Monet tuntuu ihannoivan isoja palleja. Mulla on todella isot ja roikkuvat kivespussit, joten ne pullottavat aika rivosti farkkujen läpi. Kun menee äidin luo, pitää laittaa mahdollisimman löysät housut.
Olen ostanut joskus uimahousut, joihin pussit ei edes mahtuneet kunnolla. Että ei se niin ihanaa ole tällaisiakaan roikottaa jalkojenvälissä.
Isot pussit etu vai haitta
22
8686
Vastaukset
- Juho
Vaihtaisin mielelläni omani isompiin. Eihän se pullotus mitään haittaa. 'se vaan näyttää hyvältä.
- evian
on kyllä aika oksettavan näköistä, varsinkin jos miehen muu olemus ei miellytä silmää ollenkaan. Ei tiedä mihin katseensa kääntäisi. Pienet on paremmat!!!
- räkä
Olen 18-vuotias runkkari. Jos vedän käteen vetoketjulliset farkut jalassa ja muna ulkona, mun pallit jotka on tosi roikkuvat, hankaa inhottavasti vetoketjuun. Jos olis pienemmät niin ne pysyis kai paremmin sisäpuolel. Unko muil samanlaisia kokemuksia?
- isot
mulla on sama vika, pallit on todella isot roikkuu n 15cm ja kivekset on isot että tekee kävelyn vaikeaksi
- sama juttu
niin mullakin. millaisia housuja käytät, onko niistä apua?
- isot pussit
minullakin on isot pussit ja runsaat siemensyöksyt. pussien koolla ja sperman määrällä ei pitäisi olla mitään yhteyttä. mitenkä teillä. isot pussit herättää aina uteliaisuuttaa saunassa samoin pullotus housuissa. haittana on että kun istuu huolimattomasti pitää korjata pussien asentoa etteivät jää alle.
- Yhdyn edelliseen
Mulla myös tulee paljon siementä. Kyllä olen huomannut et saunassa aika monet jätkät tsiigaa, samoin housujen pullotusta. Se tuntuu jotenkin kiihottavaltakin. Istuessa oon huomannut saman kuin sä. Saatko niitä piiloon millään niin ettei pullottaisi, jos tarve vaatii?
- minullakin isot pussit
Yhdyn edelliseen kirjoitti:
Mulla myös tulee paljon siementä. Kyllä olen huomannut et saunassa aika monet jätkät tsiigaa, samoin housujen pullotusta. Se tuntuu jotenkin kiihottavaltakin. Istuessa oon huomannut saman kuin sä. Saatko niitä piiloon millään niin ettei pullottaisi, jos tarve vaatii?
ei niitä voi oikein piilottaa. ehkä joskus olen laittanut tiukat uimahousut piilottamaan pullotusta. kuinka paljon sinulla tulee noin siementä. minulla n 6 pitkää ja muutama lyhyt ruippaus. minua kiihottaa myös toisten selvä kiinnostus ja ihastus pullotukseen
- Yhdyn edelliseen
minullakin isot pussit kirjoitti:
ei niitä voi oikein piilottaa. ehkä joskus olen laittanut tiukat uimahousut piilottamaan pullotusta. kuinka paljon sinulla tulee noin siementä. minulla n 6 pitkää ja muutama lyhyt ruippaus. minua kiihottaa myös toisten selvä kiinnostus ja ihastus pullotukseen
Kyllä mullakin siementä tulee aika paljon. Kiihottaako suakin myös jätkien tuijotus saunassa tai pukuhuoneessa?
- minullakin
Kyllä mullakin siementä tulee aika paljon. Kiihottaako suakin myös jätkien tuijotus saunassa tai pukuhuoneessa?
kyllä kiihottaa olen bi. olisi mukava löytää kaveri, jolla on samanlaisia ajatuksia
- Yhdyn edelliseen
minullakin kirjoitti:
kyllä kiihottaa olen bi. olisi mukava löytää kaveri, jolla on samanlaisia ajatuksia
...kenenkään toisen isopussisen kanssa, esim saunassa?
- minullakin
...kenenkään toisen isopussisen kanssa, esim saunassa?
en ole vielä uskaltanut ottaa puheeksi. miten sinä millaisia kokemuksia sinulla on.
- dasd
Itse en ihaile isoja palleja, tykkään enemmänkin siroista -keittiöjakkara-tyylisistä palleista...
