on suuri

ihime ettei

moteraattori saa kurriin noita raamatun suoralainaajia tai yhtä lyyleriä: kun luulee löytävänsä jottain uutta keskustelusta, niin eikö siellä oo vain lyylerin sana-parin tölöväsy - kun keskustelu on sammaa mittään sanomatonta luokkaa ku yhistyksillä nii tyytys vaan nyökyttelleen tai puisteleen päätään

10

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyyleri

      täällä mua kiusataan..yhyyy...äitiii!!!!

      • Sectori

        Piä vähä taukoo, ämmäseni. Hengähä välillä, josko rupiaisi armon aurinko siunki rovoilusyvämmees paistammaa.


      • lyyleri
        Sectori kirjoitti:

        Piä vähä taukoo, ämmäseni. Hengähä välillä, josko rupiaisi armon aurinko siunki rovoilusyvämmees paistammaa.

        toivotuksestasi...yhdyn sammaa toivottammaan sullekin..!!


      • Sectori
        lyyleri kirjoitti:

        toivotuksestasi...yhdyn sammaa toivottammaan sullekin..!!

        ...vaan (hymiö)


      • lyyleri
        Sectori kirjoitti:

        Piä vähä taukoo, ämmäseni. Hengähä välillä, josko rupiaisi armon aurinko siunki rovoilusyvämmees paistammaa.

        Sectori , mulle tuli tosi paha mieli tuosta nimittelystä ja minun viestieni vähättelystäni... Olen nyt murheellisella mielellä.. Onko täällä eriarvoisia mielipiteitä ja niiden kirjoittajia ???Toivottavasti ei !


      • lyyleri kirjoitti:

        Sectori , mulle tuli tosi paha mieli tuosta nimittelystä ja minun viestieni vähättelystäni... Olen nyt murheellisella mielellä.. Onko täällä eriarvoisia mielipiteitä ja niiden kirjoittajia ???Toivottavasti ei !

        sillä vastaat vain, - Raamatussahan sanotaan, mutta et koskaan löydä lähempää osoitetta, vaikka sanomasi menee kuinka pileen.


      • Sectori
        lyyleri kirjoitti:

        Sectori , mulle tuli tosi paha mieli tuosta nimittelystä ja minun viestieni vähättelystäni... Olen nyt murheellisella mielellä.. Onko täällä eriarvoisia mielipiteitä ja niiden kirjoittajia ???Toivottavasti ei !

        Siitäkö sinulle tuli paha mieli, että epäilen sinua provoksi? Monelle on tullut paha mieli sinun epäilyistäsi, arveluistasi ja henkien erottamisistasi. Siitä voit olla ihan varma.


      • lyyleri
        Kesitas kirjoitti:

        sillä vastaat vain, - Raamatussahan sanotaan, mutta et koskaan löydä lähempää osoitetta, vaikka sanomasi menee kuinka pileen.

        moitti, että liikaa kopioidaan Raamattua tänne !


      • samanlaiset kiroitukset
        lyyleri kirjoitti:

        Sectori , mulle tuli tosi paha mieli tuosta nimittelystä ja minun viestieni vähättelystäni... Olen nyt murheellisella mielellä.. Onko täällä eriarvoisia mielipiteitä ja niiden kirjoittajia ???Toivottavasti ei !

        sama henkilö Lyyleri = ämmä?!


      • lyyleri
        samanlaiset kiroitukset kirjoitti:

        sama henkilö Lyyleri = ämmä?!

        ämmä..oon sen täällä sanonu. Etkö pidä kummastakaan ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe