kummilapsia

mnbvkiiik

kuinka monta kummilasta teillä on

14

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjo27

      Ja oon aika katkera siskolle tästä...

      • ei koskaan sukulaisen kummiksi

        sun kavereita vaivaa kun ne ei tee muksuja :-)???
        Älä siskoo siitä turhaan syytä.


      • Marjo27
        ei koskaan sukulaisen kummiksi kirjoitti:

        sun kavereita vaivaa kun ne ei tee muksuja :-)???
        Älä siskoo siitä turhaan syytä.

        Ei pie puuttuu asiaan mistä et mitää tiiä. En mie mitää syyttäny vaan sanoin että oon katkera. Kuten oon myös yhelle kaverille, joka lupas et miusta tulee hänen nuoremman lapsen kummi...vaan eipä tullu. En tiiä mistä johtuu et miuta ei kukaa kummiks pyyvä...


      • ei koskaan suk. kumm.
        Marjo27 kirjoitti:

        Ei pie puuttuu asiaan mistä et mitää tiiä. En mie mitää syyttäny vaan sanoin että oon katkera. Kuten oon myös yhelle kaverille, joka lupas et miusta tulee hänen nuoremman lapsen kummi...vaan eipä tullu. En tiiä mistä johtuu et miuta ei kukaa kummiks pyyvä...

        voi sinua! mitä nyt sinua siinä hommassa sorsii??


    • 8888888888888888888888888

      ikähaitarilla 17 - 5 v.

    • miia555

      3 kummilasta on.. vuoden ikäerolla jokainen.. nyt siis 1v, 2v, ja 3v.

    • onneelline :DDDDD

      minulla on yksi aivan järjettömän ihana kummipoika... hän on vasta puoli vuotta...

    • kommiiii

      on neljä välillä 4- 18v

    • tätätätätätäääää

      poika 5,5 v. ja tyttö kohta 3 v. sekä pian tulee kolmas kummilapsi, poika on hän ja kovinkovin pieni ja suloinen :)

    • täti ei kummi

      Yksi, ja sekin kaduttaa. Kun on huomannut ettei lapset vaan kiinnosta. Tai, ehkä ne kouluikäiset vielä menee, niiden kanssa pystyy edes puhumaan. No, täytyy ootella että kummipoika saavuttaa tuon maagisen iän 7 v.

      Huvittaa kun siskokulta tuskistelee kummilasten paljoutta, heillä kun niitä on kai tällä hetkellä 6 tai 7. Mitä tuohon nyt sanoa. Miksi ottaa niin monta kummilasta. Noh, jotkut ne haluaa tehdä elämästään suuren stressinäytelmän ja jotkut vain elää ilman 'mutta kun' ja 'kun on pakko' -komentoja päässään.

    • llloee

      kolme ihanaa vauvaiässä vielä olevaa! poika 8kk, tyttö 7kk,tyttö 4kk.

    • kaikkea sitä

      kummilasta , isompi köörti 18v (ei yhteyksiäeikä tietoa missäpäin asuu),
      18v (viihtyy lähinnä omassa huoneessaan), 13v (kauhein murkkuikä päällä).
      Ja sitten 5v. herttainen "mitä tuliaisia toit minulle?" tyttö - voi niitä
      itkuja kun ei tuo jotain tuliaisia (mummonsa opettanut tällaiseen tuliaisten
      tuomiseen) - tämä siis tapahtuu joka kerta viikottain :-)

    • kjhfshfab

      3 - ja siinä on kolme liikaa!

    • kummitäti-84

      1 tyttö, siskon lapsi. ikää on neidillä 1v 3 kk tasan. Aivan ihana lapsi.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe