Vistan päivitys vilahtaa

updates

hei!
Vistassa päivitysongelma. alkuun toimi hyvin, mutta nyt ei asenna päivityksiä. ilmoittaa että uusia päivityksiä saatavilla kellon vieressä, mutta kun siitä klikkaa niin ruutu vain vilahtaa näytöllä ja sitten ei tapahdu mitään. sama juttu on jos menee window update-sivustolle. mcafee-virustutka eikä spybot löydä mitään haittaohjelmia/viruksia. kellään samaa vikaa? mikä ratkaisu? kone on HP:n Vista Business 32 bit. muuten kone toimii ihan hyvin.

6

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grrr...

Mulla sama vika! Viimeeksi päivittänyt 28.8,ilmoittaa vain koko ajan virhekoodi 0*c800044e??? aspire 7000 t.timo

• Vista ei enää käytä päivityksissä Windows Update -sivustoa, kuten XP ja edeltäjät. Windows Update ohjelmisto löytyy "työkaluna" Vistan Ohjauspaneelista. Kellon viereen ilmestyvä kuvake on linkitetty nimenomaan Ohjauspaneeliin. Mitä tapahtuu jos klikkaa Windows Update -kuvaketta ohjauspaneelissa??

t. -S-

• aloittaja

ei tapahdu sieltäkään mitään. ohjauspaneelin kautta kun klikkaa windows update niin ei edes vilahda! eli on ihan "mykkä" samoin kun sieltä klikkaa Järjestelmä niin ei tapahdu mitään. ja sit oli viel joku muukin kun on mykkänä.

• sepelii1111111111111
        aloittaja kirjoitti:

ei tapahdu sieltäkään mitään. ohjauspaneelin kautta kun klikkaa windows update niin ei edes vilahda! eli on ihan "mykkä" samoin kun sieltä klikkaa Järjestelmä niin ei tapahdu mitään. ja sit oli viel joku muukin kun on mykkänä.

OStin juuri windows vista home basic asensin sen kaikki meni hyvin.
        Kun yritän käynnistää koneen vistalla se sanoo terve tuloa ja käynnistyy uudelleen.
        Vikan sietotila kyllä toimii aivan loistavasti.

• Vistaan kyllästynyt

...mulla sama vika. Windows update ei millään suostu aukeamaan, ainoastaan vilahtaa nopeesti toi ikkuna. Eikä suostu avaamaan muitakaan ohjelmia.

• LumiSkola

kuin vieraskirjautumisena. Ei enää kelpaa oma salasana! Kolme viikkoa takaperin kelpasi, mutta olin heikolla singnaalialueella, enkä voinut päivittää. Seuraavan kerran kun yritin vajaa viikko tuosta mennä tiedostoihini, hylkäsi kaikki yritykset. Ja sama jatkuu. Laote on HP Qompaq CQ60, ei kovin häävi laite! Eipä silti, ammattilainen vaihtoi kiintolevyn vanhaan puolet heikompaan pöytäkoneeseeni, eikä se toiminut mitenkään. Kunnes purin pois kaikki asennukset ja tein ne itse uudelleen. Siinä vehkeessä ei ole ollut sen jälkeen oikeastaan ongelmia muulloin kuin pojan poikien rassailun jäljiltä. Mutta miten onnistuisi tuo ensin mainittu korjaantumaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7116
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4108
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3467
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      142
      3166
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2916
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2306
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2286
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2023
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1876
    Aihe