Trokareita aletaan tutkimaan. Lähetin tietoja kauppiaista verottajalle niin vastaukseksi tuli otsikon tiedot ym.
Myyntitulot veronalaista tuloa!
3
285
Vastaukset
- Albert1
Olet nero. Jäitkö kenties ilman Rammsteinin keikkalippuja? Ehkä olet myös kateellinen vellihousu. Vaiha vaipat ja osta itelle lippu huuto.netistä niin ei tarvi kiukutella.
- Vaipaton
Kyllä se hieman vituttaa kun on keikkaa odottanut vuosia ja liput on menny trokareille.
katos kun on myös niitä ihmisiä jotka ihan aikuisten oikeesti haluais sinne mennä.
juuh ja olen yksi niistä liputtomista, mutta en vielä vaippa iässä, joten älä turhaan vaivaudu vaihtamaan vaippojani. Mutta en myöskään ala maksamaan 300 euroa 70€ lipusta.
Ettet vain olisi yksi niistä paskiaisista jotka myyvät lippuja huuto.netissä kun mainitsit sen?
Ihanaa keikka iltaa niille onnekkaille jotka liput sinne saivat! - toivottavasti keikka peruuntuu
alber1 taidat olla yksi niistä rahan himoisista paskiaisista (suoraan sanottuna) jotka janoaa vaan rahaa, toivotan sulle onnea, sitten kun viimeinen olet saavuttanut sen raha määrän minkä haluat, ja huomaat että ympärilläsi ei ole ketään, se on sinun kaltaisellesi aivan oikein.
Yksinäistä loppu elämään sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816