Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kannabisjoukkotunnustus 2009

Alkoholia? Ennemmin hamppua kiitos!

Näyttää näköjään että pukkaa syksyä kohti kiireitä lisää entisestään viranomaisille jos komeroitten & takapihojen sisältöä aletaan kääntelemään julkisuuteen enemmänkin.

Oletteko miettineet miten helppoa olisi täyttää esim. youtube kotipuutarhureiden yrttiystävällisillä kannanotoilla ja kasviesittelyillä? Kasvi kuitenkin kasvaa jo nyt n. 20 000 - 40 000 suomalaiskodissa. Täysin naurettava tämä kannabislaki Suomessa tällä hetkellä- kasvatus sallittu mutta hallussapito kielletty? Lisäksi kyseinen kasvi on vielä lääkekin jota ei saa vaikka tarvitsisikin.

Pistäkää vihertämään, kasvatuksessa itsessään ei ole mitään laitonta!

15

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulk

      Suomi vihertämään ennemmin.

      Ei tarvi kenenkään kasvattaa, kun menee vaan pihalle ja nyppäsee oksan.

      • naarassetä

        Suomea on yritetty saada vihreytymään jo monta vuotta / vuosikymmentä muttei ole hamppu villiintynyt. Hyvä idea siis muttei toimi.
        Joukkotunnustus on ainoa menetelmä mikä voisi toimia.


      • zxcvhnujghy
        naarassetä kirjoitti:

        Suomea on yritetty saada vihreytymään jo monta vuotta / vuosikymmentä muttei ole hamppu villiintynyt. Hyvä idea siis muttei toimi.
        Joukkotunnustus on ainoa menetelmä mikä voisi toimia.

        suomessakin on hamppu lajike joka kasvaa villinä. se ei vain ole vielä kovin yleinen.


      • naarassetä
        zxcvhnujghy kirjoitti:

        suomessakin on hamppu lajike joka kasvaa villinä. se ei vain ole vielä kovin yleinen.

        Mainitsisitko kyseisen hamppulajikkeen nimen ?

        Itse olen kassvatellut yli 20 lajiketta suomessa muttei niistä villiinny yksikään, aloitin jo ajat sitten jeppiksillä ja sittemmmin pekin pehkuilla ja tanskalaisilla, ja jopa finola joka omaa pohjolan geenit, ei sekään villiinny.

        Joukkotunnustus on ainoa keino.


      • pouiugiuyt
        naarassetä kirjoitti:

        Mainitsisitko kyseisen hamppulajikkeen nimen ?

        Itse olen kassvatellut yli 20 lajiketta suomessa muttei niistä villiinny yksikään, aloitin jo ajat sitten jeppiksillä ja sittemmmin pekin pehkuilla ja tanskalaisilla, ja jopa finola joka omaa pohjolan geenit, ei sekään villiinny.

        Joukkotunnustus on ainoa keino.

        sisältää ruderalista ja näitä perinteisempiä. tarkkoja lajeja en tiedä.


      • kalle kotikasvattaja

        En ole vielä koskaan _kunnolla_ toimivaa Suomessa kasvanutta ulkolajiketta polttanut ja olen niitä päässyt maistamaan niin monet kerrat etten usko sellaista olevankaan. Eri juttu se on sitten pienemmillä toleransseilla.
        Mikä järki mun siis olisi kasvattaa toimimatonta rytkyä mettäjemmassa?


      • uil9678r0p0+
        kalle kotikasvattaja kirjoitti:

        En ole vielä koskaan _kunnolla_ toimivaa Suomessa kasvanutta ulkolajiketta polttanut ja olen niitä päässyt maistamaan niin monet kerrat etten usko sellaista olevankaan. Eri juttu se on sitten pienemmillä toleransseilla.
        Mikä järki mun siis olisi kasvattaa toimimatonta rytkyä mettäjemmassa?

        Kukkapenkkiin kylälle koristekasvi.


      • 40 000 Suomalaiskotia

      • Jouki
        naarassetä kirjoitti:

        Mainitsisitko kyseisen hamppulajikkeen nimen ?

