavaa hieno varaista lähestymisvinkkiä tarjolla? Omia muistoja? Saattaa nimittäin olla, että herraa ei vois vähempää kiinnostaa.

        teidän taustoja enemmän?

        Omani oli niin sadalla mukana heti suhteen alusta että mulla ei oikeastaan ole kokemusta tuosta valloituspuolesta....Olin heti kärkeen rehellinen ja suora ja kerroin missä mennään ja heitin kyllä vähän haastettakin mukaan johon tämä tarras kiinni samantien.Ei jäänyt mikään epäselväksi.

        Mutta siis mikä teidän tilanna tällä hetkellä on? onkos se Herra etäinen?


      • yhä edelleen se samainen härkä
        Skorpionin Neiti kirjoitti:

        teidän taustoja enemmän?

        Omani oli niin sadalla mukana heti suhteen alusta että mulla ei oikeastaan ole kokemusta tuosta valloituspuolesta....Olin heti kärkeen rehellinen ja suora ja kerroin missä mennään ja heitin kyllä vähän haastettakin mukaan johon tämä tarras kiinni samantien.Ei jäänyt mikään epäselväksi.

        Mutta siis mikä teidän tilanna tällä hetkellä on? onkos se Herra etäinen?

        sanoin kerran aika suorasukaisesti tunteistani herraa kohtaan, eikä oikein tullut minkäänlaista vastakaikua, ei juuta eikä jaata. eikä asiasta oikein ole keskusteltu eikä mitään. aika avuton tilanne, kun toisaalta en haluaisi sanoa herralle mitään, mutta toisaalta asia vainottaa ja pahasti.


      • vesimies NAINEN
        Skorpionin Neiti kirjoitti:

        teidän taustoja enemmän?

        Omani oli niin sadalla mukana heti suhteen alusta että mulla ei oikeastaan ole kokemusta tuosta valloituspuolesta....Olin heti kärkeen rehellinen ja suora ja kerroin missä mennään ja heitin kyllä vähän haastettakin mukaan johon tämä tarras kiinni samantien.Ei jäänyt mikään epäselväksi.

        Mutta siis mikä teidän tilanna tällä hetkellä on? onkos se Herra etäinen?

        Kysyisin miksi Skorpioni alkoi viilentymään, ei tule enää tekstiviestejä eikä puheluita mitä heti seurustelun alussa...
        Jos soitan niin hän sanoo, että on kiire.
        Olenko painostanut liikaa, miten hän alkaisi avautumaan enempi.
        Kiitos vastauksista.


      • Skorpionin neiti
        yhä edelleen se samainen härkä kirjoitti:

        sanoin kerran aika suorasukaisesti tunteistani herraa kohtaan, eikä oikein tullut minkäänlaista vastakaikua, ei juuta eikä jaata. eikä asiasta oikein ole keskusteltu eikä mitään. aika avuton tilanne, kun toisaalta en haluaisi sanoa herralle mitään, mutta toisaalta asia vainottaa ja pahasti.

        että avoimuudella ja suorasukaisuudella pääsisit pitkälle? Kun nää piikkihännät kait arvostaa suht suoraa puhetta...Ja tiedän että härkä ja skopu sopivat kyllä toisilleen hyvin.Ootteko kauan tunteneet toisenne?


      • härkän
        Skorpionin neiti kirjoitti:

        että avoimuudella ja suorasukaisuudella pääsisit pitkälle? Kun nää piikkihännät kait arvostaa suht suoraa puhetta...Ja tiedän että härkä ja skopu sopivat kyllä toisilleen hyvin.Ootteko kauan tunteneet toisenne?

        aika vähän aikaa, n puoli vuotta. täytyypä yrittää. toisaalta herra vaikuttaa jollain tavalla niin itseriittoiselta, että hirvittää. tai ehkä se on epävarmuutta. tai ehkä ei ole kiinnostunut.


      • Skorpionin Neiti.
        härkän kirjoitti:

        aika vähän aikaa, n puoli vuotta. täytyypä yrittää. toisaalta herra vaikuttaa jollain tavalla niin itseriittoiselta, että hirvittää. tai ehkä se on epävarmuutta. tai ehkä ei ole kiinnostunut.

        antaa ulospäin itseriittoisen kuvan itsestään, joskus se on vain suojamuuri, riippuu paljon Herran historiasta...
        Onnea matkaan ja muista olla hajottamatta itseäs liikaa, anna sen mennä kos on mennäkseen :)


      • scorpio89

        Sori, tää menee off-topiciksi, mutta on ihan pakko kommentoida tuota tekstiä.

        En ole paljoa painoarvoa antanut horoskooppi merkeille tai niiden paikkaansa pitävyydelle (koska Scopuista puhuessa kerrotaan enemmän näistä "terveistä" Scopuista) mutta herran jestas kuinka oikeeseen tuo teksti osuu minun kohalla vaikka nainen oonkin. Tuossahan on kerrottu kaikki mitä minäkin olen huomannut tekeväni/aattelevani epävarmana/ujona Scopuna.

        Ei mulla muuta, oli vain pakko sanoa tuo^^


    • onnea vaan

      usko tähtiin tai usko rakkauteen.

      Rakkaus on se, joka yhdistää kaksi ihmistä pysyvästi toisiinsa.
      Sen voima menee yli tähtimerkkien.

    • Maaliskuun Idus

      Eipä ole ainakaan minun tuttavapiirini eksynyt yhtä ainoaa ujoa skorpparia. Ovat kaikki ulospäinsuuntautuneita, itsevarmoja ja määrätietoisia ihmisiä. Ystäviä isolla kirjaimella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe