hei!
Vistassa päivitysongelma. alkuun toimi hyvin, mutta nyt ei asenna päivityksiä. ilmoittaa että uusia päivityksiä saatavilla kellon vieressä, mutta kun siitä klikkaa niin ruutu vain vilahtaa näytöllä ja sitten ei tapahdu mitään. sama juttu on jos menee window update-sivustolle. mcafee-virustutka eikä spybot löydä mitään haittaohjelmia/viruksia. kellään samaa vikaa? mikä ratkaisu? kone on HP:n Vista Business 32 bit. muuten kone toimii ihan hyvin.
Vistan päivitys vilahtaa
6
604
Vastaukset
- grrr...
Mulla sama vika! Viimeeksi päivittänyt 28.8,ilmoittaa vain koko ajan virhekoodi 0*c800044e??? aspire 7000 t.timo
Vista ei enää käytä päivityksissä Windows Update -sivustoa, kuten XP ja edeltäjät. Windows Update ohjelmisto löytyy "työkaluna" Vistan Ohjauspaneelista. Kellon viereen ilmestyvä kuvake on linkitetty nimenomaan Ohjauspaneeliin. Mitä tapahtuu jos klikkaa Windows Update -kuvaketta ohjauspaneelissa??
t. -S-- aloittaja
ei tapahdu sieltäkään mitään. ohjauspaneelin kautta kun klikkaa windows update niin ei edes vilahda! eli on ihan "mykkä" samoin kun sieltä klikkaa Järjestelmä niin ei tapahdu mitään. ja sit oli viel joku muukin kun on mykkänä.
- sepelii1111111111111
aloittaja kirjoitti:
ei tapahdu sieltäkään mitään. ohjauspaneelin kautta kun klikkaa windows update niin ei edes vilahda! eli on ihan "mykkä" samoin kun sieltä klikkaa Järjestelmä niin ei tapahdu mitään. ja sit oli viel joku muukin kun on mykkänä.
OStin juuri windows vista home basic asensin sen kaikki meni hyvin.
Kun yritän käynnistää koneen vistalla se sanoo terve tuloa ja käynnistyy uudelleen.
Vikan sietotila kyllä toimii aivan loistavasti.
- Vistaan kyllästynyt
...mulla sama vika. Windows update ei millään suostu aukeamaan, ainoastaan vilahtaa nopeesti toi ikkuna. Eikä suostu avaamaan muitakaan ohjelmia.
- LumiSkola
kuin vieraskirjautumisena. Ei enää kelpaa oma salasana! Kolme viikkoa takaperin kelpasi, mutta olin heikolla singnaalialueella, enkä voinut päivittää. Seuraavan kerran kun yritin vajaa viikko tuosta mennä tiedostoihini, hylkäsi kaikki yritykset. Ja sama jatkuu. Laote on HP Qompaq CQ60, ei kovin häävi laite! Eipä silti, ammattilainen vaihtoi kiintolevyn vanhaan puolet heikompaan pöytäkoneeseeni, eikä se toiminut mitenkään. Kunnes purin pois kaikki asennukset ja tein ne itse uudelleen. Siinä vehkeessä ei ole ollut sen jälkeen oikeastaan ongelmia muulloin kuin pojan poikien rassailun jäljiltä. Mutta miten onnistuisi tuo ensin mainittu korjaantumaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446