Maailman lyhin mies : pussit silmien alla :=) - kassit
tunyuu niinkuin täällä pidettäis isojs kivespusseja jotenkin haitallisena. mä ainakin toivon että mulla ois sellaset roikkuvat reput. olenkin harrastanut jo jonkin aikaa pallien venytystä ja tuloksiakin on jo vähän tullut. Asiasta muuten voi käydä kattelemassa kuvia vaikka hakusanalla "ball stretching", "testicle stretching". Yks hyvä sivu löyty muistaakseni haulla "monsternuts".
- mies!
Etuna ehkä miehisempi mies, enemmän testosteronia ja siementä. Haitat tunnetut amerikkalaisesta tv-viihteestä. Elikkä täytyy opetella suojaamaan ne väkivaltatilanteen varalta tavallistakin paremmin.
-Ole ylpeä varustuksesta vain ja osta hyviä alushousuja jotka tukevat. - Pikkupalli
Minulla on pienet pallit ja sperman määrästä kun puhuitte niin eipä minulla sitäkään kyllä paljoa tule, vaikka eivät toisiinsa liittyisikään. Kaksi roiskausta tulee ja jos usein harrastaa seksiä niin ei sitäkään.
Noloja tilanteita on tullut kun naiset ovat ihmetelleet niitten pienuutta ja kysyneet orkun jälkeen että siinäkö kaikki. Noloin tilanne oli kun nainen kysyi että voisitko tehdä niin että ne hakkaavat ihanasti.
On kyllä totta että pienet eivät paina, eikä niitten asentoa joudu korjailemaan, mutta olisi kuitenkin mukava saada enemmän housuntäytettä, uikkareista kun näkee heti että on pienet pallit.
Kateeksi käy teitä, olkaa ylpeitä isoista kasseistanne. - sama juttu?
Kun jossain päin nettiä kerrottiin, että siitossonnia valitessa on mitattava kivekset. Pitää olla riittävästi kokoa (muttei liikaa). Miks ihmeessä, jos ei mitään korrelaatiota kykyyn. Taitaa olla niin, että lääkärisedät (ei -tädit) on keksinyt lohdutukseksi tarinan siitä ettei muka ole koolla väliä? -Itse ottaisin isommat vaikka niistä sitten vaivaakin olisi.
- sonninpallit
Itselläni on isot kivekset ja hyvin alhaalla roikkuvat pussit. Urheillessani olen havainnut tästä kivesteni koosta johtuvaa haittaa, mutta suspensorin avulla pussit pysyy hyvin kasassa eikä edes pyöräily tunnu pahalta. Suspensoreita myydän jenkkisivuilla.
Muuten en pahemmin välitä koko asiasta. Ne nyt vaan on siinä.- Arat pussit
Mistä jenkkisivuilta vois löytää?
- Teuska
Kivespussin iso koko voi johtua myös läpikäydystä sairaudesta, esimerkiksi lisäkivestulehduksesta. Näin on minun kohdallani.
Proteesipajoista, joita on useilla paikkakunnilla Suomessa, saa suspensoreita, jotka on tarkoitettu kannattelemaan venyneitä kivespusseja. Hinta on jossain 30 euron kieppeissä.- VeGe
minulla kanssa tulehtuin vasen kives ja sen jälkeen on pussit ollut paljon isommat/alemmalla kuin ennnen tulehdusta! koko oli aivan hillitön ja todella kipeä (en toivo kellekkään) mutta pussit kaippa venyivät siinä mielestäni pahasti...en tykkää erityisemmin omista pusseista kun muut tuijottavat aina yleisillä paikoilla ja kaveritkin saunailloissa...huumorilla vaan oon heittäny et,EIPÄ OO MONELLA POJALLA =)
- Bulgeluvin
Mulla on luonnostaan aika isot pallit, jotka myös roikkuu aika alhaalla. Ite katselen paljonkin miesten palleja esim. saunassa tai sitten pullotuksena housuissa. Tykkään ihan mielettömästi, kun joskus jätkät vaikka saunassa ei saa katsettaan irti lantion seudulta. Housujen alla pidän usein pallirengasta, jonka sisään sujautetaan joko vaan nyytit tai sitten kulli ja kivet - koko paketti. Pillifarkkujen kanssa aika lyömätön yhdistelmä. ;) Harrastaako jengi pallien pumppaamista? Sillä saa kokoa ja näkyä vielä kivemmaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275