moteraattori saa kurriin noita raamatun suoralainaajia tai yhtä lyyleriä: kun luulee löytävänsä jottain uutta keskustelusta, niin eikö siellä oo vain lyylerin sana-parin tölöväsy - kun keskustelu on sammaa mittään sanomatonta luokkaa ku yhistyksillä nii tyytys vaan nyökyttelleen tai puisteleen päätään
on suuri
10
162
Vastaukset
- lyyleri
täällä mua kiusataan..yhyyy...äitiii!!!!
- Sectori
Piä vähä taukoo, ämmäseni. Hengähä välillä, josko rupiaisi armon aurinko siunki rovoilusyvämmees paistammaa.
- lyyleri
Sectori kirjoitti:
Piä vähä taukoo, ämmäseni. Hengähä välillä, josko rupiaisi armon aurinko siunki rovoilusyvämmees paistammaa.
toivotuksestasi...yhdyn sammaa toivottammaan sullekin..!!
- Sectori
lyyleri kirjoitti:
toivotuksestasi...yhdyn sammaa toivottammaan sullekin..!!
...vaan (hymiö)
- lyyleri
Sectori kirjoitti:
Piä vähä taukoo, ämmäseni. Hengähä välillä, josko rupiaisi armon aurinko siunki rovoilusyvämmees paistammaa.
Sectori , mulle tuli tosi paha mieli tuosta nimittelystä ja minun viestieni vähättelystäni... Olen nyt murheellisella mielellä.. Onko täällä eriarvoisia mielipiteitä ja niiden kirjoittajia ???Toivottavasti ei !
lyyleri kirjoitti:
Sectori , mulle tuli tosi paha mieli tuosta nimittelystä ja minun viestieni vähättelystäni... Olen nyt murheellisella mielellä.. Onko täällä eriarvoisia mielipiteitä ja niiden kirjoittajia ???Toivottavasti ei !
sillä vastaat vain, - Raamatussahan sanotaan, mutta et koskaan löydä lähempää osoitetta, vaikka sanomasi menee kuinka pileen.
- Sectori
lyyleri kirjoitti:
Sectori , mulle tuli tosi paha mieli tuosta nimittelystä ja minun viestieni vähättelystäni... Olen nyt murheellisella mielellä.. Onko täällä eriarvoisia mielipiteitä ja niiden kirjoittajia ???Toivottavasti ei !
Siitäkö sinulle tuli paha mieli, että epäilen sinua provoksi? Monelle on tullut paha mieli sinun epäilyistäsi, arveluistasi ja henkien erottamisistasi. Siitä voit olla ihan varma.
- lyyleri
Kesitas kirjoitti:
sillä vastaat vain, - Raamatussahan sanotaan, mutta et koskaan löydä lähempää osoitetta, vaikka sanomasi menee kuinka pileen.
moitti, että liikaa kopioidaan Raamattua tänne !
- samanlaiset kiroitukset
lyyleri kirjoitti:
Sectori , mulle tuli tosi paha mieli tuosta nimittelystä ja minun viestieni vähättelystäni... Olen nyt murheellisella mielellä.. Onko täällä eriarvoisia mielipiteitä ja niiden kirjoittajia ???Toivottavasti ei !
sama henkilö Lyyleri = ämmä?!
- lyyleri
samanlaiset kiroitukset kirjoitti:
sama henkilö Lyyleri = ämmä?!
ämmä..oon sen täällä sanonu. Etkö pidä kummastakaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368