Pikkuinen Gee

Tomi

Eihän Pikku g osaa räpätä, se vaan heiluttaa käsiään, ja luulee olevansa paras räppäri. Ei tottavie oo!!!!!!!!

6

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen

      ihan hyviä sanotuksia sillä on noin nuoreks. Itse en kyllä ostas levyä,mutta nuoreks hyvä!

      • Hah

        ..tekee ne biisit sille pikku geelle. :D


      • pikkuinen satu
        Hah kirjoitti:

        ..tekee ne biisit sille pikku geelle. :D

        ne on kyllä ezkimo ja skandaali jotka tekevät sanotukset geen kipaleisiin... mutta ei siinä mitään, ihan hyviä sanotuksia kyllä vaik hemmojen omat ovat kyllä parempia


      • Räyhä

        Sen pellen sanoitukset on tehnyt eskimo taikka skan-daali ja sitten mitä oon kattonut niin se luulee uhoilevansa mutta päin vittua se on musiikkinsa tehnyt.


      • feikkihanuri
        Räyhä kirjoitti:

        Sen pellen sanoitukset on tehnyt eskimo taikka skan-daali ja sitten mitä oon kattonut niin se luulee uhoilevansa mutta päin vittua se on musiikkinsa tehnyt.

        hyv-ä e-tt-ä ed-es yr-ität n-oi-ssa ko-m-men-te-issa-si.

        o-le-t o-so-itu-s si-i-tä e-tt-ä k-aik-ki e-i p-onni-s-ta sam-alt-a vi-iv-alt-a!


      • PikkuGfani
        Hah kirjoitti:

        ..tekee ne biisit sille pikku geelle. :D

        Finteligens ei tee kaikkia biisejä Pikku G:lle vaan pari. Se tekee melki kaikki ite. Ja jos se ei oo tehny jotain ite ni se sanoo sen!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe