Hei
Gamex Oy toivottaa kaikki pikkujouluasiakkaat tervetulleeksi uusiutuneisiin tiloihin Kanavuoreen. Luolastoihin kätketty sisäpaintball-luolamme on kokenut täydellisen uudistumisen asiakastiloineen. Sisällä käytämme Re-ball-kuulaa jonka osuma energia on n. kolmannes tavallisesta kuulasta, joten tuntuma on miedompi. Toiminnan täyteisiin pikkujouluihin tarjoamme erityistä pakettia: Sisäpaint, jousiammunnat, puhallustikat sekä illan kruunaava sumopainiturnaus. Kaikki palvelut tuotetaan sisätiloissa. Tilaisuudet ovat yksityistilaisuuksia. Lisätiedot: www.gamex.fi sekä http://www.elamysvarikko.fi/index.php?cont=vaico
Antti Peltola
Gamex Oy
Pikkujoulut Jyväskylä -toimintaa
AnttiPel
0
1005
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513