kuinka monta kummilasta teillä on
kummilapsia
14
413
Vastaukset
- Marjo27
Ja oon aika katkera siskolle tästä...
- ei koskaan sukulaisen kummiksi
sun kavereita vaivaa kun ne ei tee muksuja :-)???
Älä siskoo siitä turhaan syytä. - Marjo27
ei koskaan sukulaisen kummiksi kirjoitti:
sun kavereita vaivaa kun ne ei tee muksuja :-)???
Älä siskoo siitä turhaan syytä.Ei pie puuttuu asiaan mistä et mitää tiiä. En mie mitää syyttäny vaan sanoin että oon katkera. Kuten oon myös yhelle kaverille, joka lupas et miusta tulee hänen nuoremman lapsen kummi...vaan eipä tullu. En tiiä mistä johtuu et miuta ei kukaa kummiks pyyvä...
- ei koskaan suk. kumm.
Marjo27 kirjoitti:
Ei pie puuttuu asiaan mistä et mitää tiiä. En mie mitää syyttäny vaan sanoin että oon katkera. Kuten oon myös yhelle kaverille, joka lupas et miusta tulee hänen nuoremman lapsen kummi...vaan eipä tullu. En tiiä mistä johtuu et miuta ei kukaa kummiks pyyvä...
voi sinua! mitä nyt sinua siinä hommassa sorsii??
- 8888888888888888888888888
ikähaitarilla 17 - 5 v.
- miia555
3 kummilasta on.. vuoden ikäerolla jokainen.. nyt siis 1v, 2v, ja 3v.
- onneelline :DDDDD
minulla on yksi aivan järjettömän ihana kummipoika... hän on vasta puoli vuotta...
- kommiiii
on neljä välillä 4- 18v
- tätätätätätäääää
poika 5,5 v. ja tyttö kohta 3 v. sekä pian tulee kolmas kummilapsi, poika on hän ja kovinkovin pieni ja suloinen :)
- täti ei kummi
Yksi, ja sekin kaduttaa. Kun on huomannut ettei lapset vaan kiinnosta. Tai, ehkä ne kouluikäiset vielä menee, niiden kanssa pystyy edes puhumaan. No, täytyy ootella että kummipoika saavuttaa tuon maagisen iän 7 v.
Huvittaa kun siskokulta tuskistelee kummilasten paljoutta, heillä kun niitä on kai tällä hetkellä 6 tai 7. Mitä tuohon nyt sanoa. Miksi ottaa niin monta kummilasta. Noh, jotkut ne haluaa tehdä elämästään suuren stressinäytelmän ja jotkut vain elää ilman 'mutta kun' ja 'kun on pakko' -komentoja päässään. - llloee
kolme ihanaa vauvaiässä vielä olevaa! poika 8kk, tyttö 7kk,tyttö 4kk.
- kaikkea sitä
kummilasta , isompi köörti 18v (ei yhteyksiäeikä tietoa missäpäin asuu),
18v (viihtyy lähinnä omassa huoneessaan), 13v (kauhein murkkuikä päällä).
Ja sitten 5v. herttainen "mitä tuliaisia toit minulle?" tyttö - voi niitä
itkuja kun ei tuo jotain tuliaisia (mummonsa opettanut tällaiseen tuliaisten
tuomiseen) - tämä siis tapahtuu joka kerta viikottain :-) - kjhfshfab
3 - ja siinä on kolme liikaa!
- kummitäti-84
1 tyttö, siskon lapsi. ikää on neidillä 1v 3 kk tasan. Aivan ihana lapsi.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984