        Itse olen kassvatellut yli 20 lajiketta suomessa muttei niistä villiinny yksikään, aloitin jo ajat sitten jeppiksillä ja sittemmmin pekin pehkuilla ja tanskalaisilla, ja jopa finola joka omaa pohjolan geenit, ei sekään villiinny.

        Joukkotunnustus on ainoa keino.

        Kokeile Ruderalis lajiketta jota ennenvanhaan kasvatettiin Suomessakin. Ei kylläkään sisällä niin korkeita THC pitoisuuksia mutta pitäisi kasvaa ainakin etelä suomessa, jonka voi risteyttää muilla lajeilla vaikka humalalla.


    • Huugo88

      Laittakaa linkki, josta saa tilata siemenet ja muut tarpeet. Jos se kerran on luvallista. Ne on nätin näköisiä lehtiä,- ainakin minusta.

      • hippi____

        Mielellään suomalaisilta sivuilta.
        Peace


      • hippi___

        Mistä saatte siemenenne? Linkkejä ja myyntitarjouksia otetaan vastaan.
        Kiitos!


      • kannabis laki Suomi -09?
        hippi___ kirjoitti:

        Mistä saatte siemenenne? Linkkejä ja myyntitarjouksia otetaan vastaan.
        Kiitos!

        Esim. tuolta saa Cannabis Sativan siemeniä, jos niitä tarkoitit.

        Klikkaa hiirellä alareunasta tekstin "abc inns" kohdalta niin pääset sisään sivustolle. Hienoja plantaasiesittelyjä kohdassa "ulkokasvatus kuvat". Täysin naurettava tämä kannabis laki suomessa tällä hetkellä kun kasvattajat avoimesti esittelevät pensaitaan vaikka on niin isosta rikoksesta ja pahasta huumekasvista kyse. Sitäpaitsi THC on lääke jo lääkelaitoksen toimestakin eikä kotimaista tuotantoa ole olemassakaan muutoin kuin hampuusien vaatekomeroissa joten hyvällä asiallahan vaan ovat kun kasvattavat. Nuo samat tyypit valtiolle raaka-ainetta kannabislääkkeisiin toimittamaan? Säästyisi moni viinan kiroilta jos valinnan mahdollisuutta korostettaisiin kannabis kun ei ole maksatoksinen millään annoksilla ja sitä viinan korvaushoitoihinkin voidaan käyttää.

        Kasvi kasvamaan halki Suomen!


      • tyjnh
        hippi___ kirjoitti:

        Mistä saatte siemenenne? Linkkejä ja myyntitarjouksia otetaan vastaan.
        Kiitos!

        Hollannista ja Englannista saa tilattua kaikennäkösiä eri lajikkeita jos haluu täältä Euroopasta tilata!
        Voihan ne hankkia vaikka Canadasta jos haluu.


      • Pajatso palaa
        tyjnh kirjoitti:

        Hollannista ja Englannista saa tilattua kaikennäkösiä eri lajikkeita jos haluu täältä Euroopasta tilata!
        Voihan ne hankkia vaikka Canadasta jos haluu.

        Juu, kumman pinttyneesti tuota joukkotunnustusta aina hehkutetaan :))

        Eihän kukaan nyt ole oikeesti niin tyhmä, että menisi nyt tunnustamaan itsensä vain, koska jouko pallari niin sanoo :))

        Hamppuforumilla samaa vänkäystä, eri nimimerkit sama tyyppi, kirjoittaa tätä samaa ja taas vastailee itselleen, joo joukkotunnustus tosi hyvä juttu...

        Joukkotunnustuksessa otettaisiin joku pikasakotus käyttöön ja kirjoitettaisiin kaikille sakot. Tietysti tunnustuksen jälkeen maailma ei olisi sama. Mutta Jouko nyt ajaa vain sitä, että joku KÄRÄHTÄISI!! Jouko nauttii kun saa tehdä pirullisia juttuja muille ihmisille, nautinto siitä, että saa vaikeutettua toisten elämää. Ikävää, että on saanut toteuttaa itseään myös lapsiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe